Search Results

Search results 461-480 of 634.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Dit is natuurlijk de grootste onzin, ik ben mijzelf gewoon van onderop aan het opwerken. Ik sta net top 30 in Zagrada nu en ik kan de nummer 1 denk ik ook nooit meer inhalen, maar dat hoeft niet ook. Enige waar ik voor pleit is een gezonde top. Waarbij iedereen elkaar het vuur aan de schenen kan leggen. Waar ik met mijn amper top 50 vlootje gewoon een pm kan sturen naar de nummer 3 en 4 vloot en zeggen, hey ik heb de nummer 1 gespot, laten we hem pakken. Mag jij eens kijken met wie wij samen zou…

• Dat er spelers zijn die 5 keer zo sterk zijn als mij maakt mij geen bal uit. Als ik zonder moeite 2 of 3 ander top 10 spelers kan pm'n om samen mee in ags te vliegen Het probleem zit hem als je 1 speler hebt die zo belachelijk hoog staat ten opzichte van de rest dat die in principe ongestraft al je manen zou kunnen blazen en het onmogelijk is om genoeg vloot bijeen te trekken om er iets aan te doen. Dat iemand zo ver voor ligt dat zelfs als je het onmogelijk voor mekaar krijgt om met 5 man in ag…

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Het idee startte eigenlijk een beetje aan de hand van forumposts en whatsapp berichten. Het vreemdste is nog dat uni Betelgeuse een merge moet krijgen, want die heeft het meeste nadeel imho. specs.png Aan de hand van de specs per universum en de cijfers van spelers per universum kwamen we tijdens een draft hier op uit. Infuza bekeken voor de cijfers, daar Ogniter maar bleef laden en traag was. Aan de hand van de cijfers, met in het oog de specs van de uni, kan je …

• Merges en specs doel unis

swami_dude - - Algemeen

Ik vraag me af waarom Sirius naar de nieuwere uni's komt, de nummer 1 daar met 110 miljoen punten kan in elke doel uni de nummer 1 worden met een nummer 2 met slechts maximaal de helft van zijn punten. Dat lijkt mij wel een beetje een exobitant groot verschil om ooit nog in te halen? Ik heb op infuza rond gekeken, maar met 60 mil houdt het volgens mij zo'n beetje op in alle uni's die verder in groep 2 zitten. Is er een reden om Sirius naar voren te halen terwijl deze duidelijk al veel langer loo…

• Antigame nog wel toegestaan of niet?

swami_dude - - Spel

Hoe willen ze gaan controleren of je het gebruikt dan? Gewoon allemaal blijven gebruiken dan moeten ze ons maar gewoon allemaal bannen en meteen ogame in het graf flikkeren

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Ik ging ploffen bij iemand en trok bijna 21 uur lang door en hij ging maar niet offline, vervelend zoiets

• Aanpassing specs universa

swami_dude - - Spel

Quote from Baksmurfje: “of het is juist een voorteken voor een merge ” Dat dacht ik dus ook al toen ik las legitiem, wellicht zit er komend half jaar een merge in de pijpleiding en vinden ze het niet nodig om dan nu uni specs aan te passen?

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Toevallig heeft @Jillian bijv. ook twee manen en nog wel meer geprobeerd te blazen vanwege een raid Vond ik niet perse leuk, maar ik heb geen moment gedacht dat het spelbederf was of om daarvoor te reporten. Overigens vloog die ook nog steeds voor winst. Wat mij betreft is dit deel van het spel. Misschien dat ik ook wat sneller geneigd ben te zeggen dat iets onderdeel van het spel is, als je 3 jaar lang elke week gehofd wordt zo'n beetje en gewoon je boel netjes rebuild dan is het vermoeiend om …

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Quote from Flugel25: “Eersteklas onzin Swami. Een GO heeft geen enkele rechten in zijn speeluni en moet dus volledig beoordeelt worden als speler zonder dat zijn GO zijn in een andere uni uit moet maken. Zeker als je op een #1 positie speelt is het onmogelijk om iedereen te vriend te houden in je speeluni en daarmee een voorbeeldfunctie uit te dragen. Het blijft een oorlogsspel waarin niet iedereen je vriend kan zijn. Zaken als forum en zeker de algemene secties zijn een publiek iets waar een vo…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Naja als GO heb je natuurlijk wel een voorbeeld functie en dus ligt het net wat anders in mijn ogen. Net dat als de acties van een politicus ook extra zwaar gewogen worden, ik vind dat integriteit belangrijk is binnen het team. Beschuldigingen dat mensen elkaar het hand boven het hoofd houden zou ik dan ook serieus nemen. Ook lijkt het mij lastig om in de toekomst te oordelen in zaken van spelbederf als je zelf op het randje gaat zitten. De volgende die een ban krijgt voor bijv. IPR's zonder doe…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Kijk ik snap dat je iemand wilt bashen nutteloos omdat die jou lastig valt, echter ben je hierbij actief bezig een speler te laten stoppen zodat je er geen last meer van hebt, dit is dus wel spelbederf van betreffende speler. Of dat geoorloofd is is dan de vraag. Dus in principe moet je de vraag stellen is spelbederf soms toegestaan? Overigens heb ik oorlogsverklaringen altijd de grootste onzin gevonden dat de bash regels dan niet meer gelden. Mensen die dus in principe oorlog verklaren om ieman…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Ach als je het bombardement van Dresden buiten het perspectief van WW ll ziet dan lijken de allies ook de bad guys, ik weet niet wat eraan vooraf gegaan is dat deze reactie heeft uitgelokt. Verder blijf ik erbij dat ondanks dat het bombardement van dresden en zo'n nutteloze bashes gewoon nooit helemaal goed te praten zijn

