Search Results
Search results 321-340 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Jeetje kerel wat een harde hit. Waarom saven mensen nou gewoon niet xD
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostDizzy!
-
Doc Holliday
ReWinD - - Ex teamleden
PostSucces kerel
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostRe-re-rewind time! Barney?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostNha notuu komt nu
-
Geen ruggengraat. Hebben meerdere spelers last van.
-
Oef lekker hit man. ga zo door!
-
Board upgrade
PostQuote from Lord: “Opnieuw zullen we dus moeten wachten op de upgrade, wanneer hierover meer bekend is zal dat gedeeld worden. ” Is hier al wat meer over bekend?
-
Dit is niet een thread over een merg. Dit is een thread waar een aanvraag in staat over een mogelijke poll voor nieuwe uni's. Een merg zou pas komen rond einde 2020 ivm de update naar versie 7 die 'vlekkenloos' is verlopen. @Lord @MiniMe Zien jullie iets in een uni spec poll?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postcorrect! LownuB jij weer?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postyep klopt! goofy kom jij ook op de ogame meet?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Posthell no Barny kom je nu?
-
Hallo allemaal, Ik was aan het surfen/kijken op andere forums van ogame, en kwam dit tegen: board.us.ogame.gameforge.com/i…highlight=poll#post697532 Het is een tijdje geleden sinds dat wij een poll hebben gedaan voor uni specs. Hier mee kunnen spelers stemmen over welke specs willen hebben. Mijn vraag aan het team is dus: Kunnen wij voordat er een nieuwe uni uit komt stemmen op de specs?
-
Independence
ReWinD - - Ex teamleden
PostNice global sgo
-
[TOT: 717.126.500] Tom Marvolo Riddle [DEATH] vs. Ingwar [Legion] (A: 138.443.000, V: 578.683.500)
ReWinD - - Rustplaats
PostIk ook graag Tom. Wil niet saven en mijn wil mijn deut niet met jullie ruilen. Als ik het met jullie moet ruilen dan word het op 3.0/2.0/1.0 Ik wil niet mee helpen met targets neer halen want daar heb ik geen zin in. Zoals je kan zien breng ik waarde aan jullie alliantie. mag ik joinen?
-
[TOT: 572.262.000] Tom Marvolo Riddle [DEATH] vs. Ingwar [Legion] (A: 133.578.000, V: 438.684.000)
ReWinD - - Rustplaats
PostZiet er naar uit dat het interessant gaat worden in kalist. Have fun with the goodies
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope its REWIND TIME! Tom Riddle?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Posthe who must not be named
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostIk ReWinD deze sh!t! Dizzy your turn!