Search Results
Search results 241-260 of 342.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker gevonden duif! Beetje geluk mag ook wel eens he! En gewoon lekker uit vmode blijven en gaan minen Bolder, je hoeft niet heel veel online te zijn hoor!
-
Marktplaats pushing
PostHe hoi leute, even een vraagje aan het team namens een groepje spelers... Het viel ons op dat je via de marktplaats dingen kan aanbieden/zoeken voor ratio's die (ver) buiten de 3-2-1 en 2-1-1 marges liggen...in hoeverre is dit mbt pushing toegestaan? Op deze manier kan je goedkoop bootjes laten maken door een ander of ze lekker duur verkopen... En gsjes handelen ook natuurlijk, paar dagen terug nog 1000 metaal gekocht voor 280 deut...we kunnen er zo een stuk of 6 nullen achter zetten mocht dit m…
-
Heerlijk duif! Lekker vliegen jij!
-
Lekker gedaan hoor! En wat meneer hier boven zegt LOL
-
Quote from JamesCameron: “@Takeoff het verschil is dat ik niet ga huilen zoals jij en die sneue noobs uit gemini, maar je keihard pak met vloot. Kan je een voorbeeld aan nemen @BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes ” Vraag je vriend barcode maar hoe dat voor hem is afgelopen met die sneue noobs uit gemini... Sinds wanneer heb jij dit…
-
Lol, lekker de boel omdraaien barney...hij zeurt nu erover omdat jullie er eerder over aan het janken waren maar het nu zelf doen...en dan op hem gaan zeuren dat hij er niet zo over moet janken...LOL O, en FYI James, ik heb 0 contact met takeoff en zelfs als buitenstaander vind ik jullie reacties buitengewoon sneu, kom op zeg...grote mond en alles maar wat komt er daadwerkelijk uit? Hypocriet gelul...
-
LOOOL blm Dit zijn prima defbashes hoor, niets op aan te merken...niet zoveel laten liggen! Maar het zou mij niet verbazen als idd degene die dit roepen moord en brand schreeuwen op het moment dat het bij ze zelf gebeurd... 'ik wel en jij niet'...dat idee... Is bekend hoor, gewoon negeren en aanpakken die amateurs.
-
Lekkere prakbeer, op naar de volgende!!!
-
Hehehe, lekker bezig duif!!!
-
Deff bssh[TOT: 930.186.000] BeLikeMe [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 14.535.000, D: 915.651.000)
PostGatverdamme man, vieze defbash! En Barneytje toch, krijg je misschien wel wat je wilt... Lekker hoor!
-
Hehehe, lekker gedaan hoor!
-
Woeiiiiii, lekker hapje man!
-
Wiehoeee, nieuwe nbam way of life? Lekker man, woppa!!!
-
Opiniepeiling
PostQuote from Knigge: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Kan de optie vriendjespolitiek nog toegevoegd worden? Teamlers kunnen forum/ingame situaties niet objectief beoordelen als ze van te voren al geschiedenis hebben met de persoon in kwestie...dan helpt het niet als 9/10 collega's de teamler in kwestie blind steunen... ” Het mes snijd op dit punt aan twee kanten natuurlijk. De collega's die zaken beoordelen zien net als degene die iets constateert hetzelfde. Het is niet dat er zomaar iets gedaan wo…
-
Opiniepeiling
PostQuote from Abremsev: “Quote from Jillian: “Zie punt "Teamlers roepen dingen die kant nog wal slaan" Ik heb nooit benoemd dat ik het lang vond duren dat de poll niet werkte, en dat ik daarom mijn punten opsomde. Ik zetten mijn punten neer omdat dat het doel van dit topic was. Dit is dan ook gelijk weer mijn laatste punt; Reageer niet vanuit je functie, als je niet inhoudelijk iets gelezen heb... Its just makes you look stupid. Geloof me, dit is mijn gezellige toon; ik vind niet dat Spelkennis een…
-
Zo he, duifje haalt z'n gs weer eens op, lekker man!!!