Search Results
Search results 161-180 of 259.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 21.577.289.000] NoMercY [NOM] vs. Zero Two (A: 2.227.198.000, D: 19.350.091.000)
veteraan - - Hall of Fame
PostWahaha, niet te geloven dit. Het is tijd voor een verhaaltje. In Tara werd de ene na de andere geband. Nu bleven er nog 2 over Juice aka mortal en zerotwo (Ex moc). . Wat ze gemeen hadden dat ze beide een bot gebruiken (mortal save bot en eentje op veiling). Afgelopen weekend zijn Sagan, Puk en ik achter zerotwo aan gegaan. geprobeerd zijn bot te omzeilen met spio's en vloot timing. Met een moonblow en floot timing. Helaas zonder succes... Want een botter kan je nou eenmaal niet pakken. Daarna n…
-
En verdient. Wat een man die Insi. echt een schande ingame chat. Dit was mijn laatste berichtje naar hem: "Laat me gvd met rust op de chat. met je grote bek. fucking triest ben je. hoe je doet, hoe je je gedraagt, wouw. Echt serieus. Ga lekker tegen je ally genoten cool doen, en laat mij met rust." (jaa de frustratie was hoog) En daarop volgend wilde hij een oorlog starten tegen mij, met mijn 300k vloot hahaha.
-
[TOT: 30.989.000] Piraat [DuO] vs. Belastingdienst [Lms] (A: 180.000, V: 30.809.000)
PostHahaha, dit geeft weer een heerlijke twist. Je kan hier een boek over schrijven. OT: Heerlijke slag, mooi gebruik gemaakt van iemand anders zijn onkunde!
-
[TOT: 545.574.000] KapiteinHaak [Lms] vs. Exterminator (A: 76.842.000, V: 468.732.000)
PostWacht even.. kleine samenvatting. Zeg et me als ik et niet goed begrijp. Je maakt een slag op X. In de post ga je jammeren over Y en Z in een taal dat niemand begrijpt. Daarna gaat iedereen allemaal dingen roepen zonder enig bewijs te leveren en is het een soort schoolplein ruzie'tje aan het worden. Wat een verhaal OT: Leuk slagje mogen er meer van komen. beter dan die 3m noob raidjes
-
[TOT: 81.286.000] Lord Undercover [De OWL] vs. Wolfsbane [Lms] (A: 6.322.000, V: 74.964.000)
PostKlein maar fijn. Weer wat gs om de nieuwe planeetjes te herbouwen. Thanks Piraat voor het ruimen Tijd voor snellere recs De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Undercover [De OWL] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 18.330 Zwaar gevechtsschip 2.719 Kruiser 641 Slagschip 348 Interceptor 920 Reaper 296 Pathfinder 1.174 Spionagesonde 20 _________________________________________ Verdediger Wolfsban…
-
[TOT: 175.468.000] Piraat [DuO] vs. Zeeschuimer [Lms] (A: 0, V: 175.468.000)
PostLol hahaa. Dan kan die Kale wel bij mij lopen schooien met 3m gs raidjes, maar als die het zo makkelijk weer doorgeeft heeft die er ook niks aan Gelukkig weet jij wel wat je er mee moet doen! Have fun spending.
-
[TOT: 225.006.000] Piraat [S-o-l-o] vs. Zeeschuimer [Lms] (A: 2.550.000, V: 222.456.000)
PostHet word je ook wel heel makkelijk gemaakt he
-
[TOT: 105.505.000] Lord Veteraan & Piraat [S-o-l-o] vs. vieze Freddy [Senatus] (A: 5.505.000, V: 100.000.000)
PostQuote from Piraat: “@INSIDIOUS heb je dit gezien? sterren zien vliegen , terug timing gedaan iemand anders de post gunnen en heel de winst aan hem geven fijn gedaan hit blijven bouwen ! je krijgt hulp als je wilt ! ” Leuk om samen te vliegen, maar die gun factor qua post hoeft dan weer niet Ik ben prima in staat om (eigen) slagen te posten We gaan stiekem alweer ff mee
-
[TOT: 105.505.000] Lord Veteraan & Piraat [S-o-l-o] vs. vieze Freddy [Senatus] (A: 5.505.000, V: 100.000.000)
PostTwee keertjes de sterren van Vieze furr getimed door Piraatje. Hij vroeg of ik voor de gezelligheid mee vloog. Zo doende. Andere rapport is als raid toegevoegd. We zijn nog wel even bezig om dit account speel klaar te maken. Planeet voor planeet aan het verwijderen en opnieuw opbouwen lijkt op dit moment het beste. Daarna komt de vloot wel weer. Ooit zal ik Uriel onrustig maken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Veteraan _…
-
[TOT: 15.713.358.000] Zippy [Next] vs. Samon (A: 0, V: 15.713.358.000)
PostWHAAT Dat is aardig wat brandstof, geniet ervan met het opmaken!
-
[TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)
PostQuote from kale: “Dan krijg je een oerknal xd Zal vet zijn ik ga puin ruimen vanaf 1.93 vanacht mischien dat jullie dan drufen te komen De helleweek staat me hoofd vloot thuis en niemamd kwam Maak niet uit verder. Maar dat zeg meer als genoeg toch . ” Met schaken sla je met de eerste slag ook niet de koningin. Je bouwt momentum. Laat de tegenstander zweten. En wanneer het bijna teveel voor ze wordt, sla je toe.
-
[TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)
PostQuote from INSIDIOUS: “het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD ” Whaha, dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Iemand die uit angst in V gaat en daarna stoer loopt te doen Je snapt dat in een oorlog slachtoffers vallen toch? Hoe gaat het verder met de alliantie, de rest ook in V gesprongen of gaat er nog een tegen antwoord komen? OT: Leuk om via discord het een en ander mee te krijgen, ze maken het erg makkelijk voor jullie Op naar de volgende Oh ja,…
-
Quote from Vogel: “Quote from smurf: “Quote from Piraat: “Quote from veteraan: “Die satjes en raid slagen betekenen niks Ik wil grote klappers zien Ik zet in op Piraatje ” blijkbaar speelt barry zen vriendin ookoftewel multy acc ....en die raids is idd niks veteraan ik ga men best doen voor je!!! @smurf kijk jij ook mee of ga je huilen op de bank? ” Hahaha wat is er met mij en huilen nou weer :P?Regel voor mij een account dan.. Dan is de beste fleeter van ogame nl ook weer terug Oké op @Vogel na…