Search Results
Search results 261-280 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Allereerst, excuses dat ik er laat mee ben. Bij ons thuis is 1 van mijn dochters positief getest op Corona. Hierdoor wat minder tijd besteed aan jullie dan dat jullie verdiend hadden. GameForge wil wat spulletjes verloten: Bekers en draagkoordjes (heb geen plaatjes oid) Op onderstaande link kan je verder en zijn er acties die nodig zijn om mee te doen. Iedere dag kan je soort van punten verzamelen voor meer kans. Maar dit is enkel voor meer kans. Voor degene die mee willen doen, good luck!! Hell…
-
Lekker! Zag em al, dacht laat ik ditmaal niet ballsy zijn
-
Hotfix 7.6.6 pl 4
PostVandaag om 14:00 zal er een hotfix plaatsvinden. Deze is nog gerelateerd aan de merges van een tijd geleden. Er waren accounts (niet in Ogame.nl) die een maan misde of inactieven die naar graveyard servers zijn gegaan of maar half. Als de fix is geweest zal de script hier weer mee verder gaan om langdurige inactieve VM accounts over te zetten. Groetjes! Hi, today we will have a hotfix version in all servers (except the ones opening today). The patch will happen at 14:00 CET. After this update we…
-
Quote from Ind0: “Keurig gedaan James. Het is je gegund. Altijd goede gesprekken gehad en een stukje wederzijdse respect tussen elkaar. Ben nog niet helemaal zeker wat ik precies ga doen, maar ik weet wel zeker dat onze paden in de toekomst weer gaan kruizen. ” noob door gaan is de enige optie. Je moet toch wraak nemen? Mooie slag James! Nog even en ga ik geloven dat je weet wat je met je bootjes hoort te doen.
-
Quote from KoekieMonster: “Ik verwacht nu wel natuurlijk daadwerkelijk alles te mogen op t forum.... Vond t een behoorlijke ballsy move, en daar dan ook krediet voor gegeven haha ” Als je t zo allemaal terug leest best grappig dat het zo kan lopen. Als Ceres on was gekomen zal die vast denken, OMG WTF
-
Tsja, ik dacht laat ik maar ff een Melkweg full fleet oversteken. Tot 45min voor aankomst alles chill en flex. Ineens activiteit... Maar alle manen alleen van iedereen in de buurt? Direct koekie gespioneerd en zag dat enkel z’n bommers etc er nog lagen.. 1+1=2. Snel Ceres zijn main en maan gespioneerd. Kreeg ons koekie ff hartaanval van Maar toch aan t pmen gegaan, hij kwam 9 sec eerder aan dan mij. Ik vloog bijna 4 uur namelijk Bedankt voor het pullen vd nawaves. Niets meer dan terecht voor mi…
-
Quote from Obi12try: “Quote from Independence: “Niks bijzonders, gewoon een teamler die een andere teamler helemaal kapot maakt. ” Uhmmm correctie, dit is niet de Teamler red Dragon Inde. Deze "Red Dragon "zit bij ons in de alli en ik had gevraagd of hij Teamler was, hij ontkende dit. Hij is niet "de Teamler Red Dragon ". Maar ik kan het bij het verkeerde eind hebben, en dan ben ik voor de gek gehouden.... ” Oh? Kan best foutje zijn van mijn kant @Red Dragon?
-
Reward System event
PostHoi allen! 12 maart start er weer een reward event! Start tijd zal rond 14:10 weer zijn en eindigt op 26 maart. Zelfde regels als de voorgaande events. Groetjes.
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Schoni [PBaan] ________________________________________________ Slagschip 500 Interceptor 1.568 _________________________________________ Verdediger babayaga01 [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.127 Groot vrachtschip 640 Licht gevechtsschip 3.916 Zwaar gevechtsschip 501 Kruiser 100 Slagschip 65 Kolonisatieschip 1 Recycler 20 Spionagesonde 2.098 Vernieti…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Schoni [PBaan] ________________________________________________ Kruiser 500 Klein vrachtschip 8.000 _________________________________________ Verdediger Red Dragon [UFP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 400 Groot vrachtschip 800 Spionagesonde 1 Reaper 1 Pathfinder 1 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Schoni [PBaan] ________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Schoni [PBaan] ________________________________________________ Kruiser 5.000 Groot vrachtschip 3.000 _________________________________________ Verdediger Giant [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 13.000 Groot vrachtschip 1.536 Pathfinder 14 Raketlanceerder 5.935 Kleine laser 500 Kleine planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Schoni [PBaan] ________________________________________________ Bommenwerper 1.246 Reaper 581 _________________________________________ Verdediger 3lc00w ________________________________________________ Groot vrachtschip 80 Licht gevechtsschip 19 Zwaar gevechtsschip 2 Slagschip 350 Recycler 40 Raketlanceerder 2.500 Kleine laser 100 Grote laser 500 Ionkanon 5 Kleine planetaire schildkoepel 1 G…
-
Niks bijzonders, gewoon een teamler die een andere teamler helemaal kapot maakt. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-03-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Schoni [PBaan] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 83.854 Zwaar gevechtsschip 6.583 Kruiser 10.102 Slagschip 2.426 Interceptor 1.725 Pathfinder 1.253 _________________________________________ Verdediger Red Dragon [UFP] ________________________________________________ Klein vrachts…
-
Op donderdag 11 maart zal er bij een paar servers hardware vervangen worden: Eridanus Hyperion Nusakan. Er zal een aanvals blokkade zijn tussen 08:30 en 11:30! Groetjes! Hello! On Thursday 11th of March we will have a hardware replacement. This means some OGame rounds could be unavailable for an hour. The hardware replacement will happen between 9 AM and 11 AM. We will have an attack block in the affected rounds from 08:30 AM till 11:30 AM. Servers: 131, 132, 134 en 140.
-
Donderdag 4 maart zal er een bug fix plaats vinden. Deze zal om 13:00 hier in Ogame.nl gebeuren. De enige aanpassing is die voor de inactiviteit script, maar deze blijft nog uit staan. Hello, on Thursday 4th of March we will have a bugfix version. The update will happen in UK and the Public Test Server at 10:00. The rest of the countries will get it at 13:00. The only fix applied in this version is the inactivity transfer script. The script will not be active right after the update is done.
-
Quote from Courage: “Quote from Zippy: “Dikkertje dap, sportieve reactie dus zou zeggen een goeie rebuild, maar zie dat je de planeetjes daar al hebt opgegeven dus dat zal er niet van komen ” Ik ben de opgegeven planeetjes nog maar even bijlangs geweest : Totale samenvatting: Metaal: 303.535.607 Kristal: 576.964.193 Deuterium: 171.116.936 De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.051.616.736 eenheden winst gemaakt. er ligt nog 4x 30milj. vloot voor die liefhebbers , het is mij te ver vliegen ” Nee…