Search Results

Search results 341-360 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Graveyard

Jillian - - Spel

het was niet mogelijk om zelf te kiezen, maar via een ticket konden daar wel stappen genomen worden. Echte staan die nu dus zo te lezen ook (weer) on hold.

• Graveyard offline

Jillian - - Nieuws - Spel

Beste gemeenschap, De Graveyard-server is gedeactiveerd om enkele problemen op te lossen. Het effect hiervan is dat accounts in spelerslobby's die zich op de Graveyard-server bevinden, tijdelijk zullen verdwijnen en dat het niet mogelijk zal zijn om de accounts van de Graveyard samen te voegen met live-universums. We zullen het zo snel mogelijk her-activeren. Uw Ogame-team

• Nieuw universum Rhea

Jillian - - Nieuws - Spel

Hoi allemaal, Met de volgende serveropening splitsen we de vlootsnelheid van de servers! De nieuwe vlootinstellingen zijn: Vloot "peaceful": beïnvloedt transport, inzet, kolonisatie en expeditie (alleen vliegtijd, geen wachttijd). Vloot "holding": heeft alleen betrekking op ACS-defensie. (alleen vliegtijd, geen wachttijd) Vloot "war": beïnvloedt aanval, spionage, ACS, puinveld en maanvernietiging. Vrijdag 16 Juli opent het nieuwe universum haar deuren, genaamd Rhea. - NL Eco x8, Fleet War x2, Fl…

• Weet iemand toevallig wie hier op speelt? geloof dat die voor een nieuw record gaat ofzo, On 09-07-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 1.020.049 Heavy Fighter 5.810 Cruiser 40.570 Battleship 10.308 Battlecruiser 40.094 Bomber 16.956 Destroyer 1.328 Reaper 1.090 Pathfinder 4.520 _________________________________________ Defender HarryBob [UWS] ______________________________________…

• Discussiedraadje nieuwe uni

Jillian - - Algemeen

het klinkt wel heel interessant, de afwijkende vlootsnelheden; echter is x2 "war" speed wel echt dieptriest traag

• Weet je zeker dat die wel naar de andere planeet switched, en niet dat je de page refresh krijgt van de eerdere planeet waar je 1 processor gebouwd heb, en de werfrij afgerond is?

• Aankomende update?

Jillian - - Algemeen

Quote from ressiv: “Quote from Independence: “Alliantie moet minstens 14d oud zijn. Aantal leden niet van belang. Na de eerste keuze kost het natuurlijk 500k DM….. GF.. ” gaan we weer heen met ongelijkheid... nieuwe ally starten gaat dus weer geld kosten wil je dezelfde voordelen hebben als de bestaande..waarom eigenlijk ? ” Ik gok omdat mensen anders gewoon elke keer als ze een andere bonus willen een nieuwe ally starten.

• spotsimfly On 25-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 464.732 Heavy Fighter 5.133 Cruiser 35.227 Battleship 9.069 Battlecruiser 37.492 Bomber 1.566 Destroyer 1.129 Reaper 697 Pathfinder 4.215 Small Cargo 40.865 _________________________________________ Defender HarryBob [UWS] ________________________________________________ Small Cargo 15.570 Large Cargo 8.266 Light Fighter 9.01…

• Quote from Thalion Heru: “Dit zijn nieuwe berichten in het 'communicatie' gedeelte van je inbox, bij mij althans. ” dit kan inderdaad ook; deze tab "licht" niet op zoals die dat voorheen deed; echter als we de chat bedoelen dan weet ik niet zeker of dat nu opgelost is;

• op quaor ging die na verloop van tijd vanzelf weg. ik ben bang dat we daar ook in andere uni's op zullen moeten wachten.

• met de hele uni in vmodes toch nog wat kunnen kunnen vinden; On 17-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Deathstar 122 Cruiser 37.531 Battleship 9.047 Battlecruiser 37.520 Bomber 1.346 Destroyer 905 Reaper 494 Pathfinder 3.371 _________________________________________ Defender Emperor [EMP] ________________________________________________ Small Cargo 7.595 Large Cargo 7.986 Light Fighter 19.84…

• Was wilde gok op activiteit; had elders recs liggen waarmee die nog wat geruimd heeft. GL elders I guess Tripeltje? On 13-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Battleship 9.172 Battlecruiser 37.855 _________________________________________ Defender Tripeltje ________________________________________________ Small Cargo 2.766 Large Cargo 890 Cruiser 1.374 Recycler 580 Bomber 482 Destroyer 597 Ba…

• Eerder vandaag al een poging gedaan; liet wel erg veel tijd tussen checks vallen; On 12-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Battleship 10.147 Battlecruiser 39.337 _________________________________________ Defender Marshal Indus [GZV] ________________________________________________ Small Cargo 11.359 Large Cargo 8.459 Light Fighter 35.112 Heavy Fighter 5.242 Cruiser 8.016 Battleship 985 Colo…

• spotsimfly On 10-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Battlecruiser 12.335 _________________________________________ Defender HarryBob [UWS] ________________________________________________ Small Cargo 2.500 Large Cargo 1.200 Light Fighter 5.773 Heavy Fighter 2.560 Cruiser 364 Battleship 65 Recycler 46 Espionage Probe 49 Bomber 75 Destroyer 43 Battlecruiser 151 Reaper 20 Pathfinder 150 ______…

• Er was mij ooit verteld, dat geen turtle het kraken niet waard was.... zodoende On 09-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 100.432 Heavy Fighter 7.361 Cruiser 15.119 Battleship 5.445 Battlecruiser 12.762 Bomber 1.351 Destroyer 883 Reaper 468 Pathfinder 3.689 _________________________________________ Defender HarryBob [UWS] ________________________________________________ Small C…

• Ik heb het idee dat jenske tegenover me woont ofzo, dat die weet dat ik sta te koken lekker gesnoept etc

• was die in quaor ook maar zo lekker; Lekker hitje, glrb deff

• Generaal-klasse vloot kerkhof bij aanval

Jillian - - Spel

Er verschijnt pas een Scheepskerkhof bij een minimale schade van 150.000 eenheden en er tenminste 5% van de vloot bij de slag was betrokken. misschien vraagstukje of het 5% van je vlootwaarde, of aantal bootjes moet zijn? verder kan ik me het ook niet bedenken, heb wel vaker vragen hierover gehoord maar geen conclusief antwoord gezien

• zover ik op de hoogte ben; bouwende gebouwen, onderzoek wat op die planeet gestart is, vloten die vliegen van/naar planeet die herplaatst wordt; zullen de herplaatsing cancelen een lopende werf zou geen probleem mogen vormen; vandaar dat de status "groen" is. kort gezegd, zolang de "status" groen is, is er niets aan de hand.

• Na een kleine 30m deut gewaste te hebben, moest ik een goedmakertje vinden.. Harrybob idlede wel vaker achter ze deff, maar de timer bleef nu maar oplopen; maar gewoon gelaunched met bijbehorend resultaat. On 02-06-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 189.849 Heavy Fighter 7.114 Cruiser 15.656 Battleship 5.330 Battlecruiser 12.714 Bomber 1.117 Destroyer 827 Reaper 413 Pathfinder 3.…