Search Results

Search results 161-180 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jammer Belle.. Skills ten voeten uit,,, iemand slopen die er niet is!! right.. smurfskillzzzz GL@RB

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Infinity ________________________________________________ Reaper 41.000 _________________________________________ Verdediger henk71 ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.154 Licht gevechtsschip 13 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 2 Slagschip 2.881 Recycler 144 Spionagesonde 11 Bommenwerper 36 Vernietiger 223 Ster des Doods 185 Interceptor 302 ______________________…

• Met de nariad een lekker winstje. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Infinity ________________________________________________ Interceptor 25.000 Klein vrachtschip 25.000 _________________________________________ Verdediger Sirrion [Wraith] ________________________________________________ Klein vrachtschip 8.000 Groot vrachtschip 21.953 Ster des Doods 1 Reaper 250 _________________________________________ Na het gevecht ... Aan…

• Piraat... dat vraagt om...... GL@RB

• Quote from paul-maximilianus: “Dikke winst natuurlijk maar de slag zelf en de bootjeskeuze doet pijn aan je ogen. Als je de zware gevechten en 10.000 bombers en 20.000 kv meeneemt (en de rest thuis laat) heb je hetzelfde resultaat. ” Jullie zijn profs, ik een noob.. BW zijn traag.. en ik heb er niks mee. Dus ik schuif wat bootjes in het aanvalsblokje en ga vliegen. Winst is niet belangrijk, alleen winnen telt !

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pete ________________________________________________ Licht gevechtsschip 21.289 Zwaar gevechtsschip 713.145 Kruiser 3.092 Slagschip 84.095 Interceptor 37.899 Reaper 33.334 Pathfinder 4.341 _________________________________________ Verdediger Chief Pioneer ________________________________________________ Groot vrachtschip 6.413 Zonne-energiesatelliet 4.150 Crawler 1.056 Raketlanceerder 124.39…

• Kiekeboe !! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pete ________________________________________________ Licht gevechtsschip 23.640 Zwaar gevechtsschip 769.040 Kruiser 3.207 Slagschip 86.653 Interceptor 39.027 Bommenwerper 286 Vernietiger 1.826 Reaper 22.254 Pathfinder 4.506 _________________________________________ Verdediger Kiekeboe [IFK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 95.762 Groot vrachtschip…

• Lobby

Bolder - - Ideas Planet

Misschien een idee om via de lobby het delete van een account makkelijker te maken. Nu, na de merge heb je vaak dubbele accounts staan waarvan er een weg moet en moet je een tijd wachten voor het zover is, terwijl je dat niet ziet in de lobby !

• merge maart 2023

Bolder - - Algemeen

De naam van een zeer geschikt advocaten kantoor in Duisland wat mij erg goed heeft geholpen en voor mijn gelijk heeft gezorgd, wel een rechtsbijstandsverzekering nodig in deze, !

• Quote from Ddd: “Is niet mijn account. de dag dat jij de code had gestuurd is iemand anders gegaan die wou spelen. ” Vriendin ofzo..... GL@RB

• merge maart 2023

Bolder - - Algemeen

Quote from ojelle: “Ik zou heel graag met mn Zagrada accountje naar een niet-def naar puin uni gaan. Gezien ik al in uni3 zit met een 2de account vermoed ik dat ik dikke pech heb? ” Kom op, truukjes genoeg lijkt mij.

• merge maart 2023

Bolder - - Algemeen

Quote from Freakertje: “Lees jij überhaupt wel eens iets zorgvuldig? ” En jij moet lezen wat er staat : ik zeg dat hij met Zaga en Deimos kan mergen. Ik heb het helemaal niet over uni 3 gehad ! wijsneus! Dat snapt iedereen toch...

• En jij ? met je waffel? vmode dus...

• Sorry, moet naar de cr,

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pete [hop] ________________________________________________ Reaper 200 _________________________________________ Verdediger Sexy Nexzie [SPACE] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Pete [hop] ________________________________________________ Reaper 200 ( -0 ) _________________________________________ Verdediger …

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Pete [hop] ________________________________________________ Reaper 200 _________________________________________ Verdediger Sexy Nexzie [SPACE] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Pete [hop] ________________________________________________ Reaper 200 ( -0 ) _________________________________________ Verdediger …

• merge maart 2023

Bolder - - Algemeen

Quote from bassie36: “Ik heb acca's in u3, deimos en zagrada. Nu kan ik dus het deimos of zagrada account nog naar Aquarius mergen maar dan mis ik nog een targetuni. Wat gebeurt er dan met het acca? inactief worden en naar graveyard? of komt er eerder een targetkeuze bij? ” Er zijn 3 target uni's dus met Zaga en Deimos kun je mergen !

• Quote from Waffelboy: “en daar gaat hun laatste lid de vmode in/ peterpan als laatste actieve member heeft de vmode bereikt. ” Is dat zo ???

• Quote from StewieGriffin: “Je moet een keer je mond dicht houden. Je weet niet wat er allemaal gespeeld heeft en wat meneer heeft uigespookt. er is gewoon bewijs van dus vooral zijn hielen blijven likken. ” Of ik mijn mond moet houden is niet aan jou. Jou intro is vol lof over je zelf en een grote vuilspuiterij over Piraat. En dat ik niet weet wat er gespeeld heeft ?? echt wel. Cheaten is "not done" dat weet ik, maar kun je dan niet veel meer spelers bannen ?? Het gaat over het feit dat je in de…