Search Results
Search results 401-420 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Jester: “Mijn stem gaat naar Nee, en daar hoort natuurlijk een motivatie bij die ik graag met u deel. Ten eerste ben ik (in mijn mening) slachtoffer geweest van bashing. Lang verhaal kort er waren in totaal 9 aanvallen op dezelfde maan gericht binnen 24 uur. Echter per dom geluk/pech (afhankelijk van je perspectief) werd mijn maan bij de 6e aanval vernietigd waardoor aanval 7-9 geen valide doelwit meer hadden en er dus geen gevechtsrapport gegenereerd werd. Na meerdere keren overleg m…
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostSlotje graag GL@RB
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostZonder details, van Harte beterschap.
-
[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostGevechtsrapport ???? Waldo zegt : jammer dat MODs en GO's dit soort discussies uit de weg gaan. Nou, als je bovenstaande leest snap ik het wel ! Het heeft niets meer met een spel te maken.. Het lijkt meer op de politiek in NL. Wat ik wel mis is de menselijkheid van bv Pendragon en Lu in deze. Uit rijke en langdurige communicatie met het ogame team heb ik veel geleerd. Go to the start.. Ready? PANG. GL@RB ps Is het niet zo dat de aanvaller het rapport mag of kan plaatsen?
-
[TOT: 822.187.000] Knabbel [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 35.671.000, V: 786.516.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostMeisjes, ga nu eens gewoon ogamen. Met DM, bots, cheaten, what ever ! Maar laat dat oeverloze gezeik achterwegen.. Plof manen. Bash elkaar. Sluit leningen voor DM. Maak doorwaakte nachten. Def bash. Maar laat het verhaal amusant blijven. Voorbereiding om een slag te maken is niks mis mee, het is tenslotte een oorlogsspel als start up ( In den beginne ) Onze Boa's en handhavers zijn alert !! Als je gezeik maakt, kun je over je handen plassen.. GL@RB
-
[TOT: 167.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 0, V: 167.570.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostPotje thee en wafel met kersen en slagroom... kom maar op dames!! Behalve laatste letter is dit het mooiste om te lezen. Keep on Leuke slap en GL@RB
-
[TOT: 3.963.065.000] Martin [Moc] vs. Caissa [TIG] (A: 298.432.000, V: 3.664.633.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from hete pepper: “maverick is gestopt door problemen thuis wees wakker als je vloot thuis komt !!! ” Misschien kwam Marverick wel tot de conclusie dat Ogame lichtelijk tot narcisme leid, mits je het op een bepaalde manier speelt en de hele hof sectie in beslag neemt.... En om de anti vhoppers voor te zijn : klopt :) Lekker slag met winst GL@RB ps Luister naar Ellie Lust..