Search Results
Search results 421-440 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik had beter m'n ban niet ter sprake kunnen brengen btw, die heb ik al uitgezeten en is verleden tijd Dus graag OT Mijn klacht gaat erover dat de boosters en officieren eigenlijk gewoon gepauzeerd dienen te worden in vmode en anders mogen van mij ook wel de gebouwen en productie doorlopen lol, dat zou net zo logisch zijn dan XD
-
Nee want ze waren gratis!! Maar ik had er heeeeeel lang voor gespaard Maar goed ik denk er soms wel eens over om DM aan te schaffen, maar dit soort dingen en bijv. hoe Jillian nu genaaid wordt met de merge zijn dan weer zaken waarbij ik denk, nee toch niet. Denk dat GF meer klanten zou kunnen krijgen door betrouwbaar te zijn, maar goed
-
Lijkt mij logisch dat in vakantie modus gewoon je spul gepauzeerd wordt Verder skippen de meeste mensen zelfs de tutorial voor een spel, het is dus behoorlijk naief om te denken dat mensen alle regels van buiten gaan leren Het is verder ook vrij makkelijk om de boel zo te programmeren dat veel van deze problemen er niet eens zouden zijn. Te hard rijden weet iedereen van dat het niet mag, lijkt mij ook logisch er staan overal verbodsborden met de maximumsnelheid erin. Ik snap niet hoe je je rijbe…
-
De merge, En nu?
swami_dude - - Algemeen
PostNaar Keulen en RIOT
-
Merge
swami_dude - - Spel
PostHaha ja ik snap eigenlijk niet dat wij nog onze tijd erin steken hier zoveel te reageren, maar goed, houdt ons van de straat zal ik maar zeggen Invloed hebben we idd 0.0 XD
-
Algemene WW offtopic
PostZal ik nog eens proberen er één te hosten dan? Moet ik wel weer even kijken hoe het ging XD
-
Merge
swami_dude - - Spel
PostJa dat vond ik zelf dus ook al een beetje vervelend. Al zou ik niet verhuizen omdat de nummer 1 innerstelsel ligt ofzo, ik ga erg gewoon bij liggen als die op mijn plekje ligt, want mijn spreiding is nogal autistisch Mochten we meer melkwegen krijgen in Zagadra, ga er nu niet vanuit, dan zou ik een planeetverplaatsing wel op zijn plek vinden hoor, want dan had ik daar met mijn spreiding rekening mee gehouden. edit: Wish2die ik vind dit zelf gewoon heel jammer om te lezen, met name omdat meerdere…
-
Merge
swami_dude - - Spel
PostMaar dan zou die gewoon planeet verplaatsingen krijgen voor al die planeten die in melkweg 5 gedropt worden. Al is even een bevestiging van iemand met meer verstand ervan natuurlijk altijd fijn BTW wij in de doeluni kunnen gewoon doorspelen toch? Of gaat onze uni ook een week op slot?
-
Als je de regels niet wist en je wordt even goed geband is het geen keus he maar goed we mogen geen bans op het forum bespreken dus ik snap ook niet waarom een GO nu probeert inhoudelijk te gaan worden.... Anyways het gaat mij erom dat het onzin is dat je boosters niet gepauzeerd worden in vmode. Lijkt mij niet moeilijk om te programmeren
-
Merge
swami_dude - - Spel
PostJa wellicht dat ik fout las / interpreteerde, denk / hoop ook dat dat bedoeld wordt
-
Merge
swami_dude - - Spel
PostQuote from Lord: “Target selectie zal middernacht starten. Hier nog enkele gedeelde antwoorden op vragen; - Iedere verplaatste planeet krijgt een gratis verplaatsing. - Spelers die reeds in een target universum zitten, krijgen geen verplaatsingen voor de planeten. - Indien een target universum "te klein" is, kan het aantal melkwegen uitgebreid worden (in ieder geval tot 9). - Het plaatsen van planeten op een locatie/coördinaat gaat volgens het "first come, first served" principe. Je zult echter …
-
Nu wilde ik voor de merge even een inhaalslag maken en vind ik het al ram vervelend dat mijn gratis officieren allemaal verlopen zijn terwijl ik geband was. Maar nu had ik 2 dagen daarvoor ofzo al mijn gouden en zilveren boosters aangezet die ik sinds het begin van de uni gespaard had om nog even te profiteren van de hogere speed van mijn uni. Nu blijkt dat ze dus gewoon allemaal doorgelopen zijn terwijl ik in mijn ban zat. Gaan deze niet automatisch op pauze als je in vmode gaat? Dit is dus maa…
-
De merge, En nu?
