Search Results
Search results 261-280 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker winstje weer Hf spending Friend gl@rb
-
Ik zie hier gewoon verlies als je de vliegkosten meerekent? Maar goed ieder moet doen wat die leuk vind natuurlijk, ik krijg soms al verwijten dat ik voor te weinig zou vliegen, maar meestal is het toch wel voor meer dan dat je met een paar itjes bijeen kunt krijgen zoals James al zegt Fnatic en Kreela gl@rb
-
Dit target werd gespot door Sempi eerder op de avond, dus vanavond eventjes kijken of het er lag, want ik kwam wat grondstoffen tekort voor mijn volgende mijntje Stond wel op een andere locatie activiteit, maar goed wat Playbook kan kan ik ook (en kost mij nu toch amper deut ). Dus op de gok gelaunched, 14 min na mijn spio kwam er activiteit te staan, dus blijkbaar vlak na z'n check gespot en gevlogen Helaas had ik niet meer de rec's om solo te ruimen, maar daarvoor kon Generalduke inspringen, w…
-
Lekker hofje en leuke winst Hf ermee Zubryyy gl@rb
-
NIEUWE SOLO #1 [TOT: 4.415.780.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 773.020.000, V: 3.642.760.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostNaja dit was ook fout gegaan in 1 keer speed, want ik lag gewoon vanaf 5 uur offline tot 11 uur in volle overtuiging dat alles in de save zat xd
-
NIEUWE SOLO #1 [TOT: 4.415.780.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 773.020.000, V: 3.642.760.000)
PostLekker avondje wellness met de vriendin, zij met de jas aan klaar staan, ik mn klote vloot nog moeten saven... De gedachtegang? Snel alles op plaatsing sturen, heb ik genoeg aan 1.000 recs en 1.000 gv op elke sub? Naja save mn main wel als laatste mocht ik ergens opslag tekort heb kan ik springen. Sub 1 weg, sub 2 weg, etc. T/m sub 10, zo alles hangt. Shit moet Fidis nog, ook maar terug getrokken plaatsing dan, hop hop, zo alles in de save, de deur uit en ik pull vannacht om half 2 wel. Mobiel u…
-
[TOT: 3.972.223.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Gambit [Playbook] & Klapstoeltje [Playbook] vs. MrSaw [Psy Corp] (A: 372.223.000, V: 3.600.000.000)
PostJammers Saw veel succes irl, ik begrijp het wel hoor Bedankt voor de gezellige tijd, met als hoogtepunt dat je mij wakker belde voor m'n lanx midden in de nacht We waren half vrienden, half rivalen, hebben wat geduwd en getrokken heen en weer af en toe, maar over het algemeen konden we goed door 1 deur Bedankt dat je altijd bereid was te helpen als het nodig was, je bent een sportieve speler en we gaan je zeker missen Helaas dat je het deze keer geen bedenktijd meer gunde en meteen het account v…
-
Dammit die is altijd on en ik dacht dat het één van mijn targets was waar bijna niemand wat vanaf wist Mooi gedaan, ook die raid op vuurbal, hf met de winst Preston Garvey gl@rb
-
[TOT: 12.149.716.000] BlackHawk [Playbook] & Klapstoeltje [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & JamesCameron [Playbook] vs. fire rain (A: 1.956.617.000, V: 10.193.099.000)
PostTja wat moet je hier nu van zeggen, hele top is zo'n beetje uitgeschakeld binnen een paar weken? Maar goed dat is de luxe als je een nacht kunt/wilt door halen Have fun met de winst, fire rain gl@rb
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Normaal zou ik hem een weekje de tijd geven om te rebuilden van de hit die je zaterdag op hem maakte, maar thats just me. ” Dat zaterdag was op werfproductie, dan zou m'n main nu ook een week veilig moeten zijn omdat James een sub van mij gepakt heeft? En saven moet je natuurlijk altijd, ben zelf niet zo'n manen blazer, dus had hem heus niet getryhard als het er niet gewoon gelegen had Nogmaals hele goede rebuild Pino, zal idd nu wel even de tijd gunnen om die reb…
-
Spot, sim, fly, iemand heeft een beetje van mijn puin gesnoept 11 min voordat mijn rec's er waren, geen idee of het Pino zelf was of iemand met speed rec's die in de buurt lag maar goed de winst is er nog De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Slagschip 5.000 Interceptor 12.500 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger pino [MoO] __________…
-
Mooi gespot hoor Altijd lastig om iets te zien bij Ivan Hf met de winst, Ivan1959 gl@rb
-
Lekker winstje hoor Veel plezier ermee cmeilink gl@rb
-
Lekker winstje Welkom in Bro Senator Zannay gl@rb ps. Ook deze mocht wel in de hof
-
Ziet er prima uit hoor, maar deze had ook in de hof gemogen Lekker winstje, Captain Marvel gl@rb
-
Ja maar al die bommen gooit die eruit tijdens de aanval en daarna vult die die opslagruimte met grondstoffen Maar goed bommenwerpers zijn gemaakt om op verdediging te vliegen. Verdediging geeft geen puin. Je winst komt dus van de raid. Dus logisch dat de bommenwerper ook gewoon raid capaciteit heeft. Als je op een turtle vliegt waar vloot bij ligt en dus de winst uit het puin moet halen, dan zijn andere schepen die goed multitasken weer beter. Zo vreemd is het niet om een bommenwerper, die puur …
-
Spot, sim, fly, lagen wel behoorlijk wat alliantiemaatjes van hem in de buurt, maar netjes door het mijnenveld heen gevlogen Helaas een beetje genoodled met de naraids doordat ik mijn aanval achter de eerste naraid timede met vertragen, dus die moest ik pullen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Interceptor 2.000 Spionagesonde 1 ___________________________________…
-
Mooie hof hoor Hf met de winst Storozhevoy gl@rb
-
Quote from paul-maximilianus: “Eeeeuh een schip wat niemand bouwt omdat het te duur is .... nog duurder maken is wel een erg ongebruikelijke maar best creatieve oplossing. Als het nog wat meer duurder wordt ben ik opeens wel voor want dan bouw ik er nu veel en maak ik winst na het scrappen voor 75%... ” Ja denk ook niet dat een verandering in kosten snel door gevoerd wordt. Hopen op een kleine tweak kan misschien nog, maar ook daarop heb ik weinig hoop