Search Results
Search results 221-240 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooi gespot gambit heerlijke winst, jammer dat het op een alliantiegenootje is Hujhaxx we helpen je er wel weer bovenop goede rebuild als je weer terug wat tijd hebt voor de 6x speed :p
-
Spot, sim, fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 32.000 Zwaar gevechtsschip 6.000 Kruiser 8.000 Slagschip 2.000 Bommenwerper 200 Vernietiger 2.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger Palpatine [FSA] ________________________________________________ Klein vrachtschip 200 Groot vrachtschip 200 Licht gevechtssch…
-
Schattig hitje Volgens mij wist heel ogame.nl al dat de slag gebeurd was voordat die gepost werd, ik kreeg het van 3 of 4 kanten te horen in ieder geval xD GL@rb aanvallers en het opmaken van die berg gs'n Balaban glirl
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
swami_dude - - Algemeen
Postlol alles 7x eco, maakt de volgende merge makkelijk, uni 3 met 5x eco, dan een uni 7x eco en lage vloot snelheid en een uni met 7x eco en super vloot speed, zoals zagadra Alleen vraag ik mij af hoe nieuwere uni's nu nog inlopen op oudere uni's
-
Leuke klapper hoor hf met de winst kale gl@rb
-
Damn wat een lekker winstje, hf ermee Nero gl@rb
-
Lu koekjes
PostGefeliciteerd Lu
-
Algemene WW offtopic
PostIk ben de komende 2.5 week best druk, maar wil best daarna een kerst WW maken
-
[TOT: 122.022.000] Swami_dude [Bro] vs. Geologist Polaris [CGP] (A: 15.241.000, V: 106.781.000)
PostTja 't is een gevorderde dus die post ik maar spot, sim, fly De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 5.976 Kruiser 6.773 Slagschip 1.550 Bommenwerper 200 Vernietiger 2.000 Interceptor 5.000 _________________________________________ Verdediger Geologist Polaris [CGP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 107 Groot vracht…
-
Lekker winstje hoor Frydrax gl@rb
-
Heerlijk hitje rdet, doe er wat moois mee RonalzN gl @ rb
-
Toch weer een leuk winstje Hf ermee Neon gl@rb
-
Groot gelijk, doe ik ook, denk dat Takeoff gewoon bedoeld dat soms er bedreigingen in de bus vallen, alhoewel ik deze winst wel aardig vind hoor Sats bashen noem ik puur voor sats vliegen, niet als er miljoenen raids bij liggen
-
Tja als je er 's avonds achter komt dat je systematisch op elke sub te weinig opslagruimte hebt kun je of 40 min wachten om 4 keer te springen of dan maar 8x voor 10 mil in de werf gooien en gewoon wel je nachtrust pakken Tuurlijk als ik eens een keer denk dat het wel goed zit dan gaat klapstoeltje elke planeet in de uni af om te raiden
-
[TOT: 1.242.150.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. fire rain (A: 38.973.000, D: 1.203.177.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostAls ik mijn vloot nu nog had gehad en niet in de save had gezeten... En die counter was wel goed gekomen hoor, alleen de bootjes waren een probleem Fire rain met het puin en het ruimtewerf valt de schade reuze mee, gl@rb
-
[TOT: 183.716.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 18.096.000, V: 165.620.000)
PostLekker winstje hoor James, hf ermee Director Tau gl@rb
-
Ja ik dacht mijn werfproductie ligt wel veilig want voor onder de 10 mil winst gaat niemand mijn sats bashen Hf met de winst, bedankt dat je het maar bij 1 planeet liet gl@rb voor mezelf
-
Haha mij vroeg die laatst ook al om gs'n terug te sturen, heb wel wat tips gegeven, maar ik ben bang dat die aan dovemansoren gericht zijn Cmeilink gl@rb
-
Geen probleem hoor, wou net gaan slapen om 1 uur en dan moet je nog even 2 uur opblijven om rechulp te geven Nu weet klapstoeltje ook meteen wat ik aan het doen was, niet veel dus, gewoon wachten op m'n rec's Hujhaxx hf met de winst Captain Marvel gl@rb
-
Leuk hitje weer Laten jullie nog wat over voor als ik ga fleeten? Achterhoeker gl@rb