Search Results
Search results 201-220 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Spotte hem gister, dus vanmorgen eventjes met de phalanx gekeken en zag dat hij niet helemaal veilig gesaved had, dus de bootjes erachter gehangen Beetje overkill, want was vergeten mijn techs in te voeren in de sim De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [DaS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Kruiser 380 Slagschip 100 Interceptor 130 _________________________________________ Verdedig…
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.354.293.000] fire rain [Bro] vs. JamesCameron [Playbook] (A: 1.298.586.000, V: 55.707.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostQuote from Willy: “Mooi James, heb ze keer op keer gewaarschuwd op discord, maar luisteren ho maar zo te zien. Echt wat een niveau... ze komen het gewoon brengen haha. Tijd om dat minivlootje is te vergroten, zo ga je trucker natuurlijk nooit down halen ” Waarvoor precies gewaarschuwd? Ik snap dat je elke keer probeert te trollen in willekeurige threads hier en dat ik je hiermee een beetje in de kaart speel, maar ben wel onderhand benieuwd waar jij vanaf komt?
-
SOLO TOP 10 [TOT: 1.354.293.000] fire rain [Bro] vs. JamesCameron [Playbook] (A: 1.298.586.000, V: 55.707.000)
PostWelkom in de alliantie Fire Rain, alleen nou niet bepaald een slagje om met je nieuwe tag te pronken Jammer James hf met de winst Fire rain gl@rb, gaat wel lukken
-
Puinverdeeltool
swami_dude - - Spel
PostHmm dus met mijn IC vloot wordt ik in de AGS verdeling gewoon keihard genaaid? want ik kan nergens voor 3-2-1 kristal handelen hoor, een 2-1-1 verdeling zou dan vele malen beter zijn... Mijn vloot is gewoon niet AGS proof
-
Nou dat ligt er weer gewoon om op te vegen Lekker hoor Kale gl@rb
-
Puinverdeling
PostHoe moet ik dat daar invoeren? want bij de api geeft die errors, als ik het gevechtsrapport probeer te kopiëren ook en als ik het geconverteerde rapport probeer in te voeren ook Neem aan dat deze tool voor de oude ogame is en niet de redesign?
-
Quote from Knigge: “Quote from Jillian: “Het zou inderdaad mooi meegenomen zijn, dit brengt echter wel weer een vorm van mogelijke pushing met zich mee. Verdienmodel GF even buiten beschouwing gehouden. ” precies hierom is dit een dikke nee. Hier kan je zo enorm mee pushen als het zou kunnen. ” Ik vind het een leuk idee, alleen krijg je idd dat mensen dan voor hogere spelers op 'waardevolle' boosters gaan bieden en die dan ruilen tegen een 'waardeloze' booster. Maar goed dat lijkt mij veel moeit…
-
Puinverdeling
PostHallo de enige puinverdelings 'tool' die we hebben is gewoon kapot voor verdedigende vloten, want de 50/50 verdeling doet het hierbij niet. Heeft iemand het wachtwoord hiervan of is er nog een andere tool? Of wordt er gewoon verwacht dat wij voor elk slagje een hele excel berekening gaan maken? Weet niet of het hier moet, maar goed 't is een 'bug' denk ik Voor de duidelijkheid ik gebruik deze sheet: ogamespelergier.nl/AGS-verdeler.xlsx Geen idee of er ook nog andere mogelijkheden zijn om een AGS…
-
Goede winst die je daar ophaalt, hf ermee Palpatine gl@rb
-
[TOT: 159.003.500] JamesCameron [Playbook] vs. Robbendinho [ESA] (A: 21.761.000, V: 137.242.500)
PostHeb jij de helft van Rob z'n antiraid def staan terwijl je minder dan 1/6de van zijn eco hebt Blijf erbij dat je een turtle bent, jouw nacht productie is nog minder dan dat van een gemiddeld itje, daar heb je geeneens def voor nodig, daar vliegt niemand voor Gaan we dit topic nu gewoon 'the roast' noemen? OT: Lekker hitje hoor James, hf met de winst Rob, gl@rb
-
[TOT: 25.887.000] MrAgreal [CCA] vs. Swami_dude [DaS] & Monfy [DaS] (A: 20.797.000, V: 5.090.000)
PostAch beter leer je ze nu dan als je een half jaar of langer in de uni bent Een vloot waar je maanden aan gebouwd hebt verliezen is toch net wat pijnlijker, dit is over een tijdje verwaarloosbaar, behalve dan dat het natuurlijk wel even een dipje in je groeicurve geeft aan het nog relatieve begin van de uni
-
[TOT: 25.887.000] MrAgreal [CCA] vs. Swami_dude [DaS] & Monfy [DaS] (A: 20.797.000, V: 5.090.000)
PostIk zat rustig een beetje TV te kijken op de bank toen ik ineens een rode driehoek zag. Weer een aanval van MrAgreal, helaas kreeg ik mijn eigen vloot er net niet voor gegooid, dus maar even moord en brand roepen binnen de alliantie, gelukkig kon Monfy snel en adequaat reageren Blijkbaar kon MrAgreal mijn kristal 24 die klaar lag om aangezet was toch niet weerstaan, sportieve reactie wel mogen ontvangen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: …
-
[AGS TOP 10][TOT: 661.995.000] Splinter [ESA] vs. EvenSerieus [UNSC] & Swami_dude [Bro] (A: 550.000.000, V: 111.995.000)
PostOmdat EvenSerieus nu verwijderd is, je moet nooit mensen wijzer maken dan dat ze al zijn Anders was James er natuurlijk ook niet meer ingetrapt Overigens stonden de top 10 en de rips al verwerkt in de counter van mijn sig, dus ik had een hint gegeven
-
MiniMe
PostGefeliciteerd Minime
-
Lekkere ninja hoor Rdet hf met de winst beide Renegade Vesta gl@rb
-
Ik was al vaker door hem geraid, deze keer zag ik hem aankomen en kon ik mijn vlootje ervoor gooien helaas geen maantje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller MrAgreal [CCA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 31 Groot vrachtschip 28 Kruiser 100 Slagschip 26 Bommenwerper 25 _________________________________________ Verdediger Swami_dude [DaS] ________________________________________________ Slagschip …
-
damn wat een winstje altijd fijn als ze het aan huis komen afleveren. Hf met de winst Wazieflo gl@rb volgende keer iets beter opletten
-
[AGS TOP 10][TOT: 661.995.000] Splinter [ESA] vs. EvenSerieus [UNSC] & Swami_dude [Bro] (A: 550.000.000, V: 111.995.000)
PostTijdje terug werd mijn deutboer EvenSerieus inactief, hij had mij al gezegd dat die wat minder tijd had en helaas 7 dagen na mijn laatste gesprek met hem bleek dan ook dat die gestopt was Nu had ik hem wel onder de lanx en lag er een behoorlijke verdediging op al zijn planeten met de nodige grondstofjes, dus besloten hem een beetje in de gaten te houden of er mensen waren die erop zouden vliegen. Woensdag 22-11 was het zover en zag ik 20 sec voor impact nog net de rips van Splinter vliegen. Hela…
-
Aangezien EvenSerieus nu verwijderd is kan ik eindelijk mijn slagjes posten Deze was van vorige week maandag de 26ste De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller JamesCameron [Playbook] ________________________________________________ Ster des Doods 15 _________________________________________ Verdediger EvenSerieus [UNSC] ________________________________________________ Raketlanceerder 1.062 Kleine laser 44 Grote laser 102 Gausskanon 1…