Search Results
Search results 21-40 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 6.242.379.000] Laufeyson [RGK] vs. Houdini [POWER] (A: 549.262.000, V: 5.693.117.000)
ReWinD - - Hall of Fame
Postboem zo pakken we aan!
-
[TOT: 285.344.579.000] Zippy [Next] vs. Gregor [SQPR] (A: 38.920.081.000, V: 246.424.498.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostWat een mega slag en een mega wist! Netjes gedaan!
-
[TOT: 141.159.000] Soap [DEF] vs. AlucarD [Sith] (A: 13.388.000, D: 127.771.000)
ReWinD - - Hall of Fame
Postspam...... Leuke hit man
-
Hallo allemaal, Ik ben blij om te melden dat de eerste aflevering van de 'Ogame podcast' nu beschikbaar is op Spotify! In deze aflevering, 'Ogame.nl Pilot ft. Veteraan', voer ik een diepgaand gesprek met een ervaren Ogame-speler, Veteraan, en bespreken we de uni Tarzand. Het doel van deze podcast is om onze liefde en passie voor Ogame te delen met de community en een platform te bieden voor de uitwisseling van onderwerpen, perspectieven en ideeën over zowel de toekomst als de goede oude tijd. Ik…
-
merge maart 2023
PostQuote from smurf: “Quote from StewieGriffin: “Quote from ReWinD: “Met graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk. Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan ” In ieder geval moeten ze daar nog 2 maanden voor opofferen wat niet hoeft als je erheen gemerged wordt. En we weten allemaal dat alle grote jongens of samen gaan,…
-
merge maart 2023
PostMet graveyard hoppen kunnen de top spelers toch in jongere uni's komen. Dat is ook niet eerlijk. Als iedereen naar de zelfde server gaat, dan moeten de grote jonges elkaar kapot maken. de kleinere spelers nemen daar wel misbruik van. zo blijft het ogame leven door gaan
-
[TOT: 135.253.212.000] GO0DBYe [KFF] vs. Vogel [IGS] (A: 9.240.635.000, V: 126.012.577.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from Piraat: “Quote from veteraan: “Wat. Een. Klappert. En niet eens full fleet op em gevlogen ” wel een week voor in ban moeten zitten , slag meteen reukje ” Als dit een push slag was dan zou deze slag afgekeurd worden. Er is geen opmerking dat deze slag is afgekeurd, waarbij we er van uit kunnen gaan dt deze slag legaal is :).
-
merge maart 2023
PostEen idee om alles naar uni 3 te te gooien? (waaronder zagadra). Op deze manier heeft graveyard hoppen minder effect en stabiliseert het eco systeem van ogame wat beter ( er zijn te grote vloten nu door expo puin van vroeger en uni hoppen).
-
Quote from Yoshi: “Quote from StewieGriffin: “Dan weten we meteen dat Zippp zijn gelijk heeft gekregen in de slag. Het lange antwoord waarop iedereen aan het wachten was ” Ik zat inderdaad ook te wachten op heropening van het draadje om te kijken van hoe en wat. Over dat stuk van zip wat ik las, als je wist dat er een ninja werd gezet, waarom pullde hij dan niet meteen? Wat voor soort account wil je ervoor terug Chizo? Miner, fleeter, turtle? En een voorkeur voor een uni? ” Inderdaad ik vraag me…
-
Ik zou het account wel willen hebben. Moeten spelers aan bepaalde eisen voldoen?
-
[TOT: 271.266.225.000] Kapitein 1 oog [hop] vs. mister C [DTH] (A: 42.951.320.000, V: 228.314.905.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostWat zich hier heeft plaat gevonden is vreemd Mister C, Wappie en piraat vrienden zijn in Zagadra. Wappie gaf zijn account aan piraat, die op dezelfde dag Mister C pakte. Ik kan het niet anders veronderstellen dat er veel toevalligheden zijn in deze situatie. Deze slag ruikt verdacht veel naar pushing.
-
[TOT: 8.071.720.000] Sailor Twift [CALL] vs. TheDutchRitual [SPACE] (A: 0, V: 8.071.720.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from Piraat: “Quote from ReWinD: “(met je tweede account). ” ik heb in zaga maar 1 acc ... mag naar gekeken worden ” Iedereen kan binnen drie minuten een nieuw email-account aanmaken en beweren dat het niet langer van hen is Het is duidelijk dat je de minst problematische van de drie kwesties hebt gekozen om op te reageren.
-
[TOT: 8.071.720.000] Sailor Twift [CALL] vs. TheDutchRitual [SPACE] (A: 0, V: 8.071.720.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostVan account dief naar account koper. Gefeliciteerd met het account van @SailorTwift en welkom in zagadra (met je tweede account). @Team kan hier naar gekeken worden. No way in hell dat het zuiver is.
-
[TOT: 22.812.000] FORCEDELTA [POWER] vs. Cauwer [UFO] (A: 3.218.000, V: 19.594.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostIemand is bezig met huishouden :).
-
Naar .org gaan lijkt mij het beste. De beredeneringen van Bassie, Freakertje en Lange giraffe spreken mij aan.
-
[TOT: 700.100.710.000] goodbye [DTH] vs. mister C (A: 254.423.151.000, V: 445.677.559.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostOef wat een grote slag. Ironisch om te zien dat een VK hopper word gepakt door een VK hopper. Beide partijen veel succes gewenst
-
Stewie komt met een interessante uitspraak. Wat gebeurd er met een oorlog tussen twee partijen als een van de twee partijen niet aan te vallen is door vakantie mode? Blijft door oorlog bestaan? Of word de oorlog nietig verklaard? Daarbij nog een raadsel. Een van de grootse reden om een oorlog te verklaren is om de bashing regel te omzeilen (maantjes kapot maken). Als de oorlog blijft bestaan en de alliantie blijft VK hoppen. Door deze speelwijze ontstaat er een eenzijdige oorlog waar geen tegen …