swami_dude - - Algemeen
PostMeer alsof je een kaartje kan kopen voor een festival, maar waarvan de line up nog niet bekend is of beter nog een festival waarbij de 2 artiesten waarvoor je gaat allebei gecanceld worden.
-
De merge, En nu?
swami_dude - - Algemeen
PostEnige tip die ik je kan geven als je het echt belangrijk vind is bel ze op, dit is het telefoon nummer dat op de site staat: Telefon: +49 721 354808-0 Geen idee of het helpt. Normaal als ik problemen heb met bedrijven of overheidsinstanties dan ga ik maar gewoon bellen, want op mailtjes en brieven krijg je nooit reacties. Geen idee hoe de telefoonsupport is bij Gameforge, maar wellicht krijg je een vriendelijk iemand aan de telefoon die je kan helpen Edit: En anders kun je ze hier gaan opzoeken …
-
De merge, En nu?
swami_dude - - Algemeen
PostJa dat ben ik met je eens dat het moreel een naaistreek is. Ik bedoel alleen dat er helaas zo weinig aan te doen is, behalve hopen dat GF coulant is, wat volgens mij niet echt in hun aard zit aan de mail te zien die ze jou gestuurd hebben.
-
De merge, En nu?
swami_dude - - Algemeen
PostDit is gewoon een naaistreek... Ik weet dat in Nederland je bij wet verplicht bent om alles wat je uitgeeft als betaal middel buiten gewoon cash ook terug in dient te wisselen voor geld, mits er geen korting is bij grotere aankopen ervan. Dit is de reden dat bijvoorbeeld penningen in een kroeg altijd ingewisseld moeten kunnen worden tenzij je bij 20 penningen ofzo er eentje gratis krijgt. Die laatste regels is dus eigenlijk waarom festivals vaak bulk korting geven, kermissen dit doen en waarschi…
-
Quote from Jillian: “Quote from Kreela: “Timeframe eh dat is mijn woord mij gelukkig weet jij te snel wat het betekent Jillian...…..TimeFrame= De huidige tijd blik in de toekomst in het heden een timeframe heeft een eind tijd waarop iets beslist word.. Maar ook in alles wat daar tussen zit inclusief voorspellingen..Sommige TimeFrames kunnen maanden of jaren duren maar ze hebben een link in hun eindpunt...In timeframe perfectieve taal. Jij was de enige die al door had dat er merge aankwam maar Kr…
-
Rey Nemaattori
PostRey veel succes en sterkte in RL Heb je al jaren niet meer gesproken, maar de meets al die jaren terug herinner ik mij nog steeds Ik hoop dat 2019 een veel beter jaar voor je wordt, alhoewel 2018 ook nog niet voorbij is natuurlijk. Heel veel succes en misschien tot ziens.
-
Ja ok maar 9 IPR accounts opbouwen terwijl je niet tegelijkertijd erop speelt lijkt mij niet echt de moeite waard. Normaliter als je je hoofdaccount in vmode zou moeten zetten om een 2de op te bouwen lijkt het mij niet eens waard Maar basically als je nu een account in vmode zet mag je er nooit meer op spelen denk ik dan idd
-
@Wish2Die even over die dubbele accounts in een uni. Is het nu verboden om meerdere accounts per uni te hebben of om op meerdere accounts per uni te spelen? Want stel je speelt niet tegelijk maar bijvoorbeeld een maand op het ene account en een maand op het andere? Als je bijvoorbeeld een fleeter en een turtle hebt kan het zijn dat je een paar weken in vmode moet omdat je te weinig tijd hebt om te fleeten. Dan zou je eventueel wel kunnen zeggen, achja klik ik wel een paar mijntjes op die turtle …