Search Results
Search results 221-240 of 320.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
In het begin van de merge heb eens een AGS met Stinkzwam gedaan, en toen een NAP afgesproken van 72 uur. Sindsdien niet echt meer iets van je gehoord, dus dan ben je gewoon een target als de rest natuurlijk he Het was snel duidelijk hoe je savede, en ik was niet de enigste die op de hoogte was, maar wel de eerste die actie ondernam gelukkig Maantje doen barsten, ook al kon het ook op een puintime-actie innerstelsel, maar toen ik dat doorhad was het puinveldje al verdwenen Gelukkig ontplofte de m…
-
Hee dat is een fijne ninja! lekker puinveldje aan huis Baba komop ik verwacht meer van je, terugpakken die hap
-
#vertragenisvoorwatjes #spionagesondeergewoonbijgeplakt #SorryWillyalweergeenAGStop10 De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [LoT] ________________________________________________ Kruiser 90.000 Slagschip 30.000 Interceptor 21.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger rama [REP] ________________________________________________ Groot vrachtschip 5.785 Licht gevechtsschip 90.226 Kruiser 20.0…
-
Gefeliciteerd met je i-tje neer te halen, op naar meerdere itjes
-
Mooie slag alweer Galaxy, je bent mooi je lijstje aan het afwerken Succes met minen Rdet, ik weet dat je betere kwaliteiten hebt dan fleeten
-
[TOT: 3.135.816.000] Straatveger [LoT] vs. Wacko Jacko [TE-SA] (A: 482.401.000, V: 2.653.415.000)
Post~HT @15-06-'19 ~12:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Met speciale dank aan @Willy om deze vloot te spotten Gewoon het gaatje gevonden tussen zijn on-tijden ps: die spio is gewoon voor de show, ik kan helemaal niet vertragen joh De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [LoT] ________________________________________________ Kruiser 90.461 Slagschip 29.982 Interceptor 20.021 Spionagesonde 1 _________________…
-
Keurig gedaan hoor Friendly, lang geleden dat ik je vloot in actie zag
-
Saven is voor watjes, zeker met zo een def mooi gespot en geprakt! Knikker maar wat verder nu
-
Welkom in de top 10 Mooie winst tegenover je verlies!
-
Jij kent de uni al uit je duimpje, je hebt hier maanden gespeeld Mooie spotsimfly, succes verder
-
[TOT: 141.008.000] Poffertjesfabriek [FREE] vs. Robinblitz [DEF] (A: 29.726.000, D: 111.282.000)
PostAlles moet kapot (ook af en toe jouw vloot zag ik ) Winst is winst, keep it going
-
Hier ben ik weer, met een klapper op de nummer 1 Ook U moet saven, maar ik denk eerder dat dit een lokvlootje was aan de hoeveelheid militaire punten te zien Maar dan zal je toch iets vaker moeten checken Deze was wel spannend, aangezien er op 3 andere planeten soortgelijke timers stonden, en ik wist dat je na de reset van 03u online gekomen was. Ik verwachte je zeker online, maar deze keer bleef je iets langer offline Alle puin is ook binnen! Geen reactie gehad, maar alvast een voorspoedige reb…
-
Welkom in Xalynth, succes met de toekomstige HoFjes
-
Oh deze had ik nog niet gezien! Mooie klapper hoor, gebruik die winst maar wijs
-
Aangezien de rest van LoT al aardige slagen gemaakt heeft, kon ik niet achterblijven natuurlijk. Gisteren geen succes gehad, vandaag de jackpot! Sportieve reactie gehad van verdediger, 2x speed is natuurlijk een groot verschil tegenover de 1x speed die je gewoon was succes de rebuild, komt wel goed De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [LoT] ________________________________________________ Kruiser 44.000 Slagschip 22.0…
-
Dat hebben jullie prima opgelost! zie je wel dat ik niet nodig was Willy, Adama kan het prima van mij overnemen als ik in dromenland lig Op naar meer lieverdsss
-
Ook mooi gerebuild hoor.. op naar meer
-
Mooi gerebuild, blijven saven hoor
-
Dat begint al goed! We gaan er gewoon lekker voor
-
WoW, dat is al heel snel neergehaald :O Ik wist dat hij op je planning stond HT, maar zo snel al... gelukkig nog een mooie winst uit gehaald, veel plezier verder in Zagadra