Search Results
Search results 481-500 of 634.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Spelbederf
swami_dude - - Algemeen
PostNaar aanleiding van onderstaand topic: Spelbederf? Wou ik daar toch even een draadje over openen. Met name het stukje waar je niet mensen mag 'dwingen' voor gunstige handelsratio's met jou te handelen. Persoonlijk vind ik dit onzin, ik bied mensen die 2-1-1 deut of 3-2-1 kristal met mij handelen een NAP aan omdat deut en kristalboeren waardevol zijn voor mij. Daarnaast bied ik daarvoor bescherming aan van andere spelers waar dat kan, wat dus ook inhoud als andere deze lastig vallen zal ik prober…
-
Aanpassing specs universa
swami_dude - - Spel
PostIk ben in zagrada gestart paar maanden na opening van de uni, de nummer 1 had toen denk ik al 10 mil punten en ik heb het ook in 10 weken tot top 30 geschopt met + 7 mil punten. Als je weet wat je doet is het best mogelijk, raids zijn gigantisch en als je gewoon mensen in de top contacteert als je targets gevonden hebt dan kun je nog steeds dikke winsten binnen halen ook al heb je zelf de vloot niet. Persoonlijk denk ik dus niet dat het een issue is, tenzij je de absolute top wilt halen. Maar go…
-
Hmm naja persoonlijk zou ik gewoon alle DM opties behalve commander uit het spel zien verdwijnen, maar goed... Zoals ik al zei in de edit dacht ik dat plek 15 en 1 nog steeds 93 velden maximum hadden oid, ik had een oude tabel namelijk ze hebben mijn idee dus al een keer geimplementeerd kwam ik achter
-
Global Chat
swami_dude - - The Docks
PostIk ben voor ingame chat en al helemaal voor groepsberichten, bijvoorbeeld in dezelfde categorie als rondgaande post voor de alliantie, maar dan voor AGS aanvallen
-
Global Chat
swami_dude - - The Docks
PostOf de mogelijkheid ingame 'chatgroepen' aan te maken, dan is die dus niet global, maar kun je wel gewoon mensen inviten. Belangrijkste is dan wel dat je niet kunt zien of mensen on zijn via die chat (duh...) Maar we hebben ook een spelersinitiatief dat voorziet in een soort global chat, namelijk een discordserver. Ogame.nl Discord ( Door de spelers, voor de spelers ) Ik zou zeggen kom daar eens kijken, ikzelf heb discord niet eens gedownload, gebruik gewoon de webversie discordapp.com/ edit: Ove…
-
Het Nederlandse gedeelte van de tutorial wordt toch gewoon de het Nederlandse team getypt? Normaliter is dit een vertaling vanuit het Engels, maar is het verboden er een extra zinnetje in op te nemen dat je het best voor grote planeten kunt kijken? Ik vind het sowieso al onzin dat wij 3th party tabellen moeten opzoeken om te weten wat de gemiddelde groottes zijn. Wat meer duidelijkheid hierin zou wel wenselijk zijn. Verder zijn naar mijn mening de kleinste planeten uberhaupt veel te klein ik zou…
-
Lobby based dm
swami_dude - - The Docks
PostQuote from Tymur: “Maar betaalde DM wordt eerst opgemaakt. Dus voordat je de gevonden DM in een 'sub' uni kan gebruiken, moet je dan dus eerst al je betaalde DM gebruiken die je evt voor je main hebt. Dat zal dan dus aangepast moeten worden. ” Dit vind ik sowieso raar en nogal gebruikers onvriendelijk. Normaal laat je gewoon mensen eerst hun gratis DM op maken lijkt mij...
