Search Results

Search results 221-240 of 275.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Middel tegen vakantiemode abuse

Alpatsjino - - The Docks

Prima remedie Swami, als ze opeens zelf aangevallen worden raken ze compleet in paniek Of het nou nut heeft of niet Anyway, Boel leuke ideeën en ben het er net zo hard mee eens hoor. Maar ik heb al tal van andere, soms zelfs betere ideeen langs zien komen over andere zaken, en er gebeurt toch niks mee door GF Dus kun je net zo goed de Swami-remedie toepassen

• Anuvinda

Alpatsjino - - Ex teamleden

Zozo, het team moet wel heel wanhopig zijn

• Nieuw gebouw: Universiteit

Alpatsjino - - The Docks

Quote from dutchpride: “Goed idee maar idd al die velden die het in gebruik zouden nemen dat zie ik niet zitten:p je kunt het gewoon koppelen aan onderzoek en IGON techniek, IGON 12 misschien ? Al zie ik GF hier niet snel mee akkoord gaan, stel je voor dat ze die inkomen bron kwijt raken XD Maar idd soms heb je van die mensen die gerust 1 of 3 jaar wachten tot hun onderzoek klaar is, dit is belachelijk lang, voor die spelers zou dit een enorme hulp zijn in de toekomst. ” Dat moet je je account f…

• Nieuw gebouw: Universiteit

Alpatsjino - - The Docks

Wie heeft het over astro? Ik ga niet elke keer normale onderzoeken afkopen, dan blijf je bezig. Roep al tijden dat er iets moet komen om onderzoeken een mogelijkheid te geven om te verkorten. IGON werkt op den duur niet, en die boosters kun je helemaal niks mee. Dus ja, misschien zou dit een aardige optie zijn ja.

• Quote from Baba yaya: “Goed gereageerd en opgelost, fijn dat er enige compensatie is voor het ongemak en de ogame stress dank u! ” Is redelijk standaard in het geval van storingen hoor.

• Doe eens even niet van die vieze taal uitslaan.

• Pft, aanvalsblokkade tot 10 uur morgenochtend is wel beetje overdreven hoor. Wat moet ik nou doen op m'n werk in hemelsnaam

• Hetzelfde hier, bij mij werkt de knop inloggen niet. Kan erop klikken wat ik wil maar helaas.

• Wat is er, zit je tampon weer dwars? Word altijd geroepen om een boycot bla bla, maar dat gebeurt toch nooit. Je hebt altijd weer genoeg mensen die hun portemonnee willen trekken om een een paar puntjes boven anderen te staan, en zo herhaalt dezelfde cyclus zich de hele tijd weer. Groot gelijk dat GF deze uni's zo snel opent, lekker makkelijk cashen En dus, is in die zin roepen om een boycot kansloos

• Quote from Legend.bdr: “Alle huidige spelers kunnen ook gewoon de boel boycotten! Niet beginnen in nieuwe uni's tot ze met een idee over een merge komen? Laat ze maar voelen dat gf afhankelijk is van jullie.. ” Kansloos met een hoofdletter K. Maar dat weet je zelf ook wel mag ik aannemen. Prima, weer een uni erbij. Kan er niet wakker van liggen

• Merge?

Alpatsjino - - Spel

Er heeft hier niemand 100 miljard punten voorsprong overdrijver. Waarschijnlijk bedoel je 100 miljoen punten. Is toch ook weer niet zoveel. En als je vind dat er wat aan moet gebeuren, doe het dan. PS, Overigens hoef ik ook geen merge, dus praat voor jezelf in plaats van te denken dat je voor iedereen praat. De speler hierboven weet het perfect uit te leggen, die denkt namelijk wel na.

• Wachtwoord wijzigen

Alpatsjino - - Klachten en bugs

ik kan niet eens meer inloggen. Lekker systeem zo

• Aanpassing specs universa

Alpatsjino - - Spel

Iedereen heeft het wel over economie en vlootsnelheden, maar wat met techs? In een 4x speed uni waar ik IGON 13 heb duurt een beetje onderzoek al 5 - 6 maanden. Die snelheid mogen ze wat mij betreft ook wel omhoog gooien.

• Sats niet verschrootbaar

Alpatsjino - - The Docks

Meer dan voldoende reden dus. Ik denk persoonlijk dat gravi vroeger meer bijzonder was omdat alles nog 1x speed was. Tegenwoordig is alles wel een paar keer speed, en dus daarom stelt het weinig voor. Oplossing: De eis van 300.000 energie voor gravi verhogen naar ach, doe eens wild, 3.000.000 ofzo. Dan is gravi in ieder geval nog wat meer bijzonder

• Ik snap wel dat het de eerste van de uni is, welk fossiel saved tegenwoordig dan nog op eigen puin Maar goed, prima winstje voor jullie opgeleverd in ieder geval

• Zou inderdaad weer eens tijd worden voor een nieuwe uni. De vorige is namelijk alweer zo'n 1,5 maand geleden

• Ach, de een zuipt zich elk weekend lam, en de ander geeft dat veel geld uit om hoog te komen. In beiden gevallen weggegooid geld dus wat maakt het uit

• DM gekocht

Alpatsjino - - Spel

pech gehad, helaas

• Quote from Jillian: “Het probleem is dat de meeste spelers het niet erg vinden die nieuwe uni's. Alleen de "harde kern" is het niet eens met al die nieuw3 uni's vanwege leegloop. ” Oh mij hoor je er ook niet over klagen hoor, als mensen hun geld erop stuk willen slaan moeten ze dat vooral doen. Ieder zijn ding. Leegloop is er toch wel, of er nou nieuwe uni's uitkomen of niet, dat is een geheel natuurlijk proces wat toch niet te stoppen is.

• Geen spio berichten uni3

Alpatsjino - - Klachten en bugs

Oh heb ik wekelijks. Opnieuw in- en uitloggen werkt vaak, en anders je computer even wat rust geven