Search Results
Search results 441-460 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lijkt mij vrij logisch dat je niet gaat beginnen aan een merge voordat je een bug opgelost hebt die een dergelijk grote impact heeft op de accounts van mensen. Het gaat hier om jaren werk dat gewoon op verwijderen moet worden gezet. Hoe lang heeft GF nodig om de lobby te fixen? Een maand moet dat toch wel lukken? Doe je de merge dan maar eind November van mijn part. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe de gedachtegang bij GF loopt soms, ofja bijna altijd... Verder vind ik het sowieso vreemd dat die h…
-
Quote from paul-maximilianus: “Jeetje wat zijn jullie een bangeriken voor die Sirius nr 1 Zo te zien is er met het acca een 2 tal (TWEE) Duh! grote slagen gedaan.... 14 januari 2017 en 3 juli 2018 En in de tussentijd 6 maanden een beetje actief en 6 maanden niks doen. Qua slagen maken. Succes met itjes raiden tegen hem. In welke merguni dan ook. ” Er is maar één speler die niet in zijn alliantie zit, actief is en geen (z)tje is
-
De slag was op een planeet, dus springen kon die sowieso al niet. Daarbij ben ik in de veronderstelling dat een GO de regels hanteert met het doel spelers te beschermen tegen misbruik en oneerlijk voordeel. Daarin denk ik dat elke GO gewoon zelf z'n afwegingen moet maken. Kijk ik snap je punt wel, maar a) er is geen oneerlijk voordeel behaald b) de schade in dit geval zal minder als een week productie zijn als ik als nummer 40 eco oid al 450 mil productie per week heb c) het was geen opzet Voor …
-
Goed ik wist die regel van safetyspies niet en ik wou dit gewoon via de GO bespreken. Maar als ik dan zie dat ik naast de gsn terug sturen er gewoon meteen met de banhamer een 14 dagen ban wordt geplaatst... Per week : 220.138.968 Metal / 134.906.184 Crystal / 71.835.456 Deuterium Volledig proportionele maatregel Verplaats hem dan maar meteen naar de afscheidsslagen als het zo moet xd Als je een bon krijgt omdat je per ongeluk 35 rijdt in een 30 km zone dan wil je nog wel toegeven dat je inderda…
-
Nou deze slag heeft weer even een verhaaltje nodig Dus gaat u maar eventjes ervoor zitten Het begon allemaal gistermorgen, om de één of andere willekeurige reden trok ik mijn phalanx over één van Ivan1959 zijn planeten, geen idee waarom, nooit eerder gedaan, ik was niet bezig met een phalanx rondje... Achja, mijn ogame instinct fluisterde het in denk ik En toen spotte ik een hele dikke vrachtervloot op plaatsing met nog bijna 8 uur te gaan. De alliantie ingelicht en dus maar even laten rusten to…
-
Quote from Robbendinho: “Er is altijd een makkelijk verhaal te vertellen over hoe goed het wel niet kan gaan. Als deze meneer van Sirius skills en DM heeft dan kan hij op zijn gemakje manen blazen en zijn vloot erachter hangen. Halten kan niet, dus hij kan rustig de gehele top 10 afgaan. ” Jup, ik heb het gevoel dat het uitgangspunt is dat er een complete noob op het account zit XD Iedereen maakt fouten, idd en aan de top staan kan je wat laks maken, dat klopt ook. Maar om jou als voorbeeld te n…
-
Ja enige wat ik vooral bedoel is dat zo'n gat betrekkelijk groot is en dus maanden werk gaat vereisen om dicht te maken. Maar stel dat diegene net zo actief is als die andere 5 en ook 10 to 15 uur per dag z'n raidjes doet en slagjes maakt. Dan ga je dat niet halen Kijk persoonlijk denk ik dat de makkelijkste oplossing is om gewoon de artificiële grens van maximaal 5 mensen in AGS weg te halen, misschien moet ik er een voorstel voor indienen. Want als je een nummer 1 hebt waar de hele top 10 voor…
