Search Results
Search results 161-180 of 320.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
2 / 3 On 08-11-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker McSmiley [SFs] ________________________________________________ Battleship 7.961 Battlecruiser 21.199 Bomber 3.777 Destroyer 17.164 Reaper 2.380 _________________________________________ Defender Propjay [TIG] ________________________________________________ Small Cargo 10.000 Large Cargo 4.342 Light Fighter 20.000 Heavy Fighter 10.000 Cruiser 10.000 Battleship 10.000 Recycler 1.500 Espionage Probe 101 Bomber 1.500 Destro…
-
1/3 Propjay was vergeten saven, maar zijn vloot was in 4 stukken gedeeld... grootste deel vd 4 speelde ik quitte dus hoopte ik dat er nog een vriendje online zou komen.. Helaas was Exelort alert en heeft hij het gepakt, succes ermee. Als het allemaal bij elkaar lag kon ik amper een deukje in het pakje boter slagen... Gl met de rebuild! On 08-11-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker McSmiley [SFs] ________________________________________________ Battleship 7.637 Battlecruise…
-
Iedereen vergeet wel eens iets, gl met de rebuild On 05-11-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker McSmiley [SFs] ________________________________________________ Battlecruiser 12.500 _________________________________________ Defender Lord Serpentis [Audi] ________________________________________________ Small Cargo 124.857 Large Cargo 500 Espionage Probe 35 Solar Satellite 76 Battlecruiser 1 Pathfinder 1 Plasma Turret 10 _________________________________________ After the ba…
-
[TOT: 860.391.000] McSmiley [SFs] vs. Viceregent Osiris [Turtles] (A: 28.651.000, D: 831.740.000)
PostCadeautje innerstelsel On 01-11-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker McSmiley [SFs] ________________________________________________ Cruiser 21.010 Battleship 6.848 Battlecruiser 15.259 _________________________________________ Defender Viceregent Osiris [Turtles] ________________________________________________ Small Cargo 14.805 Large Cargo 19.490 Light Fighter 11.608 Heavy Fighter 7.194 Cruiser 1.971 Battleship 1.068 Recycler 1.084 Espionage Probe 16.834 Bomber 703 Dest…
-
Aangezien ik de vorige slag tegen RBR 33 (3milljard+ schade ) ben vergeten posten... deze maar snel posten On 31-10-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker McSmiley [SFs] ________________________________________________ Battleship 7.051 Battlecruiser 14.088 Bomber 3.140 Destroyer 7.629 Reaper 1.992 Espionage Probe 1 _________________________________________ Defender RBR-33 [Audi] ________________________________________________ Small Cargo 4.687 Large Cargo 9.212 Light Fighte…
-
On 29-10-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker McSmiley [SFs] ________________________________________________ Destroyer 7.526 Bomber 3.001 Light Fighter 109.559 Small Cargo 32.108 Reaper 1.772 Pathfinder 7.798 Heavy Fighter 15.718 Battlecruiser 12.788 Battleship 6.889 Cruiser 20.083 Espionage Probe 1 _________________________________________ Defender STIKY [Audi] ________________________________________________ Small Cargo 30.331 Large Cargo 13.743 Light Fighter 55.417 He…
-
nice, dat heb je mooi gedaan! Ik ben benieuwd wat hij nu terug gaat doen haha geniet van je 600+ mill winst!
-
vlootje is weg, en de zin is nergens meer te vinden dus hierbij bied ik mijn account aan. meeste mines zijn 36-32-30 of meer. er ligt nog 1 planeet die je kan volbouwen, ofwel opblazen en een nieuwe leggen. Onderzoekjes zijn degelijk. Expovloot ligt er wel nog, met expedities haal je ook de meeste winsten in deze uni. graag enkel hier posten, ik kom amper nog op het forum. mvg, Straatveger
-
Kale blijft Kale... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [SFs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.428 Vernietiger 984 Bommenwerper 1.175 Reaper 516 Pathfinder 3.703 Slagschip 3.445 Interceptor 2.163 Zwaar gevechtsschip 9.244 Kruiser 7.762 Klein vrachtschip 17.268 Spionagesonde 31.882 _________________________________________ Verdediger Kale [Lms] ___________________________________…
-
Toch even iets posten, anders wordt heel deze sectie volgespamd door 1 persoon en dat is niet de bedoeling De slag is vorige week gemaakt, nu heb ik pas de tijd en zin gevonden om te posten eerste 2 raids zijn van voor de slag, er lag 50 mill metaal op mij te wachten Succes IRL Bloodtrail, lijkt erop dat je niet meer terugkomt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-08-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Straatveger [SFs] ________________________________________________ …
-
Zo zie je maar, ook de beste onder ons maken af en toe een foutje Original Gangster kwam vandaag ploffen in men savestelsel, ik had dit echter vroeg opgemerkt (denk ik? :P) en dus zijn we alert OG launcht zen speedvloot met zijn recc's erachter, maar vergeet dat zijn recc's eerst terugkomen... dan maken wij maar gebruik van dit foutje, ook al was het met enige twijfel i.v.m. lokkertjes of iets dergelijks. Maar wie niet waagt, blijft maagd! dus de gok genomen, en het geluk dat OG zijn eigen puin …
-
en zelf halt je als speler in 4 waves, hij plukt ze er zo uit onze Middnight Goed dat je het hier naar je zin hebt, nog een paar te gaan denk ik zo?
-
Goed gedaan, bizar hoe ik jullie niet heb zien komen want had degelijk rond 23u nog eens gecheckt, weer een minuut te laat. Maar kan ik eindelijk eens stoppen met dit spel zeg Succes met de winst, en bedankt voor de fijne gesprekken nog. Ook het puin was prima getimed, top (y)
-
[TOT: 2.355.573.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 234.019.000, V: 2.121.554.000)
PostIk heb niets met het gehuil van @The Pathfinder te maken, deze man houdt ervan om anderen te proberen raken met woorden, wat een enge man bah. Goede slag, het werd tijd dat Stauffenberg neerging, veel soeps deed die niet met zen vloot Go Middnight blijf maar in deze uni
-
Mooie slag Adama, zonde dat je wat noob-fouten gemaakt hebt maar het is gelukkig goed afgelopen voor jou Doe wat leuks met de winst
-
Het was weer de moeite om gezellig op te blijven met zen 3'en Het werd me verteld via via dat Doedelss wel eens nonchalant met zijn vloot omging qua aanvallen (niet vertragen, alles op 100% en in 1 stuk e.d.), dus ik zag dit plan wel goedkomen, en happen deed die . Je hebt dan wel ondertussen leren vertragen Doedelss, maar je vergat nog om tussen originele aankomst en vertraagde aankomst te checken, dat was de doodsteek van je vloot helaas.. goed dat je vertraagde, nu zaten men reccs er los naas…
-
Hehe, is hij toch eindelijk gelukt Middnight, de schrik van Xalynth, zowel voor als na de merge met je spio-bombing Je maakte het spelletje voor menig persoon een ware hel Zo zie je maar, te fanatiek willen spelen kan je ondergang zijn! Blij dat je eindelijk eens wou happen Midd, dit was niet het eerste plannetje tegen jou Jammer van het puin, maar het doet deugd om van mijn grootste rivaal ingame af te zijn Maar geen zorgen, er zijn al vervangers genoeg die me proberen pakken Succes in de toeko…
-
Quote from doedelss: “Rl kwam even piepen. ” Dat is gek, we gingen er vanuit dat jij dat niet had nu maar payback dan? Goed gedaan MK, had al in het snotje dat hij vaker subjes liet slingeren maar dit is wel een heel mooie buit