Search Results
Search results 661-680 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 4.565.923.000] Barcode [Playbook] & predator [Playbook] vs. MrSaw [Bro] (A: 469.506.000, D: 4.096.417.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostOndanks dat de hit weg valt tegen de grote klapper op MrSaw, heerlijke nieuwe AGS top 10. Predator, gefeliciteerd met je eerste top 10 in Zaga! Stickied
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Abremsev - - Hall of Fame
Post~Abremsev [26-05-19][20:02] Ik verzoek jullie om het alsjeblieft fatsoenlijk te houden, zodat het topic niet gesloten hoeft te worden.
-
Quote from Anonymous: “Zo zie je maar hoe goed die dm gebruikers wel niet zijn he, kunnen nog niet eens een deftige aanval opzetten lekker 'ninja' ” Haha weer heerlijk hoe er van uit gegaan wordt dat hij een DM gebruiker is. Account is 2 dagen geleden overgenomen. @koolmees, gap, wat doe je? haha. Lekker hapje gratis gs zo Takumi!
-
[TOT: 4.695.000] Independence [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] vs. L3XX666 [DLT] (A: 292.000, D: 4.403.000)
PostGister zagen we L3XX666 opeens 50 plekken stijgen in de ranglijst, dus tijdje in de gaten houden. Allie genootje zag hem op de lanx, dus even Independence opgetrommeld en vliegen maar. Def weg gegooid met IPR, dus enige def die er was, heeft hij nog bij gebouwd. Sportieve reactie gehad, en wederom GLRB! @wolverine, we zagen dat jij er ook op vloog, maar je zat er net 1 seconde te laat achter, gelukkig zaten je recs niet zo strak er achter, dan had je onze winst gehad! On 25-05-2019 --:--:--, the…
-
[TOT: 150.933.000] Spyro [LEGEND] vs. deManager [ANC] (A: 3.825.000, V: 147.108.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostHaha al weer? Lekkere slag hoor Spy!
-
[TOT: 35.144.500] Koolmees [BIRDs] & Papegaai [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. wolverine [LOT] (A: 13.706.000, D: 21.438.500)
PostQuote from GGMM: “Wat een n00b slag. Time je recs dan tenminste netjes. ” Als we er genoeg hadden was dat zeker gebeurd Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Ondanks dat de uni vrij nieuw is, vloog wolverine de ranglijsten in op hoog niveau. ” Een vogeltje staat boven aan met 2x zoveel punten als de tweede!!!vervolgens noem je DM diverse malen in je post's 5 spelers van de birds staan in de top 10. Dus ja...interpretatie.. Quote from Abremsev: “Komt een beetje over alsof iets je dwars zit, g…
-
[TOT: 35.144.500] Koolmees [BIRDs] & Papegaai [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] & Independence [BIRDs] vs. wolverine [LOT] (A: 13.706.000, D: 21.438.500)
PostQuote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Daarnaast zie je mij nergens afkeuren dat Wolverine met DM speelt, ik zeg alleen dat ik niet had verwacht dat hij zoveel zou gebruiken. Maar schijnbaar heb jij der wel onwijs veel moeite mee ” Je pist langs het potje, ik heb nergens moeite mee, behalve hypocriet gedrag wat je vertoont.Wat jullie doen is mijn zorg niet, maar niet verwijtend doen naar je tegenstander, terwijl juliie zelf top gebruikers zijn. Lekker door spelen. GL@RB ” Geen idee wat voor e…
-
PostQuote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Inderdaad! Dat was ook een beetje de bedoeling. Hadden niet verwacht dat er weer zo'n bak DM tegen aan gegooid zou worden. ” lol, kijk eens naar de stijging en punten van de vogeltjes, en praat dan nog eens over dm gebruik.Ze willen duidelijk aantonen dat ze number one zijn. Spelers vliegen, al krijgen ze een bericht, gewoon door las ik op het forum. Dus mompelt iets van hand en eigen boezem.. Wolverine, afschieten die vogeltjes. GL@RB ” Oef, iemand op j…
-
PostQuote from LoneRanger: “Ik weet niet of dit dezelfde Wolverine is als in Deimos, maar dat zal een harde noot worden om te kraken. Zeker nu hij ook een maantje heeft. Lijkt me voor hem ook een prima slag. Lijkt overigens of de samenvatting ook niet helemaal klopt. Verdediger had dik 10 miljoen puin en jullie slopen afgerond 22 miljoen. Wat betreft de DM: als ik de ranking net bekeek op mmorpg denk ik dat er van beide kanten wat “geDMt” is en het is tegenwoordig een speloptie. Samen met de ruimtew…
-
PostOndanks dat de uni vrij nieuw is, vloog wolverine de ranglijsten in op hoog niveau. Nadat hij meerdere van onze leden had aangevallen moesten we maar een counter op zetten. Koolmees spotte hem op de lanx, en heeft de aanval opgezet. Ik kreeg zelf een berichtje of ik wilde aanhangen, dus maar gedaan. Uiteindelijk nog 6 IPR er door weten te krijgen, wat de helft van de KL weg haalde. We wiste dat het geen dikke winst, en waarschijnlijk zelfs verlies zou opleveren. Wolverine was online, dus er werd…
-
Goed begin van de dag! Goodluck Rebuild Rdet!
