Search Results

Search results 141-160 of 192.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from GGMM: “Wie komt er allemaal? Ik kom niet als die @Hitsuyu-gi-honogwat komt ” Wil je dat we je insmeren met varkensvet?

• Mag je alliantiegenootjes aanvallen?

davyyyh - - Spel

Niet tijdens Ramadan. Thread Closed.

• Quote from Anuvinda: “Wat doet hij dat tegen de spelregels is dan? ” Volgens mij mogen dit soort dingen tijdens Ramadan.

• Kaj

davyyyh - - Ex teamleden

Quote from Anuvinda: “Quote from GGMM: “Quote from Rdet: “Quote from GGMM: “Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO ” Omdat, daar niet genoeg steun voor was. ” Lekker man ” Gewoon proberen. Anu namen ze ook aan. ” Zou ik dan nog steeds afgekeurd worden? Als mijn onderdaan zelfs GO kon worden?

• Kaj

davyyyh - - Ex teamleden

waarom ben jij GO

• Quote from Spacefighter: “Dus @Hitsugaya Toushiro, kom je ook? Kan je al die kleuters ter plekke een corrigerende tik geven ” Joris weet wel hoe die me warm moet maken voor iets

• Merge door het team

davyyyh - - The Docks

Quote from Bolder: “Quote from davyyyh: “Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion? ” Natuurlijk Davyyyh, je bent al die jaren nooit uit mijn gedachten geweest..Geloof het wel dat ik daar speel ?? Enne, ggmm, hou nou eens op met je gedram over merge, GameF bakt koek, dus is de baas. Zonder DM, en geen geld voor GF?? Misschien een paar euro inschrijfgeld voor een server ?? Dan is iedereen gelijk. ” Waarom heb je me nog niet toegevo…

• Quote from L.J.E: “Quote from Vliegende Hollander: “Quote from davyyyh: “Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen? ” heb jij je misdragen dan. ” Davy heeft meerdere Ogamers ontvoerd op meets, en dan niet op de traditionele manier. @Edelachtbare bijvoorbeeld. Davy (L) ” Hé Lion, dat was toch echt Wickedmen bij Edelachtbare. Die meeting was toen tijdens Ramadan waardoor Wickedmen geen echte *Anuvinda request* mocht hebben en het op die manier deed omdat hij dacht dat dat va…

• Merge door het team

davyyyh - - The Docks

Quote from GGMM: “Quote from davyyyh: “Welke noob ben jij en hoe moet ik je aandacht geven? Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion? Zou mooi zijn trouwens als in NL eens een DM-vrije uni kan komen. Of iig met alleen officieren. ” Stefan. Je kent mij wel. ” Dat was Stephan.

• Mogen mensen die zich in het verleden hebben misdragen ook komen?

• Oude gezichten?

davyyyh - - Algemeen

Quote from ressiv: “present exUWS uni8/ 11/12 en nog een paar uni's veel op pad geweest met Pikachu nu actief in gemini en sleeping acc in uni3 ” Yes UWS of E UWS. Heb nog bij je in de ally gezeten en je bent mijn deutboer geweest weet je dat nog? Ben helaas nu ook weer even terug

• Nette hit, ben blij dat je mijn vrachtvlootjes niet meer sloopt.

• Quote from WaZ: “Man man man, dat er in 2019 gewoon nog mensen zijn die niet eens saven. Is toch gewoon te belachelijk voor woorden! ” Waarom heb jij mijn SIG niet meer? Mooie hit hoor, ken die naam nog wel van toen ik in Gemini nog bovenaan stond in een ver verleden.

• Merge door het team

davyyyh - - The Docks

Welke noob ben jij en hoe moet ik je aandacht geven? Bolder, leuk je weer te zien! Hoop dat onze relatie nog steeds zo goed als ervoor was. Speel je in Hyperion? Zou mooi zijn trouwens als in NL eens een DM-vrije uni kan komen. Of iig met alleen officieren.

• Als leider accepteer ik de vredesverklaring. Echter: ons gerespecteerd lid Wickedmen is diverse keren aangevallen gisteren. Willen jullie vrede, moet de schade eerst vergoed worden. Ik eis dat jullie contact opnemen met Wickedmen en hem 1 mil metaal, 1 mil kristal en 1 mil deut sturen ter compensatie. Ik hoop op een goede vrede.

• Sorry maar als leider ga ik niet akkoord met deze oorlogsverklaring. Als jullie voor morgen 20:00 de oorlog niet stopzetten dan laat ik onze spionnen in jullie alliantie al jullie onlinetijden doorgeven aan ons en de rest van het universum. Ik houd niet van vals spelen maar als het moet kan ik het goed. PS: De spionnen zijn echt 100% niet Multi account 2 en 3!

• Oorlog n00dles vs TRC

davyyyh - - Handelswaar & Diplomatie

Quote from Willy: “Quote from davyyyh: “Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen. ” Wanneer laat je die arme kinders is met rust. Van jou komen we ook nooit af he On Heel …

• Als leider van n00dles wil ik graag even met een MOD/GO praten want ik ben het niet eens met deze oorlogsverklaring. Dit is een eenmansactie van een member van ons, dus ik zou graag deze oorlog willen veranderen. Extra voorwaarde: TRC moet Multi account 1 terugnemen in hun alliantie, anders is het menens. In ruil willen wij dat Multi account 2 en 3 naar n00dles komen.

• Quote from Villain: “we kunnen ook iets zoals zoals kik? ” Dat wordt alleen gebruikt om anoniem te blijven in de homowereld. Wat ben jij? 1. Robbendinho 2. Spacefighter 3. Yoshi 4. Villain 5. Wadloper 6. Wish 7. Hysteria 8. Vliegende Hollander 9. Straatveger 10. Anuvinda 11. Gambit 12. Davy

• Wish2Die

davyyyh - - Ex teamleden

Quote from Edelachtbare: “Quote from davyyyh: “Nog steeds t lekkerste teamlid? ” Ben jij nog steeds de lekkerste Ogamer? ” Lekker ben ik nog steeds maar geen ogamer meer. Ik mis je, app me