Search Results
Search results 41-60 of 118.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Dit was weer een aanval op zijn buurman en buurman... zoontje naar zwemles gebracht en ik in de kantine wachten, dus laat ik een rondje scannen... niks niks niks... tot 5min voortijd dat zoontje uit zwembad komt... hij is online, maar wetend dat hij geregeld afk is van korte duur... dus snel alles organiseren en zoontje afdrogen. 2x springen om vloot bij elkaar te hebben... en plaatsen maar. shit vergeet ik rec mee te laten springen. vloot laten plaatsen, naar huis rijden en wachten tot timer op…
-
Mooie hit... was er ook mee bezig gisteravond, maar had ik pech... succes met de grondstoffen en bouw er wat moois van
-
hahah om het zibal forum actief te houden, waar zijn de andere slagen dan....
-
lekker gedaan buurman... met deze grondstoffen kun je plek 2 verder uitbreiden
-
[TOT: 647.662.000] Chancellor Leo [B en B] vs. Bandit Europa [KCT] (A: 73.794.000, V: 573.868.000)
Postmooi gaatje gevonden buurman, jammer van de mislukte naraid.. Tijd dat ik weer eens gaatjes gaat vinden, want ik hou je niet meer bij
-
mooie hit Marshal. Jammer kleentje, moment van onoplettendheid? Succes met rb
-
[TOT: 364.615.000] Consul Tauri [B en B] vs. koelkast [KissKiss] (A: 53.334.000, V: 311.281.000)
PostTarget in vizier.. veel vuldig online, maar toch tussen de bedrijven door kunnen pakken. Blijkt ie zijn tassen te pakken om een weekje op vakantie te gaan... helaas kwam die tijdig online en heeft ie 1750 rec geboost en het puin zelf kunnen halen winst valt dan wat tegen, maar dat is het risico van het vak.. Geniet van je vakantie A je to De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Consul Tauri [B en B] _________________________________…
-
Wachtend op een andere slag (zie ander post) kom ik onderstaande slag tegen... welke reden de vloot daar is geplaatst zonder deut is een vraag? Vliegen maar... tot buurman in de lucht komt. Schijnt buurman ook te vliegen op een ander deel van Fred zijn vloot en heeft ie terug getrokken. weer een lekkere buurman en buurman actie... volgende keer chat in de gaten houden... Eind resultaat beide vloten waar we op vlogen zijn kapot... Gl & RB A je to De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-02-20…
-
[TOT: 346.550.000] Consul Tauri [B en B] vs. Thunderking [KissKiss] (A: 22.031.000, V: 324.519.000)
PostNa de slag van buurman, kon ik niet achter blijven. na rondje scannen kom ik Thunderking tegen... Tijdens de vlucht meerdere keren activiteit op planeet/maan, maar vloot bleef liggen... ook activiteit bij naaste planeet, maar daar is geen sprongpoort of vloot gezien.... Terug trekken of niet, of zit er iemand anders ook te loeren... meerdere moment gedacht op terug trekken... gelukkig door gezet, met onderstaande resultaat. @Schele, zoals al via ogame chat, nu was ik eerder bij deze target.. wel…
-
[TOT: 885.205.000] Chancellor Leo [B en B] vs. Woeste willempie (A: 56.490.000, V: 828.715.000)
PostHey buur, doe je rustig aan... zo kan ik je niet bijhouden... @willempie, niet te veel huilen in de ogame chat... als je zo makkelijk je vloot niet saved, dan kom je vroeg of laat mensen tegen die je vloot wel pakken. gl&rb A je to
-
Lekker bezig buurman, smaak te pakken jammer, dat ik onvoldoende kon helpen om zijn planeet leeg te plukken en/of het puin op te ruimen. A je to
-
Na een mooie dag expo draaien even kijken of mijn target aanwezig is... Helaas netjes gesaved... Bij toevalligheid scan ik xeneM en blijkt hij wel zijn vloot thuis te hebben.. ff door rekenen, maar kom veel te veel rec te kort en krijg hem niet in 1x op de knieën. Even kijken of buurman nog online is en een berichtje versturen... na wat rekenwerk is het gogogo en zie onderstaande resultaat. GL met RB A je To De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht …
-
Na het uppen van de phanlanx, zag ik een plaatsingsmissie van meer dan 12uur... wie niet waagt, wie niet wint... zodoende onderstaande slag, 10min na inslag, kwam hij online en had ie last van drukte om zijn vloot terug te trekken pech voor hem geluk voor mij... wel mooi maantje als resultaat voor hem Succes met rb. A je to De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Consul Tauri [B en B] ________________________________________________…
-
jezus wat zonde... heb hem nog gewaarschuwd.... Wel een mooie hit lau succes
-
grappig om te horen hoe mensen met ogame bezig zijn... Wellicht een idee om een podcast over de levensvormen en de onderzoeken te voeren...
-
gefeliciteerd.... met deze slag.... na de goedkope planeet verplaatsing lag ik overall onder vuur en ff moment van niet opletten tijdens een potje risk is fataal... vöor mij houdt het in deze uni op... een maand later gestart eerder door jou gecrashed door een maan plof en nu deze crash en toch tot plek 6 gekomen en nu nog steeds op plek 6.... de uni kleurt steeds blauwer en top 3 staat ver boven iedereen... succes insi, maar tegen dit geweld/geld ga jij het ook niet redden.... Lau nogmaals gefe…
-
lekkere slag hoor mooie winst pakker
-
Afgelopen vrijdag de grootste solo slag in de uni gemaakt, maar helaas het puin niet binnen kunnen halen. inmiddels is het weekend en is het saven van OresKa2 nog steeds vanaf zijn planeet met een behoorlijk stukje def... nu was mijn phalanx level klaar om hem te scouten en nadat hij volop in de nacht nog aan het expo draaien was... kwam hij in de middag terug alleen als een plaatsing en dus een risico. tijd om een planeetje te plaatsen en hopen op geluk... driekwartier van te voren is hij onlin…