Search Results
Search results 241-260 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Yes (wat ook gelijk ontopic op mijn eigen woord is...hoe briljant kan je zijn?) @Kamikaze gaat de fout in.... We hadden ook al zo'n lange streak zonder fouten dat het topic bijna saai begon te worden. Maar goed, aangezien je niet mag reageren op je eigen woord vervalt mij "Yes" dus en zal ik voort moeten boorduren op het faalhazenwoordje van Kamikaze... Iets met een G dus... Gelul Edit: Oh hoe fijn!!! Een post tegelijk met Jester! Nu moet ik mijn woord dus aanpassen naar een A Aandachtsgeil
-
Netjes hoor Senna, Je bent hard gecrasht maar je komt gewoon weer terug. Ook dat is ogame spelen! Veel plezier met het uitgeven van de winst en happy hunting
-
Haha, de Lange is terug! Het is toch zo iets als roken denk ik....Je kan jaren zonder maar als je er dan weer 1x van geproefd hebt... HofSpam! Succes Giraffemans, dit zou wel eens een leuke strijd kunnen worden @Peper, keuze maken idd.... 3 uni's is veel zeker als er wat speed tussen zit en als je op alle 3 de acca's vloot hebt
-
Netjes Jelly, maar je was wel laat met spyen vanochtend Geniet van de winst en Sweex, GLRB
-
Goh, een slag van Giraffe...dat is toch wel even geleden. Mooi gedaan, veel plezier met de winst