Search Results

Search results 161-180 of 432.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• RE: vloot weg na plaatsing

ReWinD - - Klachten en bugs

aaah duidelijk

• RE: vloot weg na plaatsing

ReWinD - - Klachten en bugs

Waarom word er zo snel een slotje op gezet?

• niet kunnen inloggen

ReWinD - - Algemeen

Ik had een keer een probleem met betalen. Het was opgelost in 15 minuten.

• Oef kerel wat een heerlijke slag. Je maakt mij jaloers man. De Ogame kriebels beginnen te komen . Def GL@RB

• hoe delete ik alles?

ReWinD - - Spel

Beide accounts kan je laten verwijderen via het ticket systeem: teamleden moeten het verzoek dan door sturen naar de juiste afdeling. support.gameforge.com/ Email sturen naar game forge, de data controller zou je verzoek dan moeten oppakken. info@gameforge.com

• Captcha bij logins

ReWinD - - Ideas Planet

Quote from Takeoff: “En captcha werkt wel, waarom zouden websites ze gebruiken als ze niet zouden werken. Ze zijn specifiek hiervoor gemaakt en mocht het al mogelijk zijn dat een script zoiets kan uitlezen dan denk ik niet dat de gemiddelde botter daarover beschikt. ” pandasecurity.com/mediacenter/news/captcha/ perimeterx.com/resources/blog/…for-humans-easy-for-bots/ youtube.com/watch?v=xdqFGlSeR-Y Als er Captha in Ogame komt dan zullen de huidige bots makers dit probleem fixen in 3 dagen.

• Captcha bij logins

ReWinD - - Ideas Planet

Het is een goed idee. Maar het is bewezen dat bots beter zijn in het herkennen kan de cijfers/letters dan mensen.

• Klapstoeltje

ReWinD - - Ex teamleden

Leuk om te zien dat je deze stap neemt kerel. Ik wens je veel succes.

• Oef kerel, wat een lekkere klapper. Goed om te zien dat je bezig bent, ga zo door! def GL@RB

• Gratis games

ReWinD - - Space tavern

Quote from Vogel: “gogogo TDR zet er ma wat goede steam games op! ” tenor.gif

• Gratis games

ReWinD - - Space tavern

Naam: Defender heroes premium: Castle Dedense - Epic TD launcher: Google play store Link: play.google.com/store/apps/det…b.heroes.defender.premium Trailer: [media]https://youtu.be/1Gd03B9sut4 ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Naam: Aegis Defenders Laumcher: Steam Link: store.steampowered.com/app/371140/Aegis_Defenders/ Trailer: [media]https://youtu.be/lQdsTqHBIlQ

• Gratis games

ReWinD - - Space tavern

Naam: Interkosmos(bij dit spel heb je wel een VR-headset nodig) launcher: Steam Link: store.steampowered.com/app/579…777282&utm_source=SteamDB Trailer: [media]https://www.youtube.com…VrEyZWcA&feature=youtu.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Naam: 10 second Ninja X launcher: Steam Link: store.steampowered.com/app/435790/10_Second_Ninja_X/ Trailer: [media]https://youtu.be/d-l2kV4lcfw

• Gratis games

ReWinD - - Space tavern

Quote from QTEKK: “maar spijtig is het niet toegestaan van GF om reclame te maken via hun forums voor andere spellen. Slotje. ” Helemaal niet aan gedacht. Ik ging er van uit dat het mocht omdat het staat op het .EN forum.

• Gratis games

ReWinD - - Space tavern

Hallo allemaal, In deze thread gooi ik links van spellen die tijdelijk gratis zijn, maar wel voor altijd mag houden. Ik kopieer en plak het van het .EN board: board.en.ogame.gameforge.com/i…4383-free-games/&pageNo=5 Naam: CIVILIZATION V launcher: EpicGamesStore Link: epicgames.com/store/en-US/prod…iers-civilization-vi/home Trailer: youtube.com/watch?v=LqbzYGT8F70

• mattieboy

ReWinD - - Ex teamleden

Leuk je weer terug te zien man!

• [q]Toelichting 1 - De uitvoer van CR-convertors mag zowel in het Nederlands als in het Engels zijn. [/q] Nederlands en Engels

• DM

ReWinD - - The Docks

DIt zal nooit komen. Kost GF te veel geld

• Draadjes idee 3.0

ReWinD - - Ideas Planet

Quote from Takeoff: “Als ik eerlijk antwoord moet geven dan zou ik kwaad op Swami zijn omdat hij mij kennis geeft van het overtreden van de regels terwijl ik juist probeer de regels te enforcen. In dat geval vind ik hem dan geen goede vriend en zou ik adequaat handelen. Maar dat is hoe ik ben en zo is natuurlijk niet iedereen dat begrijp ik ook wel ” Dat is het lastige aan GO zijn soms. Kies je voor je vrienden waar mee je speelt, dan is het team niet blij. Kies je voor het team dan verlaten al …

• Draadjes idee 3.0

ReWinD - - Ideas Planet

Quote from Takeoff: “Dat hoort juist niet gescheiden te zijn lijkt mij. Dat toont toch dat hij dan niet integer is. Je kunt niet GO zijn in de ene uni en de regels aan je laars lappen in de andere. Stel hij zou een ban krijgen in Zaga dan zou dat ook impact hebben op zijn lidmaatschap van het team neem ik aan. ” In dit geval heeft HT de regels niet overtreden maar juist iemand anders. Puur omdat HT er bij er mogelijk kennis van had betekent niet dat hij regels heeft overtreden. Daarbij is het oo…