Search Results
Search results 281-300 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Poll2021
Independence - - Algemeen
PostTer info, Nog geen nieuws! Ligt nog bij GF! @BeLikeMe
-
Noobs. Leer fleeten. Verwacht volgende keer meer winst.
-
Quote from gambit: “Mooie slag van beide keurig uitgevoerd, de 1 met zijn rip show en de ander voor het veilig stellen van zijn gs. ps: jij mag officieel deze slag niet posten, dat had DDD zelf moeten doen ! ” Mag wel. Immers is hij onderdeel van de slag
-
@ressiv Het “team” zou veel van dat soort dingen met liefde doen. Maar het “team” staat er net zo voor als jullie. GameForge zorgt ervoor dat dit mogelijk gemaakt wordt en daar kunnen wij helemaal niks tegen doen. DM geven kunnen wij ook niet. Als alles zo makkelIjk was, zag het er heel anders uit. Verder: Voor iedereen on topic blijven om waar het over gaat!
-
Reward System event
PostHoi allen! Er komt weer een event aan (vorige was niet aangekondigd, ook niet bij mij) Hi! From 19th of February till 5th of March we will have the next reward system event running. It starts and ends at 14:10 server time.
-
Valentijn event
PostDe inzendingen zijn binnen. We gaan kijken wie ons liefdevolle koppel gaat worden
-
Aanpassing: The monthly maintenance will happen between 8:30 and 8:55, but the actual downtime will only take a few minutes. The hardware will be replaced between 10:00 CET and 11:00 CET in the following game rounds only: Uni 3. Deze uni zal de enigste zijn waar hardware veranderd wordt en dus een aanvals block krijgt.
-
Poll2021
PostQuote from BeLikeMe: “wanneer gaat het van start ? ” Ik kan op 2 manieren reageren dus doe beide: 1: Geen idee, kans is zelfs dat ik het pas hoor als het al doorgevoerd is. 2: Topic graag doorlezen voor een vraag te stellen
-
Hoi, Op 17 februari is er weer de maandelijkse onderhoud. Tussen 08:00 en 10:00 kan men problemen hebben met inloggen. Men is dan bezig met hardware vervangen. Er zal een aanvals blokkade zijn van 08:00 tot 10:30! De normale onderhoud vind plaats rond 10:25 zoals altijd. Groetjes. Hello, on 17.02 we will have our monthly maintenance. Between 08.00 and 10:00 CET players will experience difficulties to enter the game as we are also replacing some hardware. The maintenance downtime is happening bet…
-
Poll2021
PostQuote from ExXx: “Quote from Independence: “Deut aanpassing heeft het niet gehaald vwb 70% meerderheid... ” Dat is jammer, dank voor je antwoord. En de token, is daar wellicht iets over bekend? ” Staat nog op hold. Wordt pas naar gekeken weer zodra ALLE merges gedaan zijn in geheel ogame incl de inactieven enzo.......
-
Poll2021
PostWaarom duurde het zolang? Hebben nog een tijd geprobeerd om de 70% regel omlaag te trekken naar 60%. Helaas is dit dus niet gelukt -_-“ Zodra ik weet wanneer de aanpassing is, meld ik dit natuurlijk!
-
Poll2021
PostWanneer, wordt nu gemeld aan GF. Zodra gemeld is kan het zijn dat de aanpassing al komt voor wij het kunnen aankondigen. Spy raiden was Idd geen optie. Wordt wellicht in de volgende poll meegenomen. Deut aanpassing heeft het niet gehaald vwb 70% meerderheid...
-
Beste spelers. De polls zijn geweest en de resultaten bekeken. Sommige universa waren heel weinig stemmen (nog niet eens 10) Sommige universa waren er veel meer (100+) Wat er exact gestemd is post ik niet. Dit om het privacy gedeelte en onnodige discussie te voorkomen De aanpassingen: Universe 3: Eco 8x, Research 16x, Extra fields +30 Zagadra: Eco 8x, Research 16x Deimos: Eco 7x, Research 14x, Extra fields +30 Eridanus: Eco 8x, Research 16x, Extra fields +30 Hyperion: Eco 8x, Research 16x Japetu…
-
Poll2021
PostBinnenkort komt de post met wat er aangepast gaat worden
-
Valentijn event
Poste55630acdd.png Valentijnsdag! Het is weer bijna 14 februari, de dag van de liefde, de dag dat geliefde elkaar wat extra aandacht geven. Laten we op ogame ook eens wat extra lief voor elkaar zijn. Welke speler vind jij lief, of vind je dat die wat extra aandacht verdient, of gewoon zomaar een coupon van 10 euro verdient. Stuur een mail naar wedstrijd@ogame.nl met daarin welke speler jij die coupon gunt en waarom. De genomineerde van het meest grappige, leukste, of meest ontroerende verhaal of red…