Search Results
Search results 381-400 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope @EL CAPITAN?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope @Independence jou beurt
-
Een expo van planeet? Boos worden op alliantie genoten dat ze geen halt kunnen regelen in een speed x 4 uni. Dit word terug naar de Ogame school.
-
[TOT: 6.263.823.000] Chizo vs. Maximillius [100] (A: 47.375.000, V: 6.216.448.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostTRIPLE KILL! haha lekker bezig Chizo
-
Farm accounts
PostIk zal hier in de avond een antwoord op geven ivm werk. In de tussentijd vraag ik aan aan het mod team om deze thread open te houden, en aan de gebruikers van het forum om het netjes te houden. Waardoor het mod team geen slotje hier op hoeft te zetten.
-
Farm accounts
PostQuote from Lord: “Voor zover mij bekend is het antwoord niet veranderd, maar dat is dus inderdaad specifiek voor deze casus. Omdat de GO en GA's daarin de details hebben, is het aan hen om voor die casus de uitspraak te doen. Ik kan vanuit mijn positie geen oordeel geven over de details en dat geldt voor verre weg de meeste personen hier en daarom is dit publiekelijk ook niet specifiek te maken en kan ik dus enkel blijven bij mijn eerder uitspraak dat de regels omtrent pushing niet veranderd zij…
-
Farm accounts
PostQuote from Lord: “Hoe fijn is het om te zien dat je ons verteld hoe de zaken staan met betrekking tot de rechten die GA's/GO's hebben op het board, waar ik me meen te herinneren dat het verdelen van die rechten aan mij is voorbehouden? ” Dit was niet zo erg mijn bedoeling. Ik vond het niet zo charmant hoe de thread van Klapstoeltje werden behandeld. Hier in ben ik zelf ook te ver gegaan om te vertellen hoe het board werkt. mijn excuses. Quote from Lord: “Van mij de vraag, is het nodig een regel …
-
Farm accounts
PostOkey we weten nu dat farm accounts niet mogen. uit deze post:board.nl.ogame.gameforge.com/i…raag-mogen-farm-accounts/ Hier in heeft Minime dit vertelt: Dus is het gewoon pushing ook als de speler het account niet i laat worden. Dit is een qoute van een hele alinea Maar dit staat niet in de huidige regels. Zoals we weten heeft Flugel25 in de Taurus tijd gevraagd, of I accounts mogen waarop hij toestemming kreeg want het was niet tegen de regels. Hier bij heeft hij Knigge gevraagd om mij boost te …
-
1/3 [TOT: 190.000.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Fire rain (A: 180.000.000, D: 10.000.000)
ReWinD - - Hall of Fame
Post@Zaphod Beeblebrox moet die wel uit vk mode komen
-
1/3 [TOT: 190.000.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Fire rain (A: 180.000.000, D: 10.000.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostHmmm ik ruik angst.....
-
ReWinD - - Hall of Fame
PostLeuk verhaal. Wanneer kom je uit VK-mode?
-
Uit alle bugs vind ik deze het leukste
-
[TOT: 806.225.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Fire rain (A: 86.225.000, V: 720.000.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostNetjes gedaan James. Het was een idee, helaas lukte de maan niet maar kon je wel een stukje vloot pakken:).
-
informatie overlapt
PostProbeer de addon eens uit te doen.
-
informatie overlapt
PostGebruik je anti game, of andere addons?
-
[TOT: 71.435.000] Bidoof [Ex Play] vs. Procurator Star (A: 0, V: 71.435.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostLekka bezig kerel