Search Results
Search results 141-160 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Notuul: “Is er al iemand succesvol uit gemini naar zaga gemerged ? ” Het is mij gelukt
-
Quote from MiniMe: “Dit is voor ons ook nog niet zeker en ook wij hebben hier nog geen bevestiging op. Als we naar het item kijken lijkt dit wel de waarheid te zijn. ” Quote from MiniMe: “Zoals we begrepen hebben zit er wel een cooldown op een merge ticket. Hoelang die cooldown is kan ik je op dit moment nog niet zeggen. En of het allemaal werkt na behoren durf ik al helemaal niet te zeggen. Dus voor iedereen die normaal niet hoeft te saven opletten voor je je vloot verliest. ” Wanneer hier meer…
-
Quote from LoneRanger: “Quote from ReWinD: “Quote from Jillian: “Quote from ReWinD: “Quote from Independence: “ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet.... ” Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra . ” Duur: Permanentstaat bij het item.er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan alti…
-
Quote from Jillian: “Quote from ReWinD: “Quote from Independence: “ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet.... ” Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra . ” Duur: Permanentstaat bij het item. er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder geno…
-
Quote from Independence: “ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet.... ” Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra .
-
Quote from ReWinD: “Quote from Hysteria: “Quote: “Je kan zoveel verplaatsingsvoorwerpen kopen als je wenst, maar je kan slechts 1 per keer gebruiken en de rest zal verloren gaan. ” Staat in de begin post van de merge. Ik denk dat ze bedoelen per account, ik kan gewoon een item kopen met mijn libra account... ” hoelang zijn de tokens geldig na aankoop? ”
-
Token na merge
PostQuote from Hysteria: “Quote: “Je kan zoveel verplaatsingsvoorwerpen kopen als je wenst, maar je kan slechts 1 per keer gebruiken en de rest zal verloren gaan. ” Staat in de begin post van de merge. Ik denk dat ze bedoelen per account, ik kan gewoon een item kopen met mijn libra account... ” hoelang zijn de tokens geldig na aankoop?
-
Token na merge
PostQuote from RastaMen: “Zijn die tokens het hele jaar door verkrijgbaar? Of alleen tot en met 7 september? ” Extra vraag: Voor hoelang zijn de tokens geldig? Als je 3 tokens koopt en er een gebruikt om naar een andere server te gaan. Zijn token 2 en 3 dan nog geldig?
-
Merg is gelukt bij mij.
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from ReWinD: “Quote from MiniMe: “Vanavond om 19:00 uur is er een update waardoor mergen mogelijk zou moeten zijn. ” Het heeft niet bij mij geholpen. Moet ik een nieuwe ticket aanmaken? of is mijn huidige ticket die bij de coma nog geldig? ” Quote from Lorovus: “Dear Players! The update mentioned above is being delayed until further notice. ” Op dit moment nog even geduld hebben. ” Aaah duidelijk thanks
-
Quote from MiniMe: “Vanavond om 19:00 uur is er een update waardoor mergen mogelijk zou moeten zijn. ” Het heeft niet bij mij geholpen. Moet ik een nieuwe ticket aanmaken? of is mijn huidige ticket die bij de coma nog geldig?
-
Ik snap hem. Gewoon een ticket aanmaken zodat het team genoeg bewijslast heeft zodat GF dit moet fixen.
-
Quote from Dizzy: “kan ik over een maand alsnog dat account ergens naartoe sturen? ” plus 1
-
Ik heb nog een vraagje: Je hebt 7 dagen de tijd om een server te kiezen. Stel ik wil naar Zagadra, maar ik ben dat nog aan het bespreken met mijn vrienden. Op dag 1 tot er met 3 zit ik nog in de top 20 in uni 3 en uni zagadra. Op dag 4 zijn er al wat mensen verhuist naar de server waar ze naar toe willen gaan met als gevolg dat ik niet meer in de top 20 zit in uni 3. Nu kan ik niet meer naar mijn gewenste server gaan. Worden de punten iedere dag bijgehouden of worden ze op 31-08 opgeslagen?
-
Quote from Independence: “Als je in alle doel unis top 20 staat, mag je zelf alsnog kiezen welke enzo. ” Dit betekent dat de grote spelers overal naar toe mogen gaan. De nummer 20 van zaga heeft 50 mil punten en de nummer 20 van uni 3 heeft 340 mil punten. dat een verschil van 290 mil punten Als je een account hebt van 200 mil punten word je geforceerd om naar uni 3 te gaan. Dit betekent dat de gemiddelde speler naar uni 3 moet gaan. Terwijl de grote spelers vrij spel hebben.
-
Die top 20 regel vind ik een beetje frappant. Ik zou zeggen dat het goed is voor uni's die zeer oud en zijn, en veel spelers hebben. Maar als je bijvoorbeeld naar zagadra zou willen gaan, dan mag je maar 50 mil punten hebben. Hoge spelers komen met de uitzondering dat ze overal naar toe mogen gaan (als ik het goed lees). Omdat ze al zo groot zijn, maar gemiddelde spelers worden geforceerd om naar een uni te gaan waar ze misschien helemaal niet naar toe willen gaan. Lees ik het zo goed?
-
Quote from Knigge: “Edit, was leuk gewest tdr maar tijd en zin enzo. We weten wat voor spel we spelen en laten we eerlijk zijn is het de tijdsinvestering nog waard? ” Ik snap hem helemaal Knigge. Het antwoord is nee . Veel succes veder kerel.
-
Dit word interessant. Eens kijken of de grote powers van uni 3, pega en gemini samen komen voor de grootse battle royale ooit:P.
-
[TOT: 10.831.165.000] PresentDanger [TRL] vs. Ressurected [NGM] (A: 2.162.725.000, V: 8.668.440.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostSorry BeLikeMe, maar ik heb moeite om je comment te lezen en te begrijpen. Nogmaals ik heb mijn account gegeven aan Mattieboy. Hij is de beheerder van het account.
-
[TOT: 10.831.165.000] PresentDanger [TRL] vs. Ressurected [NGM] (A: 2.162.725.000, V: 8.668.440.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostLeuke slag man, alleen speelde ik er niet op. Dit account heb ik een tijd geleden aan @mattieboy gegeven. Have fun with the goodies .