Search Results
Search results 261-280 of 320.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
WW130 STEMTOPIC
PostStem: Hysteria Versnelling vd ronde aub
-
WW130 STEMTOPIC
Posthaha doet de ziener toch iets nuttig, top!
-
WW130 STEMTOPIC
Postwish2die villain
-
WW130 STEMTOPIC
PostStem: Wish2die
-
Treinrek heeft een punt i.v.m. Wish. + normaal moest jij al onder de grond zitten dus denk dat ik maar op jou ga stemmen.. Verder heeft Villain alvast gisteren gestemt op Hysteria. Lekker random of heb je meer info? Beetje meer activiteit aub! We kunnen alle goodies goed gebruiken (moest je er eentje zijn natuurlijk)
-
Quote from Anuvinda: “Quote from straatveger: “Quote from Yoshi: “huh zucht, anders waren Treinrek en Wish nu dood geweest ipv Apoc en ik ” Kill the host!maar aan de andere kant: Jij ging gewoon naar het baddieteam, het zit gewoon in jou bloed Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan. Quote from TimmiT: “PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer…
-
Quote from Yoshi: “huh zucht, anders waren Treinrek en Wish nu dood geweest ipv Apoc en ik ” Kill the host! maar aan de andere kant: Jij ging gewoon naar het baddieteam, het zit gewoon in jou bloed Misschien heb ik dan toch een telfout gemaakt met mijn suffe hoofd vanmorgen. Uitslag staat er nu toch al. Stel voor dat we gewoon verder gaan. Quote from TimmiT: “ PM me jullie 06nummers, dan voeg ik je toe aan de WW-offtopic app van waaruit ik hierna weer een nieuwe start. Van meer dan de helft van …
-
Quote from Yoshi: “Als neutrale speler maakt dat toch niks uit lijkt me? Ik had al aan 3 mensen verteld dat ik de heks was. Ik kan nog alle kanten op, mocht ik niet worden geloofd mag de ziener mij ook gewoon bekijken als hij/zij dat nog niet had gedaan ” Juist de ww-rollenlijst eens afgegaan, ging er zowat van uit dat de heks een automatische goodie was.. Ik blijf maar bijleren hier Mjah als je dan nog voor de baddie-kant zou gaan kunnen we je beter gelijk deze ronde lynchen, sorry Yoshi
-
Hm ik had anders wel een argument om men stem op jou in te zetten. Anuvinda vond jou verdacht en hij wordt de eerste ronde al gelunched. Dat maakt jou opzich verdacht.. Of de wolven moeten zo gedacht hebben natuurlijk, of ik zoek het echt te ver anyway als je echt de heks bent kan ik nog wel mijn stem veranderen volgens onze host? maarjah om dan zomaar je rol open en bloot te geven aan iedereen hier
-
WW130 STEMTOPIC
PostYoshi
-
WW130 STEMTOPIC
PostLynch-stem: Davy
-
Kaj
straatveger - - Algemeen
Posthallo Kaj, fijn jou hier weer terug te zien!
-
WW130 STEMTOPIC
Postbm-stem voor Spacefighter