-
Quote from Flugel25: “@swami_dude Als 1 persoon dominant is en dit heeft verkregen door dit zelf uit te bouwen in een bestaande uni dan maak je waarschijnlijk weinig kans. De reden dat de speler dit heeft kunnen doen is doordat hij simpelweg veel beter is dan de rest. Bij een merge wil een dominante #1 opeens een stuk minder zeggen. Ik kom zelf ook uit de echt dode servers van .nl en daar is een #1 halen echt geen prestatie. Dat zijn spelers die saven niet meer gewend zijn en dus echt wel fouten…
-
Quote from Flugel25: “Quote from DutchGoD: “misschien een stom idee (misschien is het idee er al, heb niet alles gelezen..), maar als je de lage unis voor de komende maanden tot aan de merge een eco boost geeft van eco x20 ofzo dan trek je de unis nog enigszins naar elkaar toe. Wanneer komen die merges eigenlijk? Ik zag dat t in oktober zou gebeuren, maar zie nergens meer iets ervan ” Prachtig dit. Nu beschik ik over één van de top accounts van .nl, maar dit soort ideeen zouden er echt voor zorg…
-
account weggeven/ruilen
swami_dude - - Spel
PostNee dit is gewoon heel vreemd, je stelt die update uit tot je het gefixed hebt, doet een hotfix binnen afzienbare tijd of je doet een rollback naar het oude systeem als het een onverwachte bug is. Maar goed doordat die accounts allemaal al gekoppeld werd was een rollback natuurlijk niet meer mogelijk...
-
Quote from queen sylvia: “Beste Spelers Als onderdeel van de 16e verjaardag van Ogame zal vanaf donderdag 4 oktober de Commander and Officers 7 dagen gratis zijn. Ieder account dat binnen 7 dagen voor 4 oktober is ingelogt zal deze gratis 7 dagen krijgen. Als een account deze al aangeschaft heeft worden die 7 dagen opgeteld bij de huidige aantal dagen. Met vriendelijke groet, Jullie Admin Team ” De officieren van bovenstaande post zijn nog niet geactiveerd bij mij en ook bij andere spelers niet.…
-
Account trade sectie
swami_dude - - Algemeen
PostIk heb bijv nog een lobby account waar alleen maar één zagrada account op zit, deze zou ik dus makkelijk kunnen door geven. Helaas wil niemand hem hebben
-
Persoonlijk lijkt het mij logisch dat die beperkt geldig is zodat je na de merge je ligging kunt kiezen en het niet een jaar later alsnog kunt gebruiken om bij iemand te ploffen, bij wijze van spreken 48 uur is misschien kort, een week of twee weken lijkt mij wel schappelijk genoeg om tegen die tijd te weten waar je wilt gaan liggen. Maar goed ik ben wel voor een compensatie als je al 1 stelsel verplaatst, voor miners die bijv al hun planeten in 1 stelsel hebben gelegd is het toch wel een beetje…
-
Ik vind niet dat je kunt schuilen achter dingen die wij niet weten. Ten slotte hou je zelf bewust die info buiten de discussie, dus logisch dat wij de discussie voeren op basis van de informatie die wij hebben. Maar goed we weten allemaal hoe GF werkt door de jaren heen, ik denk echt dat ogame zoveel potentie had die is blijven liggen door de jaren heen. Toch zonde...
-
Ik snap de stelling, echter heb ik altijd gedacht dat het geen probleem zou zijn om bijvoorbeeld polls te houden op het forum of om de community erbij te betrekken. Moet je het doen, natuurlijk niet, het is hun spel. Maar het zou netjes zijn tegenover mensen die toch een behoorlijk tijd investeren in het spel en soms ook nog wat geld.
-
Quote from DJ Tiësto: “Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je …