Search Results
Search results 301-320 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker gedaan jonguh! Dat zal hem leren om des nachts mooie grondstofjes van je te pikken, de schurk!
-
Quote from Jester: “Quote from hete pepper: “Gepakt ” Quote from mauricovic: “Neukteugels ” Misschien toch maar eens een brilletje laten aanmeten ;P Ik ga verder vanaf Teugels Synoniem ” God god....Ik moet idd beter opletten. Volgens mij kijk ik dan bij het laatste woord waar na mij op gereageerd is ofzo en dan heb ik weer niet door dat er al weer 26x na dat woord gepost is (Dit topic loopt namelijk momenteel als een trein!) Maar dank voor de oplettendheid. Dan ga ik nu maar even reageren op Wal…
-
Prima top 10! Mooi werk, ik zie toch weer hele leuke slagen op het forum de laatste weken. Mooi gedaan en leuk verhaal. De reactie van de verdediger is dan weer de kers op de taart.
-
Inderdaad een dikke winst, dat was het wachten dus wel waard. Te weinig vrachters? Of toevallig 3x dezelfde naraid gepost?