Search Results

Search results 581-600 of 634.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nah dat heb ik niet denk ik

• Asperger of zoiets zou ik hebben dan... Maja volgens mij mankeer ik niets, tenminste niets wat een naam heeft XD

• Lu koekjes

swami_dude - - Ex teamleden

Als jij er bent zeker!

• Naast dat ik d.m.v. zelfdiagnose heb vastgesteld dat ik wellicht autistisch ben (nooit officieel op laten testen), heb ik ook de zelfdiagnose gesteld dat ik wellicht ADHD heb, maar daar heb ik me ook al niet op laten testen XD Dus wellicht heb ik beide niet en ben ik gewoon een druk mannetje dat dingen gewoon op zijn manier wil doen edit: en ik hou van edits

• Quote from Rena: “Zelf aardbeien kweken! maar als het maar smaakt is alle verjaardagspruttel goed toch” Nou de aardbeien kweken gaat me te ver, wellicht dat ik de slagroom zelf maak, maar dat valt ook nog te bezien. De cake bak ik dan wel zelf, ben nog net niet zo lui dat ik die ook nog ga kopen XD edit: de vorige keer heb ik ook al karboet meegenomen, ik word volgens mij gewoon de gast die telkens eten mee neemt karboet oftewel balkenbrei is eigenlijk wel weer een goed idee, vooral Syrabi heeft…

• Ik ga wel geen taart kopen, het wordt dus eigenlijk stiekem gewoon een cake die ik doormidden heb gesneden en slagroom en aardbeien tussen heb geduwd en besprenkelt heb met chocolade hagel of vlokken oid Ow wacht in maart zijn er nog geen aardbeien of wel? XD

• Quote from Rey Nemaattori: “Waarom vinden dit soort meets altijd midden in het wintersportseizoen plaats? Ik dacht dat 't gwn crappy planning van fnord was, maar they're jinxed! Ik zal proberen te komen, maar 't zal afhangen van eventuele wintersportplannen :)” Ach Rey dan ben je lekker bruin van de wintersport, anders zie je ook zo bleekjes he Je moet btw wel komen, want wij zouden nog samen een sigaartje roken en over geschiedenis praten.. Ehm volgens mij hebben we dat 2 jaar geleden gezegd en…

• Lu koekjes

/me knuffelt Lu Hoe gaat het? Lang niet meer gesproken of gezien!

• Rey Nemaattori

/me geeft Rey een sigaar Gefeliciteerd, bijna dezelfde dag als ogame jarig is

• Nieuwe leden introductie

swami_dude - - Algemeen

Uni 10 is niet de beste uni om te starten.. Aangezien het voor mensen die echt helemaal nieuw zijn in het spel wel handig kan zijn dat def niet naar puin gaat Verder welkom iedereen, vragen kunnen naast in het daarvoor betemde vragentopic ook altijd in mijn PM-box gedropt worden, maakt mij niets uit, was ook het leukste van GO zijn, alle vragen van nieuwe spelers beantwoorden

• Expo Tut'je

swami_dude - - Handleidingen

Ok dan doe ik het zelf wel... Baggerupdate van GF weer... Zit ik met mijn ZG, had dit trouwens nergens gelezen Expopunten recycler 16 80 Kolonieship 30 150 Ster Des Doods 9.000 45.000 Spionagesat 1 5 Kleine vracht 12 20 Lichte Gevecht 12 20 Grote vracht 47 60 Zware gevecht 110 50 Kruiser 47 135 Slagschip 160 300 Interceptor 70 350 Bombenwerper 75 375 Vernietiger 110 550 Het expo tutje kan ik niet meer op reageren, dus dan maar hier Quote: “Expopunten / structuurpunten / expo t.o.v. structuurpunt…

• Fleetsave tutje

Hmm ik denk dat ik het eindelijk snap.. Bedankt, zal het zo eens gaan proberen

• Lord

swami_dude - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

Beetje heel laat, maar alsnog gefeliciteerd

• Lu koekjes

Onder welke steen heb jij gelegen dat je zo laat met je reactie komt Syrabi?? Nah dat is niet erg aardig van me, niet iedereen zit de hele dag het board te refreshen zoals mij..

• Lu koekjes

Nee dat is alleen west-nederland

• Lu koekjes

Jeeeeeej Ik ben al lang blij dat je me geen Hollander noemde, want dan had ik natuurlijk weer moeten zeggen dat ik niet in Holland woon maar in Limburg / Nederland

• Lu koekjes

Ik mag toch wel proberen?? Ge is trouwens ook gewoon Limburgs voor U en jullie in het limburgs hoor Al ben ik bang dat ik door dit te zeggen alleen maar reacties als reservebelg enzo opwek.. XD

• Lu koekjes

Ge krijgt der evengoed twee van me de volgende meet

• Lu koekjes

Een hele grote denk ik Alhoewel ik er ook een beetje laat achter kwam

• Expo Tut'je

In dat grote plaatje rechtsonderin staat dan 'handelen' daarmee kun je hem terug oproepen