Search Results
Search results 241-260 of 320.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Nevermore: “Quote from Flairrr: “Je wordt echt niet zomaar voor niks gebanned hoor zegt toch alles EDIT: ik kan me trouwens niet een reden bedenken waarom ik in godsnaam jaloers zou moeten zijn op jou ” Ik ben nu onterecht geband en dat komt omdat (ik denk) rond de 20 mensen mij hebben gereport omdat ze 1. bang voor me zijn. 2. Jarloers zijn. 3. Zelf Pudel niet konden pakken (maar daar heb je skills voor nodig.) en dat is iets wat heel TNO en zelfs jij niet hebt XD ” Ik ben zeer Jarlo…
-
Maak jullie maar geen zorgen hoor, de oudgedienden van Prussia verliezen zeer snel hun interesse in dit soort praktijken en de oorlog zal snel doodbloeden in een koude oorlog De eerste die een Hofje maakt tegen Von Bismarck krijgt 2 maankansen van mij, ik moet alleen het account nog maken
-
Arme Stauffenberg.. hopelijk kom jij deze tegenslag te boven Nu zal @Otto von Bismarck weer uit zijn pijp moeten komen om je uit een diepe put te helpen Mooie slag aanvaller, mooie hofspam ook (y)
-
Ik dacht al, Otto aan de slechte kant, wat gaan we nu meemaken Maar je hebt het weer professioneel opgelost zoals altijd. Samen met die vlootkerkhof nog een mooie winst denk ik zo
-
Merges en specs doel unis
straatveger - - Algemeen
PostQuote from Atoompje: “Top dat we eindelijk weer gaan mergen, maar ik vind de doel universa wel wat onhandig gekozen. Waarom kiezen ze in groep 2 niet voor Ursa als doeluni? Dan behoudt je in ieder geval een uni met een unieke instellingen ( Non-ags ) en een 1x vloot speed uni. Nu zijn er 2 uni's die zowat identiek zijn kwa instellingen ( Xalynth & Wasat ) ” Hier geef ik jou gelijk in. Enkel de Eco is een beetje anders tussen deze 2 doelunies. Yakini heeft dezelfde spec's als Xalynth, alleen kunn…
-
Wegens gebrek aan motivatie geen zin meer om verder te spelen. Maar voor ik hem in v-mode weggooi voor een eeuwigheid wil ik iemand de kans geven om te spelen. 6 planeten waarvan 1 nog maar juist gekoloniseerd is, dus kies maar of je hem wilt verwijderen of niet. 2 planeten mw 1 1 planeet mw 3 2 planeten mw 5 laatste planeet momenteel mw 6 GEEN VLOOT AANWEZIG enkel grote vrachters op planeten met klein beetje defensie. mines: 20-18-15 22-19-4 23-20-16 23-21-16 23-20-16 overtuig mij om hem niet i…
-
account vernal!!
Postje hebt een top 5 account in xalynth overgenomen, en dat heb je in vmode geplaatst en die staat er nog steeds in, waarom zouden mensen nog accounts moeten geven?
-
Moest er genoeg animo zijn, zal ik hier een basic-WW openen met een hoopje specials naargelang het aantal deelnemende spelers. Thema: Gotham City met onze vriend en superheld Batman. Ben benieuwd of dit concept aanslaagt, we starten vanaf 10 spelers (Hopelijk toch een paar Batmanfans zoals ik :P) mogelijke goodies: - De brave burgers van Gotham City. Proberen te overleven en de slechteriken te elimineren. - De weerhamster aka Batman himself. Kan niet gelunched worden, maar zal sterven als de zie…
-
WW130 STEMTOPIC
PostQuote from Yoshi: “Je kan het gewoon niet hebben Straatveger dat je niet hebt gewonnen Slechte verliezer XD ” Jij moest gewoon blijven leven en de baddie-kant kiezen
-
WW130 STEMTOPIC
Postmaar die ronde is er nog niet, hij gaat volgende ronde op zichzelf stemmen.. nu kon ik eens als baddie winnen, wordt het me weer niet gegund
-
WW130 STEMTOPIC
Postwa's dat nu weer? 2 spelers over met 1 wolf is toch winst voor de baddies? Wist dat ik geen lunch moest doen omdat ik er anders aan was als ik het lam wou lunchen.
-
WW130 STEMTOPIC
PostStem Treinrek, versnelling aub
-
MiniMe
PostDanku voor uw diensten aan de community