Search Results
Search results 301-320 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Beetje jammer als je zou stoppen hoor, verder lijkt mij nog niet veel bepaald in de uni, het echte spel moet nog beginnen. Voor mij is dat pas als iedereen manen met sprongers heeft en je gewoon maankansjes kunt schieten zonder problemen. Eerlijk gezegd voel ik mij momenteel nog behoorlijk kreupel Maar goed misschien komt dat omdat ik niet zo'n early game speler ben, ik start bijna nooit in een uni, alleen die echt leuke features lijken te hebben Gewoon lekker voor de late game aimen, er zijn we…
-
Leuke eerste hof 2 miljoen winst is zeker niet verkeerd Kale gl@rb
-
De gevarendriehoek dat je wordt aangevallen updaten als je online bent
swami_dude - - The Docks
PostJa maar die mag je nu niet meer gebruiken
-
swami_dude - - The Docks
PostIk kan wel in de mw op F5 klikken, maar dan verspring ik naar een andere planeet... Is dit een bug? Een ander ideetje / voorstel dan een knop in de melkweg zodat je je vlootoverzicht kunt verversen zonder dat je weer uit de melkweg moet en terug naar het stelsel moet gaan waar je gebleven was?
-
swami_dude - - The Docks
Post*zucht* Ik klaag niet over gepakt worden, dit is verder ook gewoon meer een bug rapport dan iets anders. Als je ingame bent in het spel, gewoon aan het spelen bent, is het logisch dat je ook kunt zien dat je aangevallen wordt. Waarom mensen in de mw spio's versturen gelijk zijn aan afk zijn of in een ander tabblad / scherm te zitten snap ik niet, dit is toch compleet iets anders dan daadwerkelijk in het spel zitten? Niet alleen kijken naar het scherm maar actief aan het spelen zijn... Als ik idd…
-
swami_dude - - The Docks
PostHandige tip, daar had ik nu nog nooit aan gedacht Mijn stelling lijkt duidelijk, naar mijn mening is het logisch als je actief in het spel bezig bent dat je vlootoverzicht wordt geupdate, jullie mening is dat het logisch is dat dat niet gebeurd. Ik duw nu gewoon af en toe F5 tussendoor als work arround, maar het lijkt mij duidelijk dat zo'n handeling niet hoefde als GF gewoon z'n spel beetje gebruiksvriendelijker zou inrichten. Maar ja je moet er altijd een beetje omheen werken xD
-
swami_dude - - The Docks
PostAls je op fb zit dan ben je niet online, ik maak onderscheid in letterlijk het spel spelen en een tabblad open hebben staan Voor mij is online zijn dat je naar het scherm kijkt, dus 'ingame' bent zogezegd. De rest vind ik logisch dat je geprakt wordt, maar als je het op geopend hebt op je scherm en je kijkt ernaar is het eigenlijk vreemd dat je een aanval niet kunt zien aankomen
-
Lekker slagje hoor dat inslaapval moment is zo weer achter je als je zo door gaat Captain Marvel gl@rb
-
Lekker slagje hoor en geen probleem die rec's lagen anders toch maar stof te verzamelen Hf met de winst, kan weer goed besteed worden in de rebuild Lavazza gl@rb
-
[TOT: 1.939.059.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 453.125.000, D: 1.485.934.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostIk kom het wel bij allebei halen, als er twee honden vechten om een bot...
-
[TOT: 1.939.059.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. jedi995 [ESA] (A: 453.125.000, D: 1.485.934.000)
PostJammer van het puin, maar je hebt nog wel een dikke metaal winst Werkt het soms toch nog wel om door activiteit heen te vliegen Jedi995 gl@rb
-
Volgens mij staan je raids niet bij de totale winst aanvaller Maar evengoed een lekker winstje hoor Als je die deut kwijt moet voor wat kristal dan weet je waar je moet zijn voor de beste ratio's Averall gl@rb
-
swami_dude - - The Docks
PostQuote from Stephan: “~ Ik zit net door de mw te scannen en wordt bijna geprakt door een vloot die inner korter dan 5 minuten vliegt. ~ Of je legt je vloot niet inner bij iemand die je kan crashe in 5 minute??? zoveel jaren speel je dit all.. ga nu terug swammién? xD OT: meh ” Waarom zou ik mijn vloot niet inner leggen bij iemand die mij kan crashen in 5 min? Ik hoef toch nergens bang voor te zijn ik ben online. Het is alleen een beetje onzin dat je letterlijk online bent en gewoon bezig bent het…
-
[TOT: 140.328.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. Robbendinho [ESA] (A: 7.193.000, D: 133.135.000)
PostWel blijven opletten he Rob Gl@rb en klapstoeltje hf met de winst
-
Laat je nog wat over voor de rest? Frydrax gl@rb
-
swami_dude - - The Docks
PostMijn idee is simpel, update die gevarendriehoek gewoon als iemand online is. Ik zit net door de mw te scannen en wordt bijna geprakt door een vloot die inner korter dan 5 minuten vliegt. Had ik nog langer spio's zitten te versturen dan was ik dus gewoon gecrasht terwijl ik raids aan het zoeken was... Gaat nergens over, update die driehoek gewoon als ik online in de melkweg ben
-
Die nietjes beuken ook overal doorheen Hf met de winst Groene Knuppel gl@rb
-
Lekkere winstjes hoor Hf ermee Geologist Polaris gl@rb
-
Achja vele kleintjes zijn ook leuk he hf met de winst Neon gl@rb
-
[TOT: 769.368.000] JamesCameron [Playbook] vs. Palpatine [FSA] (A: 19.115.000, V: 750.253.000)
PostWeer een hele dikke winst, je gaat wel hard, laat je nog wat over voor de rest Palpatine gl@rb