Search Results
Search results 281-300 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from fearlessz: “Laten wij vooral niet voorlopen op dingen.Er zullen eerst nog wat fouten hersteld moeten worden van de nieuwe update van GF( de classes e.d) ” Quote from fearlessz: “Als dit iets is om ons zoet te houden en al te beginnen over een nieuwe merge methode! Laten ze eerst maar eens achter de schermen die zooi opruimen. ” Zoals GF heeft gedaan met het nieuwe Lobby systeem en de Merg waar spelers haast geforceerd waren om hun account te verwijderen, omdat ze de email niet konden …
-
Quote from Abremsev: “Wel opletten he, er bleef een bootje over. ” oooh ja ik zie het! Haha als nog een leuke winst
-
mooie winst. hoezo had hij daar geen g.s?
-
[TOT: 1.133.123.000] TheDutchRitual vs. shoqi [SpG] (A: 130.890.000, V: 1.002.233.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostBeterschap Shoq!
-
LJE
ReWinD - - Ex teamleden
PostSucces kerel!
-
[TOT: 1.133.123.000] TheDutchRitual vs. shoqi [SpG] (A: 130.890.000, V: 1.002.233.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller TheDutchRitual ________________________________________________ Interceptor 71.332 Klein vrachtschip 62.829 _________________________________________ Verdediger shoqi [SpG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 130.012 Groot vrachtschip 9.082 Kruiser 576 Recycler 789 Ster des Doods 34 Interceptor 27 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanv…
-
Ik weet het nog steeds niet of Tom Riddle een spam bot is, of een mens. Hij maakt te veel slagen Verzoek: kan het team hier onderzoek naar doen?
-
Quote from Legend.bdr: “Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD ” De mensen die dit zeggen hebben hier helemaal gelijk in. Ik had er een lanx over moeten doen. Alleen was geen vijand in zagadra die uit VK-mode was in die tijd om mij een ninja te geven. Plus wie zou bij een vriend nou gaan halten? Mijn tijd dat ik paranoia was, dat ik zelfs mijn alliantie genoten niet vertrouwende zijn voorbij. Gelukkig had ik alliantie g…
-
Quote from Unleasher: “Vraag en antwoord. Was al gepost door Minime ” Over het hoofd gezien XD
-
Hallo allemaal, Ogame heeft sinds kort een nieuwe video uitgebracht op hun youtube kanaal, hier onder is de link. youtu.be/WSAKwFanlLQ?t=152
-
Quote from Lord: “Met andere woorden, je wilt een def naar puin universum. De poll is eigenlijk een verkapte manier om dat te verzoeken/af te dwingen. De vorige poll, die ik al aanhaalde, liet zien dat slechts 24 van de 56 stemmers een def naar puin universum wil hebben en 27 van de 56 stemmers zegt expliciet geen def naar puin te willen hebben. Je kunt wel proberen zaken bij het team in de schoenen te schuiven, dat "wij" iets niet willen, maar de uitslag is gewoon na te lezen. Daarmee is deze d…
-
Heren van Ex-play bedankt voor het vliegen. Hoewel ik weinig kon doen behalve deut leveren en mee reccen hadden jullie toch besloten om mijn rug te hebben. Ik ben zeker dankbaar dat uit jullie winst 20 miljard naar mij gaat om mijn rips opnieuw te bouwen. @trucker: Het is heel raar dat je dat je helemaal niks van je hebt laten horen toen je mij een backstab gaf. Wat je wel hebt gedaan is mij uit je vriendenlijst en mij op block gezet . De winst van de 2k rips vond je dus belangrijker dan je alli…
-
Quote from Lord: “Beetje vreemde redenatie. Ik zeg niet dat er te weinig spelers in het vorige gekozen universum zitten, maar dat er minder zitten dan in universa waar geen poll is geweest. Ik zie dus niet wat het samenvoegen van een NL en EN board aan bijdrage gaat leveren, behalve dat jij graag inspraak wilt hebben in specs van een nieuw universum. ” Tuurlijk wil ik graag inspraak hebben in de uni's, als het werk in .US zou het ook moeten werken in .NL. Ik zie al voor een tijd dat de zelfde so…
-
Quote from Lord: “In lijn met de poll zijn die specs aangevraagd voor Japetus. Als ik af mag gaan op het aantal draadjes/posts op het board, is dit niet het mega actieve universum geworden dat het zou moeten zijn na inbreng van de community. Dus nee, ik voel niet veel voor een nieuwe poll op dit moment. ” We weten allemaal dat Nederland een kleine regio is in Ogame land. Maar als we geen eens een poll kunnen hebben op het baord omdat er te weinig spelers zijn. Is het dan geen idee om het .NL for…
-
[TOT: 14.177.000] Rcthans vs. Hitsugaya Toushiro (A: 846.000, V: 13.331.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from Legend.bdr: “HT is noob ” Waar blijft die link knop nou