-
Biem! lekker hoor! Kale, maat! Wel blijven saven he? glrb! ~Abremsev [24-05-19][18:19] 18% uit puin is geen HoF, verplaatst naar Gevechtsrapporten
-
Quote from Rdet: “Volgens mij was en is dat 1 van de features van Infocompte. Tolerated add-ons ” Klopt Quote from Hitsugaya Toushiro: “board.origin.ogame.gameforge.c…p/Thread/10959-Flottille/ Bij je vlootpagina of verdediging kijken en dan krijg je bovenaan ( links van topscore ) te zien hoeveel je hebt. Ook kan je zelfs zien wat de waarde is van een aantal soorten schepen door ze aan te klikken. ” & klopt! Echter is het juist het idee om dit onderdeel te maken van de vanilla. Bij veel extra's …
-
Tijdens het spelen merk ik vaak dat ik benieuwd ben naar de totaal waarde van mijn vloot/def. Echter kan ik dit alleen zien van andere in een spio bericht. (Preview van spiobericht geeft ***K of ***M waarde aan). Natuurlijk zou dit met een extensie kunnen worden toegevoegd, maar het lijkt me sowieso een goede toevoeging. Eventueel zou dit een van de extra's kunnen worden die je krijgt bij 'Commander'. Dat je kan klikken op het blokje achter verdediging, waarnaar je een soortgelijke pagina als Ko…
-
Solo top 10[TOT: 144.790.000] Abremsev [FREE] vs. Pimeh [Lord] (A: 4.745.000, V: 140.045.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from TheBunny: “Netjes hoor, zo blijven er wel erg weinig vlootjes over in deze uni ” Dat is de bedoeling, dan kunnen we rustig gaan minen
-
Solo top 10[TOT: 144.790.000] Abremsev [FREE] vs. Pimeh [Lord] (A: 4.745.000, V: 140.045.000)
Abremsev - - Rustplaats
Post~Abremsev [03-07-19][16:35] Van de troon gestoten, tijd voor rust. Ik denk dat ik nog nooit zo vaak op iemand gevlogen heb als op Pimeh. Weken, maanden lang probeer ik hem te pakken, maar hij kwam altijd online. Nu er minder activiteit was in Hyperion, ook door mij, dacht ik laat ik eens een ploffer neer gooien en het dan proberen. Dit blijkt een stuk beter te werken! Spot, fly, binnen harken! Pim, Ik wens je een spoedige rebuild toe! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-05-2019 --:--:--…
-
Quote from Jillian: “Of het hele onderzoek is om het met weinig energie toe te kunnen passen :rolleyes ” Mindblown! ontopic: Toevallig in de allie discord hier een discussie over gehad. De 'realistische' implementatie van laser en ion techniek vind ik ook wat slecht uitgevoerd. Met name Ion techniek, dat is een straal die door alle elektronische apparatuur heen zou gaan, en het zou slopen. Waarin de koepels natuurlijk elektronisch geladen velden zijn, lijkt het mij dat ION stralen daar dus door …
-
[TOT: 9.137.500] INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] vs. onlydata [LOT] (A: 2.946.000, V: 6.191.500)
PostZo dit keer wel overduidelijk een HoF! Lekkere hit, en wil je altijd helpen met reccies! Data, glrb!