Search Results

Search results 121-140 of 221.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

Kreela - - Spel

Iemand spioneerde constant men planeten in onmogelijke korte tijd van een paar seconden en alle 12 planeten...Misschien had iemand toch troll posts(Met SLL proxies) lopen sturen die betrekkelijke klaagden dat AntiGame gehotlinkden links gebruikt met de java code Milkyway, System, Position, Amount of espionage probes <a onclick="sendShips(6,%1%,%91%,%9%,4,0);return false;" href="javascript:void(0);" In feite door dit te runnen kan elke speler spioneren vanaf de melkweg zonder ooit zn stelsel numb…

• Alternatief voorstel merges Ogame.nl

Kreela - - Algemeen

Nah je kunt altijd 1 van de GF ICT savanten de opdracht geven om een AI te maken die gewoon alle unis merged op basis van punten..Dit kan een speler met 16mil punten uit Zagadra zijn waar daarna een aantal spelers met 16 mil of afdalend vanuit Gemini aan de uni worden toegevoegd. Of elke combonatie maar dat je nooit een merge uni kan kiezen waar je sterker bent dan de unis NR 1...Uni 3 kan direct bij Gemini toevoegen oke de NR 1 is een gast met 100% meer het aantal punten van de NR2..Uni 3 bezit…

• Wat is profi rank?

Kreela - - Forum

Quote from Alpatsjino: “Heeft te maken met het aantal posts. ” Heb het aangepast voor je..Het heeft ook met post ranks te maken de Profi rank schijnt niet te reageren op het aantal post zoals de normale ranglijst wel werkt...Er zijn nogal meer vreemde Duits talige rangen die random mensen hebben gekregen die door de hele mitsglieder heen kunnen worden gevonden.Zowel inactieve accounts als actieve...Als het er naar uit ziet heeft een config glitch(Waarschijnelijk de default ranks van het nieuwe B…

• Wat is profi rank?

Kreela - - Forum

Ik had altijd willen weten hoe het komt en waarom sommige mensen de titel Profi hebben..En de meeste het standaard (postranking)systeem hebben(Examples. Hi I am New (0-50 posts). Learning my ABC(50-100posts), I think i spend too much time here(500-1000posts), Bij hier stel ik de vraag XD.

• Spelbederf

Kreela - - Algemeen

Heb een hele lijst namen die door mij of indirect in gemini die het spel hebben verlaten..Mortimare(Persoonlijk plat Geipred+Vmode), MadmanMicheal(account verwijderd na ultra IPR aanval),Moh(Plat gebashed),Nehrim(Gecrashed),MasterX(Vmode en account verwijderd). Caligula(Opgeblazen door meedere mensen maar merendeels door Kreela) BasisOne(Hoog verraad met meedere mensen onderandere @Alpatsjino en @Kaj en zn crew) MysteryNL(Persoonlijk plat ge IPRED), FightingAgainst(In V-mode geschoten) Ifailrazo…

• Eens een ban aan iemand anders gevenen terwijl ik mn eigen maanpoging bij iemand anders ging ruimen..Niet dat het pushing was aangezien de GSjes in het puinveld verdwijnen en gedeelte aan het spel oke als defender is het niet handig om te ruimen..Maar tegenwoordig vind gameforge dat een maan gsjes waard is terwijl het eigenlijk puur maankans is en het puinveld en gsjes hier los van staan...Beide partijen kunnen hun werk dus beter doen.

• Spelbederf

Kreela - - Algemeen

Quote from Wish2Die: “Quote from Naatee: “a ” En dan net zoals met die spec wijzigingen dat men anderen gaat aansporen om dezelfde 'meningen' in te sturen om hun beeld van spelbederf erdoor te drukken van wat wel en niet mag? Nee dank je. Input wordt altijd gewaardeerd, onze mailboxen staan altijd open wat dat betreft en er wordt heus wel naar geluisterd. Ik mag toch hopen dat dat de laatste tijd niet onopgemerkt is gebleven? Bijschaven van grenzen waar nodig is ook altijd mogelijk wanneer men g…

• Spelbederf

Kreela - - Algemeen

Quote from Knigge: “Swami het is ongeveer hoe het gezegd is, het gaat om extreme gevallen. Als jij in een tig eco uni speelt zal er sneller weer een mooie raid liggen, in dat opzicht ben je dus gewoon veilig. Daarnaast als je twijfelt over iets dan kan je de go/sgo van die uni vragen hoe die er naar kijkt omdat wij elk geval afzonderlijk moeten beoordelen. Volgens mij speel je in 1 of meerdere van mijn uni's en ik heb tot nu toe geen problemen gezien met je manier van spelen . ” Zal het eens gro…

• Forum dood maken??

