Search Results
Search results 721-740 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Counter [TOT: 68.641.000] Abremsev [FREE] vs. Geosis [Lord] (A: 1.505.000, V: 67.136.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostAllie genootje kreeg opeens een rode driekhoek op zijn scherm, Geosis vloog op zijn planeet af. Lanx er over en ja hoor, de tijd en de bootjes. Even terug rekenen, Vesta gevraagd inactief te gaan en counter versturen. Helaas niet op tijd voor puin, dus hij is nu zelf aan het peddelen en daarmee haalt hij alles op (Denk ik? Leek of er een deel al weg was, maar dat weet hij beter dan ik). Onder het motto 'Niemand komt aan Free' ofzo? achja, 2 mil losses om de allie te verdedigen Ohja en Geosis, on…
-
Quote from Independence: “Ah ja, Wist niet dat deze daar al geplaatst mochten worden. Voor de volgende dan maar Thx! ” Lees even de HoF regels, daar staat een duidelijke uitleg hier over!
-
Zoals ingame al gezegd, welcome back! Leuke tik om mee te beginnen! Baku GLRB
-
Quote from monfy: “lijkt me niet zo handig voor als je snel wil springen om bijv een ninja te geven of als je vloot gecounterd word ” Ja bedacht ik me ook net. Misschien dat je dit bij opties aan en uit kan zetten?
-
Is het een mogelijkheid om een melding scherm te krijgen bij sprongpoort met 'Weet je zeker dat je naar deze maan wilt springen'? Ja, ik weet dat het een noob actie is; Ik spring nog wel eens verkeerd omdat ik gehaast door klik. Andere optie waar ik aan dacht is de sprongpoort timer af kunnen kopen met DM, maar snap dat hier veel tegenstanders voor zijn.
-
[TOT: 91.030.500] Abremsev [FREE] vs. tjeppie [Lord] (A: 2.380.000, V: 88.650.500)
PostAl een tijdje niks gepost, dus bij deze: Kwam een vlootje tegen op de lanx, terwijl er een maan voor ligt , bootjes er achter en recs even later ook daar. Naast de lanx vloot lag er nog 20 mil aan vloot op de planeet zelf. Hij kwam niet meer on, dus alles werd vermalen tot puin. Tjeppie, GLRB. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-05-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [FREE] ________________________________________________ Bommenwerper 440 Vernietiger 404 Sla…
-
[TOT: 50.918.500] ELEKTRO-MILKSHAKE [LEGEND] vs. Babbel (A: 6.206.000, D: 44.712.500)
Posthaha lekkere klapper hoor! Ik had hem ook al paar keer gespot! Altijd fijn als ze niet door gaan met ruimen haha! def glrb!
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Abremsev: “Ik speel dan zelf niet in Fidis, maar wat een gemekker voor niks dit. Ik sta in Hyperion al sinds het begin onder Klapstoeltje op een #2, waar hij ook nog inner stelsel ligt bij mij. Hij heeft mij niet gepakt, en door gewoon goed te saven lukt dit ook niet snel. Dus dat ze nooit meer worden ingehaald, en niet gepakt kunnen worden is onzin. Gewoon door spelen en geen domme fouten maken ” dat lukt ook niet want ik ben gestopt hahaha Maar wat een geze…
-
Goed geweld, leuke tikken! 3 vlootjes minder is altijd goed def glrb!
-
Ik speel dan zelf niet in Fidis, maar wat een gemekker voor niks dit. Ik sta in Hyperion al sinds het begin onder Klapstoeltje op een #2, waar hij ook nog inner stelsel ligt bij mij. Hij heeft mij niet gepakt, en door gewoon goed te saven lukt dit ook niet snel. Dus dat ze nooit meer worden ingehaald, en niet gepakt kunnen worden is onzin. Gewoon door spelen en geen domme fouten maken
-
Top 10: [TOT: 139.678.500] TheBunny [FREE] vs. Gesoes [DKGKAFIE] (A: 14.137.000, V: 125.541.500)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Lekkere winst. Deze uni werpt denk ik wel meer vruchten af voor je dan Ganimed.... Stickied ” Goede allie, krijg je dat Wederom lekkere klapper bun! glrb Gesoes!
-
New top 10 [TOT: 153.834.000] TheBunny [FREE] vs. Doedels [LEGEND] (A: 4.455.000, V: 149.379.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostYes die lag mooi voor het oprapen. Altijd leuk! glrb doedel
-
[TOT: 189.572.000] Scaapiee [FREE] vs. LordFalcon [AOD] (A: 900.000, D: 188.672.000)
PostLeuk winstje weer scaapert! Wordt tijd dat je in Hyperion ook gaat fleeten!
-
[TOT: 27.308.000] Abremsev [FREE] vs. Gerrit de slak [LEGEND] (A: 0, V: 27.308.000)
PostOchtend vol geblunder.. Zag een bak gs liggen dus stuurde de 250 gv die ik had. Opeens activiteit, spio gestuurd en er was een bak met vrachters en nog veel meer gs bijgekomen. Met me slaperige kop IC gesprongen, vrachters vergeten. Uiteindelijk vrachters er nog achter gestuurd een poos later. Na de eerste slag kwam Gerrit online, maar had geen vrachters om de gs weg te halen. Erg sportieve reactie gehad van hem. Wederom succes met het sparen/herbouwen, en voortaan je niet meer verslapen De volg…
-
[TOT: 52.378.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 2.436.000, V: 49.942.000)
PostQuote from Bolder: “Volgens mij bestaat de uni alleen maar uit de Manager voor jou, haat gevalletje?? GL@RB ” Nee had gehoopt deze morgen wat meer vloot te vinden (dronken koningsdag foutjes etc), maar helaas lag wederom alleen De Manager zijn vloot netjes te wachten op een aanval. Kan het moeilijk laten liggen he!
-
[TOT: 52.378.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 2.436.000, V: 49.942.000)
PostTja, wederom kwam hij online voor mijn recs en heeft hij Gameforge goed gesponsord. Zou ik een partnerschip aan kunnen gaan met ze? Laat mensen zo wel DM spenderen haha. Achja, klein verliesje, wel lekkere punten voor slopen glrb, moet het maar weer komen halen! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [FREE] ________________________________________________ Kruiser 1.400 Interceptor 1.400 Slagschip 1.400 ____________________…
-
Ik kom niet helemaal uit je rapport, maar het zal vast een leuke tik zijn!
-
[TOT: 11.447.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 0, V: 11.447.000)
PostToch nog een deel op weten te halen even later. Graviton projectje down. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [FREE] ________________________________________________ Bommenwerper 200 Interceptor 1.434 _________________________________________ Verdediger deManager [ANC] ________________________________________________ Spionagesonde 2 Zonne-energiesatelliet 4.292 Raketlanceerder 101 Kleine laser 178 Gausskanon 1 Kleine pla…
-
[TOT: 99.003.000] Abremsev [FREE] vs. deManager [ANC] (A: 3.535.000, V: 95.468.000)
PostTja leuke tik, jammer dat de manager 1000 reccies afkocht met dm. Ik kom de rest spoedig wel halen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [FREE] ________________________________________________ Slagschip 2.000 Interceptor 1.420 _________________________________________ Verdediger deManager [ANC] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.070 Licht gevechtsschip 4.274 Kruiser 701 Slagschip 273 Recy…