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, 4 keer een verdediging met RIPS bashen en 0.0 winst maken zou ik zelf persoonlijk niet doen tenzij iemand nutteloos mijn manen heeft geblazen of een vergelijkbare actie met RIPS of IPR's heeft gedaan... Als hij uit vmode hopt en vliegt voor normale winst dan vind ik de reactie een beetje buiten proportioneel, zelfs terwijl ik vmode hoppers verafschuw zie ik niet in waarom je zonder winst oogmerk zou vliegen... Maar goed ik ben er relatief neutraal in, doe…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Ik zeg niet dat je voor 2-1-1 moet verkopen, maar het is een makkelijk uitweg om je vrij te kopen van mijn raids dag in, dag uit. Ik zou zeggen de beste manier is gewoon je activiteit opschroeven, vloot bouwen of idd rips zoals jij zegt en mij terug pakken. Maar niet iedereen wil actief mensen terug pakken, als je op een laag pitje wilt spelen is het vaak slim om deutboer te worden. Volgens mij staat het zelfs in de beginnershandleiding op .org als een tactiek. Quote: “- By trading regularly wit…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Maar volgens mij ging het duidelijk om aanvallen zonder winstoogmerk. In dat geval ben ik ook slachtoffer geweest van spelbederf, maar ik heb gewoon mn aanvaller geprakt

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Quote from Malle PietJe: “kijk de sgo's doen er ook aan mee hoor ogotcha.universeview.be/?CR_KE…88220acd1f0c5da2ef7df07c4 ogotcha.universeview.be/?CR_KE…a5b6638580752722c8a1f4d82 ogotcha.universeview.be/?CR_KE…636bfa1f5f50c3978a7e3a39e ogotcha.universeview.be/?CR_KE…636bfa1f5f50c3978a7e3a39e ” Owja ok dat zou ik ook niet doen persoonlijk, dat is dan idd meer spelbederf als wat ik doe xD

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Ik weet, ik weet Wellicht iets te veel op de letter gelezen dat ik dacht, wat? Is dat nu ook al spelbederf Naja ik stijg te graag om op dingen die mij verlies opleveren te vliegen

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Naja het leek mij in ieder geval of dat met die post in de hand ineens een heleboel mensen mij konden gaan betichten Overigens deed ik het niet alleen bij lagere spelers, eigenlijk vooral bij hogere spelers, want daar was meer te halen Ik snap dat dingen apart beoordeeld worden, alleen ja bied ik nog wel eens een handelsakkoordje aan om mensen niet meer lastig te vallen en ik las het alsof dat wel heel apart is als dat niet meer zou mogen Overigens in Zagrada niet zoveel, ik deed het meer toen i…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Dwingen vind ik daarom verkeerde benoeming, maar of ik nu 300 bws moet sturen of 1000 maakt mij idd niet zoveel uit. Echter kan ik er niets aan doen als je maar 1 keer per dag inlogt. Overigens als je eenmaal een target hebt met een goede nachtproductie en de ergste def een beetje weg gebasht hebt dan is het ontzettend lucratief om ze een beetje klein te houden. Ik vind bashen zonder reden spelbederf, dikke winst maken elke dag is geen spelbederf maar gewoon goed spelen. Het is altijd mooi als j…

• Spelbederf

swami_dude - - Algemeen

Ja maar als ik iemand in een 6x speed uni 3 of 4 keer per dag raid is dat dan spelbederf? Kijk in een 1x speed uni zou ik waarschijnlijk niet zo vaak vliegen. In 6x speed leveren een beetje fatsoenlijk mines echter grote winsten op + kan ik m'n slots veel vaker vullen. Verder vind ik dwingen tot lage ratio's beetje vreemde woordkeuze. Als fleeter lever een NAP met een miner in principe niets op behalve dus goedkoper deut. Kijk NAPs met fleeters onderling is nog een win / win, je kunt samen vlieg…