Search Results
Search results 201-220 of 320.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from odlaw: “2) Als jij je ruimers goed timet, heb je dat probleem niet... je naam staat er niet op, dus is het van mij zodra het in mijn ruimers zit... niet zeiken, zelf beter gaan spelen. ” So true. Zonde van de slag tegen je man. Je komt er wel weer bovenop. Genoeg ervaring en all. ” Genoeg ruimers ook, en ze waren getimed. Enkel gebruikte ik een spiorapport van een aantal dagen/weken, en jij had blijkbaar vloot bijgespamd niet alles hoeft perfect te gaan…
-
Pff wat een soloklapper.. bizar veel winst uitgehaald als ik zo naar alle losses kijk als ik zie wat er allemaal kapot is bij jou ook. Ik ben ook benieuwd of Yaws nog wel het een en ander heeft kunnen ruimen, want het is me allemaal een beetje wazig atm (iets met alle puinrapporten vd 2 slagen bijeen gegooid enzo ^^) Yaws maatje wat doe je nu toch, je zei het gisteren nog dat je iemand verwachtte in dat stelsel, dan moet je toch je vloot ergens anders saven hea. Ik verwacht dat je doorgaat :P(je…
-
Quote from Galaxy: “En hiermee maak je het 2-1 voor LOST vs LoT vandaag hehehe ” 1-1 aangezien we per neergehaalde speler tellen hea
-
~HT @11-11-'19 ~17:30 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Een slag tegen LOST, onze rechtstreekse concurrent, is altijd mooi meegenomen. Ook al heb ik gehoord in de wandelgangen dat de stand vandaag 1-1 geworden is... Gymjuf trok mijn aandacht door zijn spio-sondes die steeds regelmatiger in men inbox verschenen. Na een aantal dagen observeren kwam ik tot de conclusie dat mevrouw Gymjuf niet altijd online was na aankomst, dus daar moesten we wat aan doen 1) Niet meer zoveel spioneren…
-
Volgens mij had je het puin helemaal niet, of ben ik fout? leuke slag dat wel!
-
Lekkere tik! Goed dat je je niet altijd laat ninja'en
-
Waar is de 'Vind ik leuk'-knop? ach het mag al eens spannend zijn ook he, die i'tjes komen ook niet terug online om je uit te dagen
-
Heerlijke slag, en alweer een spannend verhaal zeg Volgende maal een AGS-top10? je haalt teveel slagen van mij weg op deze manier
-
Voor diegene die dachten dat ik al in men winterslaap lag, hier is ome Veger weer Er ging natuurlijk weer van alles mis bij de slag. Eerst en vooral het idee om zijn maan te blazen kwam iets te laat, heel LoT lag al in bed toen mijn rips vlogen en helaas voor mij saven ze allemaal zo goed dat hun vloten pas uren later terugkomen nadat ze online komen sorry lieverds Heel LOST was redelijk snel op de hoogte van mijn actie door een heel alerte Galaxy die iedereen wakkertrommelde, alleen Vernall raa…
-
Ohjah Solo-top10's, moet ik ook nog eens doen lekker afgestraft Galaxy
-
[TOT: 637.813.000] Chezzy [FREE] & Scaapiee [FREE] vs. Senator Alpha (A: 83.296.000, D: 554.517.000)
PostDie Chezzy wordt ook overal meegevraagd hea... mooie tik alweer heren
-
Goed gedaan ouwe rakker, Kale had precies zijn dagje niet als ik even op het forum kijk
-
[TOT: 2.156.167.500] Thomas Shelby [LoT] vs. SIC Bonsai [SIC] (A: 150.765.000, V: 2.005.402.500)
Postlekkere soloklapper! Ook al heb je op hulp moeten rekenen en mochten ze niet meevliegen van je Lekkere winst uitgehaald Pas maar op met al die bedreigingen die je ontvangen hebt
-
Daarom was hij ineens niet meer eervol leuk geprakt, hij had al mooi gerebuild na mijn bezoekje Laat nog iets over hea
-
De IC-koning van Wasat heeft niet eens genoeg IC beschikbaar om hierdoor te komen... zeer triestig Bedankt voor het fijne verhaaltje
-
Quote from Yoshi: “Jens vliegt altijd maar mee of krijgt alles voorgeschoteld, desondanks leuke slag stickied ” Veger vliegt altijd maar mee... Is de eerste AGS in maanden Dankuwel Scaap voor de uitnodiging, moeten we misschien vaker doen Ik heb hem letterlijk weken in de gaten gehouden, toen savede hij dus niet op eigen puin Fijn dat hij is gelukt! Gelieve volgende keer je lg's niet te vergeten aub, dan is de eigen schade wat verdeeld tussen ons Kale Gl met de rebuild alweer
-
Goed bezig heren Von Stauffenberg, doe even de groetjes aan Director Majoris wil je, hij is goed bezig om een echte Prussiaan te worden!
-
Goed gedaan Yaws! Je bent lekker op gang te raken Gelieve je niet meer te laten terugtimen
-
Quote from Yoshi: “stickied ” Flauw hoor, maar 1 woord posten Gelukkig zie ik dit niet als spam maar als een daad van liefde en verantwoordelijkheid voor de ogame.nl-community