Search Results
Search results 401-420 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nouja vooruit ik post hem maar omdat het een nieuwe top 10 is Ik tel hem wel niet mee in mijn counter, want dat zou een beetje onzin zijn voor een raidje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Swami_dude [Bro] ________________________________________________ Groot vrachtschip 800 Licht gevechtsschip 23.400 Zwaar gevechtsschip 1.295 Kruiser 6.197 _________________________________________ Verdediger Czar Hunter [UNSC] _______________…
-
Eeuwige roem heb je nu behaald gefeliciteerd
-
[Nr 1][TOT: 18.519.464.000] Trucker [FSA] & Mrs Stinsfire [Playbook] vs. MrSaw [Psy Corp] (A: 3.210.089.000, V: 15.309.375.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostZo dat is een mooie klapper hoor Ik had wel verwacht dat er wat maantjes gingen sneuvelen oid maar dat Saw gewoon niet ging saven op de eerste dag van de merge is natuurlijk nog handiger voor jullie Zo krijg je hem wel op een zilvere schaaltje... Hf met de winst en Saw tof dat je gewoon gaat rebuilden Moet goed komen met het puin wat je hebt en tja de rec's, die had ik toch al bijgebouwd voor de merge als ik jullie was Saw gl@rb
-
Ah had hem dan toch zijn graviton gegund Maar goed wel een leuk winstje, hf ermee en Commodore Neso better luck next time, gl@rb
-
Lekker hoor zomaar eventjes 30 mil winst opgehaald Palpatine gl@rb
-
Lekkere top 10 man, doe je goed Czar Majoris gl@rb
-
Ik geef maar een voorbeeld, kan ook zijn dat het percentage berekend wordt op 1.000 of 10.000 simulaties en wat daar uit komt dan wordt toegepast op het totaal aantal verdedigingswerken. Dit is random genoeg bij kleine getallen, maar bij grotere getallen zou dat deze uitkomst verklaren. Ik zeg niet of dat goed of fout is, kan me voorstellen dat dit wel minder rekenkracht kost en dus goedkoper is voor de server? Probeer slechts terug te redeneren wat de reden zou kunnen zijn. Als echt per verdedi…
-
Quote from GeneralDuke: “Maar de kans dat er slechts 134.000 worden herbouwd is ongeveer 2,98*10^(-186). ” Dit is uitgeschreven een kans van: 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000298% Lijkt mij inderdaad wel heel erg vreemd zo'n grote afwijking. Maar goed, weten we eigenlijk zeker dat dit de manier is waarop GF het berekend? Want dit lijkt meer alsof…
-
Dat is dan wel al helemaal een naaistreek Maar zou zoiets niet gewoon vallen onder bugabuse of is het gewoon de bedoeling dat dit zo werkt? Want bijv. probing wordt wel gezien als bugabuse, terwijl deze bug er al 15 jaar is en heel eenvoudig opgelost kan worden. Dus aangezien GF dat niet lukt wellicht dat dit ook een bug is die ze niet gefixed krijgen
-
Verder blijf ik het vreemd vinden dat sterkere spelers bevoordeeld worden ten opzicht van kleinere spelers. Iemand boven je neerhalen in AGS is minder eervol als spelers met 1/10de van je punten bashen. Maar goed, GF werkt in mysterieuze wegen laten we maar zeggen In ieder geval goed om de regels te weten, klagen heeft verder ook weer niet veel zin, we moeten het ermee doen
-
Hallo beste mensen. Gisteren heb ik een ags slag gemaakt in Zagadra en daarbij hing er best veel vanaf of de raid 50% of 75% zou zijn. Ik kon toen nergens vinden wat nu precies de regels zijn m.b.t. het eervol laten zijn van een slag in AGS. Vandaar dat ik hem hier bij vragen neer zet. Wij dachten namelijk het gemiddelde in militair lager moest zijn als hem, maar dat klopt niet. Ik meen mij ook nog iets te herinneren dat je alle militaire punten bijeen moet optellen en dan delen door 2 en dan no…
-
afscheid van Betelgeuse
swami_dude - - Algemeen
PostGewoon je aanvallers monitoren en dan wat gelegenheidspartners zoeken in de top 10 om ze terug te pakken En natuurlijk gewoon goed saven
-
GO worden en de discussie intern voeren heeft niet veel meer nut, volgens mij is deze discussie al een hele tijd eerder gevoerd en hebben we daar toen nog genoeg over gehad Ik weet als geen ander dat het idd veel werk kan zijn, ik moest indertijd vaker m'n speeluni's in vmode zetten om mijn taken als GO te kunnen blijven vervullen. Maar je kunt moeilijk bij elk punt van kritiek zeggen dat GO's ook maar mensen zijn die het vrijwillig doen. Juist bij dit voorstel werd gezegd dat Reformed snapt dat…
-
Quote from TheDutchRitual: “Quote from ReformeD: “Misschien een alternatief hierop is als de GO aanleiding denkt te hebben voor een ban wordt de speler geinformeerd en heeft deze 24 of 48 uur de tijd om zijn onschuld te bewijzen voor de ban daadwerkelijk wordt gezet, dat zou veel van deze problemen oplossen. ” Plus 1 ” +1
-
Goed maar ik zou zeggen als bedrijf bied je de mogelijkheid iets voor 3 maanden af te sluiten. Nu weet ik niet zeker of ik in die 3 maanden in vmode moet, dus dan zou ik per week officieren moeten kopen, maar dat is duurder, want er is een goedkoper optie. Logica zegt dus dat het beter is geen DM te kopen. Terwijl als de boel gepauzeerd werd ik wellicht klant zou worden. Zou het niet handiger zijn om het aantrekkelijk te maken om DM te gebruiken? Maar deze discussie heeft eigenlijk weinig zin. I…
-
Merge
swami_dude - - Spel
PostVoor de slagen is het nog leuk en je doet hier gewoon wat slap ouwehoeren net zoals we in de cafe klagen over de overheid maar er geen klote invloed op hebben. Beetje neuzelen erover kan nog steeds leuk zijn