Kreela - - The Docks

Als het aantal gebruikers daalt dan veranderd het algemene gedrag van het forum ook...Der zijn alleen Die hards die nog uberhoudts iets posten.. @Wish2Die soms moet de staff mee evoleren met de mensen die je nog hebt.

• Forum dood maken??

Kreela - - The Docks

Sommige mensen worden beesten andere worden trollen...Dan komen de bans vanzelf wel tussen de interacties.. Maar @Bolder je een bent een troll. Ik ben 10+ Troll als je de gok wetgeving nu eens ziet, Dan de zijn M.O.O.N.S en de knop voor omruilen bij import eigenlijk illegaal, Want je gokt uiteindenlijk…Ook al verzint Gameforge allerlei AGVs en Terms Of Use constructies het klapt als een kaarten huis in elkaar als je dat aan de kans spel autoirteit meld dat ze de gok wet hebben overtreden...Want …

• Mogelijk bug?

Kreela - - Klachten en bugs

Dan is waarschijnelijk toch een bug.

• Mogelijk bug?

Het is echt de inner tijd. In speed unis merk je dit vrijwel niet..Maar per planeet vakje van je af krijg je der een paar minuutjes bij.

• Middel tegen vakantiemode abuse

Kreela - - The Docks

Quote from Robbendinho: “Misschien een beetje offtopic maar zou het geen idee zijn dat spelers in vakantiemodus die toch na 5 weken verwijderd eerst weer actief te zetten? ZO kunnen de actieve spelers nog wat gsjes meepakken. Ik zie nu steeds vaker dat een itje weer inlogt en hem vervolgens in vakmode gooit om er vervolgens nooit meer iets mee te doen. Like WTF ” Of als je te vaak in uit vakantie mode gaat bijvoorbeeld 5 keer per maand dat je automatisch gebanned word voor 12 uur zonder Vakantie…

• Als iedereen nou 3 puinvelden random per dag alleen op zijn scherm kon zien...Maar dat kost data. Moet je ze wel vinden met 9 melkwegen klik zo uren weg en als je te lang op de zelfde pixel klikt word je uitgelogd. Spawn mechanic staan trouwens in deze engelse thread

Kreela - - The Docks

~Red Dragon @ 14-07/20:26 - Ik weet niet wat je zelf dacht bij deze post, maar deze is sowieso erg off-topic. Hiervoor ontvang je een waarschuwing

• Board Titels verkeerd

Klachten en Trollen je vind ze in dit topic.

Kreela - - The Docks

Bekende abusers aka Pratjer hier zijn @Bolder en @3cl1ps3 als ze nou 1 week moeten wachten nadat hun 2 keer in korte tijd in v-mode hebben.Dan zullen ze moeten vliegen maar niet de deut der voor hebben. En voor de tussentijd gewoon een massale IPR aanval naar zn prat sturen heeft 1 maand negatief werk te doen en rebuilden als pratje is moeilijk.

• Nieuw gebouw: Universiteit

Kreela - - The Docks

Als je niet wilt dat het velden inneemt maak er dan een Ruimte-Universiteit van.

• Aanpassing specs universa

Kreela - - Spel

Quote from Wish2Die: “We zijn alweer eventjes een paar weken verder, dus een kleine update vanuit onze kant. Het verzoek om een dergelijk proces op te starten is gedaan en onze community manager loopt zich nu te verdiepen in het process. Wanneer het process werkelijk wordt opgestart, dan zullen we dit natuurlijk laten weten. Het balletje rolt in ieder geval. ” Maar dat is pas als de community manager het licht heeft gevonden.

• Discussiedraadje: Nieuw universum Deimos

Kreela - - Algemeen

Quote from swami_dude: “Serieus 9 mw'n?? Wat moeten we daar mee. Ik vind dat 6 toch echt een maximum moet zijn gezien de lage spelersaantallen... Ik moet onderhand echt opzoek naar een add-on of tool die automatisch lege stelsels laat overslaan. Je bent namelijk 95% van de tijd bezig met lege stelsels door klikken in uni's met zelfs maar 5 mw'n. ” Zo kunnen Trollen zich makkelijker verstoppen.