Search Results
Search results 381-400 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 4.833.677.000] Admiral Adama [SDS] vs. Zaphod Beeblebrox [Predator] (A: 430.229.000, V: 4.403.448.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from Caspertvanmierlo: “Jullie Nickjuh is gewoon de boel aan het opfokken over iets wat al lang door support is afgehandeld maar waar original gangster nog steeds moeite mee lijkt te hebben; getuige de alliantiepagina. (ook al zo iets zielig, omdat dan daar op te zetten) Dat nickjuh als alliantiegenoot van original deze opmerking maakt.....hij weet dondersgoed waar het over gaat dus moet ie nu niet net doen alsof hij niet weet waar het over gaat. (een eerdere kwestie waar ik met een paar b…
-
[TOT: 4.833.677.000] Admiral Adama [SDS] vs. Zaphod Beeblebrox [Predator] (A: 430.229.000, V: 4.403.448.000)
PostQuote from Caspertvanmierlo: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Caspertvanmierlo: “PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd ” met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren lekker gespot!! plezier van de winst zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf niet doen voor effe goede rb ” serieus, is dit jouw niveau belikememet deze bijdehande opmerking.....bah bah Ik heb meerdere spelers die ik blijkbaa…
-
[TOT: 7.371.789.000] Zaphod Beeblebrox [SpG] vs. Pertur4bo [NBAM] (A: 587.595.000, V: 6.784.194.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postlekker schade terug halen!! idd lekker fleetje al pertur4wayoflife
-
PostQuote from Caspertvanmierlo: “ PS! Zojuist blok opgeheven; lol stonden zelfs nog meer spelers geblokt voor chat. Is echt door spelen op telefoon gebeurd ” met een slokje op ogamen kan dat ook gebeuren lekker gespot!! plezier van de winst zaphod dat zijn strafpunten!! wel zeggen saven jongens en zelf niet doen voor effe goede rb
-
[TOT: 2.074.966.500] Queen Elsa [TROL] vs. jackals5 [LIGAS] (A: 41.600.000, D: 2.033.366.500)
Postwow al zulke hoge mines ? 250k reapers damm! hoeveel opslag mag dat hebben ?
-
Quote from patje65: “Mijn verhaal kort, Wij hebben een job waarvan we afhankelijk zijn van mobile WiFi en soms hebben we onregelmaat aan verbinding De ene dag top, de andere dag slow of geen verbinding Wat Duif niet lukte, lukt het bij BLM wel. Na lang jagen dag en nacht is het je gelukt. Ruimtewerf draait overuren nu en we gaan gewoon dooooor. Jaar is nog lang en kom het wel weer een X terug halen. Lang genoeg het verhaal Zoals op in-game BLM, suc6 Alleen jammer zonder internet zijn we kansloos…
-
Tja nbam is weg dus nieuw Target broeder ali van nbam maar aanpaken! Gelukkig nieuw jaar maar eerder was er echt niks te vinden Gl@rb sportieve reactie gehad! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller BeLikeMe [SpG] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 5.066.855 Zwaar gevechtsschip 20.148 Kruiser 954.612 Slagschip 15.854 Interceptor 252.723 Bommenwerper 2.334 Vernietiger 251.145 Reaper 9.879 Pathfinder …
-
Farm accounts
PostQuote from RoadRunner: “Quote from BeLikeMe: “Quote from RoadRunner: “Prima. Schrijf maar een ontslagbrief voor me! ” bij een vrijwilligers baan heb je geen ontslagbrief nodig je kan meteen vertrekken wanneer het jou niet meer uit komt doei ” Alleen als jij m'n uni's overneemt. ” schrijf jij me sollicitatie maar dan zal ik jou uren wel volmaken denk nog met een schepje er boven op!