-
Maar ik ken jou ook nog wel van de uni 10 tijd en daar staan alle slagen nog volgens mij, tenminste dit kon ik van mezelf vinden... board.nl.ogame.gameforge.com/i…hResult/92887/?highlight= Misschien nog eens proberen te zoeken op auteur en dan op topics die jij gestart hebt en dan alleen zoeken in de hof van desbetreffende uni? Veel succes ermee
-
Wellicht kunnen andere oud gediende wel nog de verhalen over jou vertellen Zo van, vroeger he, toen heb ik jouw vader nog gekend en die kon er toch wat van Generaties hebben het op die manier moeten doen, wij zijn één van de eerste generaties verwend genoeg dat wij onze geschiedenis volledig kunnen vast leggen Overigens vind ik het toch zo mooi om te zien dat terug komende naar dit forum na 6 jaar afwezigheid dat hier nog steeds dezelfde mensen rond hangen en het mooie is dat die mensen allemaal…
-
swami_dude - - Spel
PostAls je de wijzigingen mild wil houden zou ik zeggen juist naar onder afronden. Van 1x speed naar 2x speed is een verdubbeling, dat is behoorlijk wat Maar goed ik speel er niet
-
swami_dude - - Spel
PostPersoonlijk ben ik het ook eens met dat de huidige wijzigingen een beetje doorslaan. Ik zou sowieso zeggen dat je maar maximaal alle specs 50% mag verhogen. Bijv voor uni 3 zou dat betekenen 1.5x vlootspeed, 4.5x ecospeed, 45% puin, dus dan zou ik zeggen 1x speed, 4x eco, 40% puin oid is de max. Dat zijn kleine aanpassingen en uni die al wat hogere specs had om te beginnen is dan wat vrijer om te bewegen, bijv. een 4x speed en 40% puin uni kan dan in principe naar 6x speed en 60% puin gaan om ma…
-
swami_dude - - Spel
PostIk persoonlijk zou het raar vinden om ineens in een snellere speed te spelen, zeker als je al jaren speelt ergens en een bepaalde routine hebt. Ecospeed omhoog betekend ook meer raid inkomsten voor fleeters en dikkere minervlootjes. Al kan ik mij voorstellen dat dit voordeel zich niet meer echt voordoet in oude uni's zoals uni 3. Stel voor dat uni 3 ineens 3x speed wordt, dan gaan er ineens manen sneuvelen
-
swami_dude - - Spel
PostIk zou eerder zeggen bij de volgende merge mogen ook mensen uit universums die niet verdwijnen overstappen naar een ander universum
-
Oude gezichten?
swami_dude - - Algemeen
PostIk ben GO geweest in uni 11 en heb mijn trial in uni 12 gelopen, UWS zegt mij wel iets als alliantie 't is wel allemaal alweer lang geleden hoor...
-
Feature: Wormgat
swami_dude - - The Docks
PostEnige manier waarop dit erin komt is als je het op deze manier inschiet: Onze wetenschappers hebben een nieuwe doorbraak gerealiseerd in het onderzoek naar donkere materie, door kernfusie van donkerematerie kan een gat in de de ruimtetijd gecreeërd worden waardoor er een wormgat ontstaat. Hierdoor kunnen we de vliegtijd van vloten per direct halveren. Voor dit proces zijn er echter zeer grote hoeveelheden donkere materie nodig. Kosten: 5.000.000 Donkere materie Kijk zo'n idee zou GF wel leuk vin…
-
Anuvinda
PostVeel vragen over dromen en een overwachte wending bij je meest beschamende moment, toen ik begon met lezen ging ik er namelijk vanuit dat het met meiden was, dus ik dacht 'nice ' en uit die opmerking van die man kan ik afleiden dat het niet zo was Was wel leuk lezen soms ook nog wat wijsheden tussendoor zoals je antwoord bij geven & nemen en ik vond je En ja hij wordt dus wel gelezen, vooral door teamlers en ex-teamlers die zelf zo gek zijn geweest ooit zo'n lijst in te vullen volgens mij en wet…
-
Ik blijf voorstander om er toch gewoon een formule aan te hangen die gewoon doorloopt met diminishing return. Ik bedoel een terravormer wordt ook belachelijk duur na lvl 8, maar in principe kun je hem zo hoog brengen als je wilt. Dit houdt ook de optie open dat als ogame over 50 jaar nog bestaat je dan misschien een account met een triljard punten hebt oid en het dan ineens toch de moeite waard is om die volgende stap te zetten Ik zie daar persoonlijk het probleem niet van in, iedereen kan het g…