Search Results
Search results 681-700 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Abremsev
Abremsev - - Ex teamleden
PostThanks all! ps. Kaj, verveel je je? haha
-
Abremsev
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Succes met de trial 'groentje' ” Dank u! Heb me goed voorbereid op de ontgroening.
-
Abremsev
PostAvond! Voor de vele die mij nog niet kennen, in-game ben ik bekend als Abremsev, daar buiten werkt Paul beter. 24 jaar, werkend als project ontwikkelaar en start-up manager in Dubai. In de uurtjes buiten werk en Ogame ben ik vaak met vrienden uit eten, drankjes doen en genieten van het leven hier in de woestijn. Ergens in een ver verleden Ogame gespeeld in Uni 3. Sinds begin 2019 weer begonnen met het spelen van Ogame in Hyperion, en nu ook in Izar. Ik zal als de komende tijd als trial-moderator…
-
Haha het is geen HoF!! op blijven letten! Heerlijk wel als ze zo makkelijk in je ninja trappen! Wolf, dont give up! GLRB.
-
Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Nee dat is zeer onlogisch inderdaad. 1500 dm aan kleine lasers versnellen. ” Dus een domme speler??Nu is 1500 dm erg weinig voor versnellen... ” Nieuwe uni en redelijk hoge werf, 100 kleine lasers bij bouwen duurt niet zo lang. Misschien was het wel 2x 1500 inplaats van 2x750, in ieder geval zeer weinig. Hij had het niet kunnen zien aankomen, alles in de laatste 5 sec gedaan. Echter stuurde hij ook geen spio in de laatste minuut om te checken, dus ja, re…
-
Quote from Bolder: “DM ninja? Kan me niet voorstellen dat data vliegt als hij dit in zijn spio ziet.. GL@B ” Nee dat is zeer onlogisch inderdaad. 1500 dm aan kleine lasers versnellen.
-
Weer iemand die dacht GSjes op te halen. Dit keer wel met winst voor mij. Onlydata, glrb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller onlydata [LOT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 5 Kruiser 15 _________________________________________ Verdediger Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 10 Groot vrachtschip 6 Spionagesonde 7 Zonne-energiesatelliet 5 Raketlance…
-
[TOT: 74.026.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 7.451.000, V: 66.575.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostNa 3x aanvallen en geen puin kunnen ruimen, heeft hij het nu toch maar opgegeven. Volgens mij zit alle DM nu in Izar. Weet niet of je hier door gaat, maar zo wel glrb. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [FREE] ________________________________________________ Interceptor 2.220 Kruiser 2.200 _________________________________________ Verdediger deManager [ANC] ________________________________________________ Groot vrachts…
-
[TOT: 33.185.000] TheBunny [FREE] vs. Noob (A: 440.000, V: 32.745.000)
PostTja dan wordt het wel heel erg makkelijk! lekker weer hoor!
-
The_mk
PostVan harte met het behalen van je full Rob!
-
[TOT: 31.950.000] Abremsev [FREE] vs. jeroen [Motu] (A: 0, V: 31.950.000)
PostDruk in Izar, maar mag hier niet te stil worden. spot, sim, fly, zonder losses. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [FREE] ________________________________________________ Slagschip 2.222 Interceptor 2.222 _________________________________________ Verdediger jeroen [Motu] ________________________________________________ Klein vrachtschip 300 Slagschip 470 Interceptor 30 _________________________________________ Na het g…
-
Werd wakker, dacht check ff snel op telefoon om nachtproductie op te maken. Plots rode driehoek en nog 3 min voor impact. Snel alle gs in def gestopt en versnelt. De rest van de gs met bootjes weggestuurd. Gister had hij mijn nachtproductie, vandaag had ik een paar van zijn bootjes. Glrb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller J4nniss4rY ________________________________________________ Groot vrachtschip 12 Kruiser 14 _______________…
-
Join n00dles
PostBedankt voor het aanbod, maar ik heb iets te vaak war met n00dlus.
-
Lekkere tik hoor spy!
-
[TOT: 18.563.000] TheBunny [FREE] vs. Dex [LEGEND] (A: 111.000, V: 18.452.000)
Post35M aan gratis bootjes bouwen Blijven harken!
-
Vloog op klein defje en wat GS af, plots een vlootje er voor. Helaas dus iets te weinig KV meegestuurd. Allie genootje is het puin op aan het halen as we speak. GLRB Scorpio. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Klein vrachtschip 8 Kruiser 10 _________________________________________ Verdediger Captain Scorpio ________________________________________________ Klein …
-
[TOT: 86.645.000] INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] vs. kale [LmS] (A: 5.365.000, V: 81.280.000)
PostLeuke tik weer! Kale krijgt het zwaar te verduren in H!