Search Results
Search results 281-300 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Herziening v-mode
PostTsja Waldo.... ik haat het om te moeten zeggen maar ik vrees dat je ongelijk hebt. We gaan steeds meer naar een inclusieve maatschappij toe waarin we niemand proberen buiten te sluiten. Scholen met gender neutrale toiletten (het schijt niet anders dan anders moet ik zeggen) overheidsgebouwen zijn allemaal voorzien van lage instap (fysiek dan uiteraard) en we moeten overal een beetje begrip en verdraagzaamheid voor op kunnen brengen. GF is en was zijn tijd kennelijk al ver vooruit. Er moet ook ee…
-
Eye Of The Tiger
PostNou nou Eye, wie had dat ooit gedacht? Veel succes met GO-en
-
Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben. Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden.
-
Tuurlijk, de kruimels ook niet laten liggen...Mooie hit ook
-
Nette winst en een prachtig aantal ruimers zeg....de tandjes!