-
Farm accounts
PostQuote from RoadRunner: “Prima. Schrijf maar een ontslagbrief voor me! ” bij een vrijwilligers baan heb je geen ontslagbrief nodig je kan meteen vertrekken wanneer het jou niet meer uit komt doei
-
Farm accounts
PostQuote from RoadRunner: “Quote from BeLikeMe: “mis leuke nieuwe Pol welke Go mag wieberen en mag blijven ” Ga jij dan het gat opvullen? ” Prima als jij dr uit legt met team pega spelers vul ik hem op Mr randje spelbederf! en exusses dat jij meteen de verkeerde ben die reageert maar meen het wel
-
1/3 [TOT: 190.000.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Fire rain (A: 180.000.000, D: 10.000.000)
Postdat ben jij mijn beste vriend zeg ik net toch al alsjeblieft!
-
1/3 [TOT: 190.000.000] Barney Stinson [Ex Play] vs. Fire rain (A: 180.000.000, D: 10.000.000)
PostQuote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “agh 36 rips van mij kapot maar je vergeet 1 ding jou rips gingen er harder aan en jou verlies is veel groter maar agh jochie als je zo trots erop ben en nu weer lekker kan slapen be my geust. maar agh uiteindelijk zeg je niet alles. je vloot lag er en die heb je verplaats en nu heb je 20 mil verlies kwa sterren en dan hebben we het niet eens over je def. maar om het nu pas te posten betekent dit dan dat we je nog terug…
-
Farm accounts
Postboard.nl.ogame.gameforge.com/i…?postID=884146#post884146 gaan we hier nog wat aan doen of staat team er zo slecht op dat het eigenlijk ook wel slotje mag hebben en in de prullenbak ? kan ? mis leuke nieuwe Pol welke Go mag wieberen en mag blijven
-
PostQuote from Barney stinson: “agh 36 rips van mij kapot maar je vergeet 1 ding jou rips gingen er harder aan en jou verlies is veel groter maar agh jochie als je zo trots erop ben en nu weer lekker kan slapen be my geust. maar agh uiteindelijk zeg je niet alles. je vloot lag er en die heb je verplaats en nu heb je 20 mil verlies kwa sterren en dan hebben we het niet eens over je def. maar om het nu pas te posten betekent dit dan dat we je nog terug kunnen verwachten? kan ik je weer de beste wensen…
-
Postlekker @fire rain tipje geef ik je ingame wel over het puin! Op naar de volgende moonBlower!! nog wat je kraakt hier nu wel weer min beste Friend heerlijk om dit nog te mogen zien @Barney stinson noodle
-
[TOT: 1.873.055.000] postduif [SpG] vs. Bolder [301] (A: 133.015.000, V: 1.740.040.000)
PostQuote from Spacefighter: “vmode knop niet gevonden denk ik ” ja die is een beetje vernieuwt wss dat het lekker duif beetje zonde weer Bolder
-
kersemuts deff bash [TOT: 533.229.000] BeLikeMe [SpG] vs. smeagol [TKW] (A: 5.625.000, V: 527.604.000)
PostQuote from Smeagol: “heej nick, wel beetje jammer dat je mijn sportieve reactie niet noemt. smeagol/gollum zit nu in een hoekje te huilen.. of te balen doe wat leuks met de mega winst nick ” dies zeker altijd sportief je weet hoe het werkt toch btw smeagol reageerde top dus een Gl met de ietjes raiden :Dzo kan ik ze in 1 slot leeg halen
-
kersemuts deff bash [TOT: 533.229.000] BeLikeMe [SpG] vs. smeagol [TKW] (A: 5.625.000, V: 527.604.000)
PostQuote from Vliegende Hollander: “wat tag je mij.... Ik speel geen gemini meer alleen nog maar kallisto. Maar we erg dat je nog nachten wakker licht van mij. ” droom al bijna een jaar over je erg he mogen ze je naam wel keer aanpassen daar in gemini
-
PostQuote from Legend.bdr: “Goed bezig! Klein maar fijn winstje Gl @ rb Frank ” ben er ook niet trots op daarom noem ik het en deff bash maar @Alpatsjino vergoed dat wel hoor met ze Nbam Spellers binnen halen actie reactie zelf is hij namelijk vergeten hoe Nbam speelt maar daar komt hij nog wel achter! maar smaegol was geen nbammer sorry Frank dit heb je te danken aan @Vliegende Hollander aka plopkoek