Search Results
Search results 881-900 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Koop deut
PostOpzoek naar deut, vaste ratio: 2:1,5:1 Ook als je een vaste handelaar zoekt voor dagelijkse verwerking van je overtollige deuterium.
-
[TOT: 23.508.000] patje65 [TFL] vs. Rayman [SpG] (A: 0, V: 23.508.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostPatje raid als een malle he!
-
Que's versnellen
Postbegrijpelijk verhaal weer. Helaas vrees ik dat new ideas alleen snel geimplementeerd worden als er DM opties in zitten haha.
-
Que's versnellen
PostQuote from Bolder: “Quote from Abremsev: “(hoe meer punten, hoe meer er versnelt wordt) ” Dus weer meer voordeel voor de top spelers??Doe het nu eens andersom !! ” Details; De juiste formule implementeren zodat het voordeel hetzelfde blijft. (Vloot*Nano/punten totaal= Code 1, 2, 3 of 4). Elke code heeft hogere boosters, waardoor het voordeel het zelfde blijft in stijging van punten op het gemiddelde van een speler. Natuurlijk stijg je sneller in totaal punten als je al meer punten hebt.
-
Top idee, ik snap alleen niet hoe je van alliantie vs PVE opeens naar alliantie PVP gaat in je plan? Juist het idee dat je als alliantie een soort van massa expeditie kan doen lijkt me interessant. Ik zie nu al in Hyperion (nieuwste uni op dit moment) dat de top allianties belachelijk ver voor lopen. Natuurlijk zou je een PVP systeem tussen de allianties op kunnen zetten waar de totaal score van spelers uitgebalanceerd wordt tegen de mogelijk inzet die de speler kan doen, waardoor het meer om de…
-
[TOT: 18.816.000] kale [LmS] vs. Hypermotart [TRC] (A: 3.827.000, V: 14.989.000)
PostTotaal over het hoofd gezien! Jammer dat het een van mijn leden is, maar nette slag. @@Hypermotart GLRB
-
Que's versnellen
PostDenk dat ze niet de boosters zo kunnen uppen, aangezien ze dan in nieuwe servers mega overpowered worden. Wat wel een goed idee is om er een formule achter te hangen die samen gaat met je punten voor het desbetreffende wat je wilt versnellen. (hoe meer punten, hoe meer er versnelt wordt)
-
Spelfouten
PostJup, dat was mijn plan
-
Spelfouten
PostHaha alright, actief zoeken ga ik dus niet doen, mocht ik iets tegenkomen zal ik het hier bijvoegen.
-
Que's versnellen
PostBegrijpelijk. Dan blijven we geduldig wachten.
-
Spelfouten
PostIk kom regelmatig dit soort foutjes tegen. Heeft het nut om dit allemaal te melden in dit draadje of word daar weinig mee gedaan?
-
Que's versnellen
PostSnap wel dat er geld verdiend moet worden, alleen vind ik dit erg onlogisch. Ik zou meer spenderen hieraan als ik elke keer 500-2000DM kon betalen voor de laatste paar %tjes. Nu spendeer ik 0DM hier op.
-
Spelfouten
PostHieronder een lijs van spelfouten gevonden vanaf 03/03/19 1. Wanneer je de cruiser van je muis op het type van een universum houdt in de Ogame Lobby, zie je deze spelfout. "DDit" cih5i2qr8xtm.png 2. De uitleg over het herplaatsen van een planeet is incompleet, de zin nu luidt: "Bij een succesvolle herplaatsing zal er 240.000 in rekening worden gebracht." Hier mist de specificatie van wat er in rekening word gebracht. ~HT @08-03-'19 ~21:00 | Een nieuw draadje om het er duidelijker te hebben verme…
-
Que's versnellen
PostHi, Niet zeker of dit hier hoort of in het nieuwe idee topic, maar het volgende viel mij op: Je kan dus met DM in 2 stappen je productie versnellen. Dit kost bijvoorbeeld 10.000DM voor de helft en 10.000DM om het af te maken. Nu viel mij op dat wanneer een que al voor 80% is volbracht, je nog steeds 10.000DM betaald om alles af te ronden. Waarom veranderd de DM die je moet betalen niet gebaseerd op de tijd die nog nodig is?
-
[TOT: 53.152.000] Venom [LEGEND] vs. Captain Pierre [HBS] (A: 7.818.000, D: 45.334.000)
PostHaha als hij zo door gaat niet meer. Lekkere klapper weer.
-
Berichten bug
PostHelaas..
-
Berichten bug
Posthi, Sinds gister avond blijft mijn inbox zeggen dat er 2 berichten ongelezen zijn. Het betreft berichten over een net opnieuw opgezette alliantie. Echter zijn er geen berichten in mijn inbox, gelezen of ongelezen. What to do?
-
Verbrandingsmotor
PostThanks Hitsugaya, ik doelde uiteraard op de hyperruimte motor.
-
Verbrandingsmotor
PostHmm thanks! Inderdaad nog erg ver weg voor recs veranderen. Dus dan maar investeren in verbrandingsmotor!