Teveel vertrouwen in iemand.. mag je dus niet hebben in deze game. Kan beter volgende WW hosten ipv weer zo hard op men bek te gaan Zien-actie eerste nacht na BM actie was mislukt op Spacefighter, daarom blufte ik met Yoshi
Quote from gambit: “Ahum volgens mij ging ik gelijk mee als enige om op Timmit te gaan ? Of zijn jullie dat vergeten stelletje wolven. Jullie gaan wel weer heel erg snel met Rob mee.... ” Ik moet Gambit gelijk geven, we worden nogal geleidt door hem, hij blijft in mijn ogen verdacht heur
Dat ik nog niet geluncht ben, is mij een raadsel... mss heeft een goodie mij kunnen redden met zijn acties, dat was eigenlijk waar ik naartoe wou nadat ik mij ge-out had als ziener. Voorts kan ik 100% bevestigen dat Wadloper en Yoshi goodie zijn, alsof we dat nog niet wisten hea. De burgemeester is nog steeds in het spel, heeft Hysteria iets te verbergen? Of Rob die nog steeds geen slachtoffer is geworden.. Moest je een goodie zijn hou je het deze WW al zeer lang vol En dan hebben we nog Wish, j…
Quote from TimmiT: “Ik stem op straatveger. Als ziener uitkomen terwijl er een welp inzit is een tactiek die ik niet kan volgen. ” Ik ben dan ook onvoorspelbaar (en amateuristisch)
Allereerst mijn excuses aan alle goodies voor het laat verwittigen van een wolf, maar wou nog een ronde overleven om iemand te bekijken... 1) TimmiT is een wolf 2) Rob waarschijnlijk ook, hij is nog steeds niet geluncht en heeft nog niet zijn stevige WW-skillz in dit spel gegooid als WW-koning 3) Iemand nog een voorstel wie de Welp kan zijn?
Quote from Villain: “@Hysteria voor BM! Make ogame great again! ” Quote from Villain: “Quote from wickedmen030: “Ik wil bm worden ” Zet er een paar argumenten bij waarom we jou zouden moeten kiezen. Zoals ik het nu zie lijkt hys mij de beste BM ” En dan toch op Wicked stemmen... beetje verdacht ofniet En TimmiT die op Rob stemt terwijl die niet kandidaat is :O Gefeliciteerd Hysteria!
mijn eerste keuze als Bm ging eerder naar Gambit, maar omdat Wadloper zich opgeofferd had om te hosten vorige maal verdient die van mij ook het BM-schap