Search Results
Search results 321-340 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 402.805.000] Courage [Stu] vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 85.000, V: 402.720.000)
PostMaar als ik dus 60 dagen inactief ben kom ik automatisch in een graveyard? Hoe zit het dan met account die al veel meer dan 60 dagen inactief zijn en die ik als hamsteraar dagelijks raid in Polaris?
-
[TOT: 3.235.071.000] Hete Pepper [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 510.677.000, V: 2.724.394.000)
PostQuote from hete pepper: “Quote from Jester: “Nette slag inderdaad kan ik niets anders van maken, ik was afgeleid omdat we hier de keuken gaan verbouwen diepvries moest leeg dus ik zat tot mn oren in een bak vanille ijs. Kon nog niet in V-modus omdat ik nog een lange save had lopen. Mooie faire slag van meneer @hete pepper. Enige tip voor de toekomst de recs op het puin afsturen en niet nog een na raidje erme willen doen ;P Maar goed dat had je gelukkig op tijd gezien ” de jester ....de gs die ji…
-
Quote from the Fonzzz: “Goede voorbereiding is (meer dan) het halve werk! Mooi uitgevoerd makker.. Beetje oldschool... I like it ” Inderdaad, dit is hoe het spel op een actieve manier gespeeld wordt. Zo moeilijk is het allemaal niet maar je moet er even de tijd, zin en het geduld voor hebben. Leuk om te zien dat het nog gebeurd. Mooie slag en geniet van de winst.
-
[TOT: 402.805.000] Courage [Stu] vs. zekereenslechtesafe [ShadowRe] (A: 85.000, V: 402.720.000)
PostToch lekker bezig. En als je die laatste paar te pakken hebt dan bouw je verder je account gewoon helemaal uit zodat je er ontiegelijk klaar voor bent als de merge dan wel komt. Maar @Jillian wat bedoel je met graveyard? Is er een mogelijkheid om van uni te wisselen door 60 dagen inactief op een begraafplaats te gaan liggen?