Search Results
Search results 581-600 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Leuke winst te pakken HT approved
-
Quote from Chuckles: “vaag idd ja, zelf nog niet gehad wel vaak dat mn handelaar al klaar staat, terwijl niet geroepen weg 3,5 dm, omdat de ruil die er staat net niet is wat je doorgaans doet ” Let op dat dit over bugs over de nieuwe Update van kracht is. Hetgeen wat nu in Kallisto draait, niet wat in de overige universa gaande is. En dat met die handelaar kan te maken hebben met de handelaar vinden bij expedities.
-
3 gebouwen staan aan, 1 aan het bouwen met 37 min duur, tweede en derde heb ik genoeg gs voor om beide te maken. Ik gebruik een zilveren Kraken en enkel het eerste gebouw is klaar. De andere 2 geven een melding dat ik niet genoeg metaal heb liggen voor deze 2 gebouwen ( 12k en 5k metaal voor de overige 2 gebouwen en ik heb 20k metaal liggen ). Dus ik denk, testen we gewoon nog een keer. Deze 2 gebouwen direct weer aangezet, duur van 5 min en 3 min. Nog steeds genoeg gs. Kraken Brons erop gezet. …
-
Opiniepeiling
PostLet op dat we dit topic open kunnen laten mits het normaal verloopt of tot het moment dat de poll werkende is voor iedereen.
-
Quote from Spacefighter: “het houdt niet op, niet vanzelf @Jillian ” HT approved
-
Opiniepeiling
PostWe zijn bezig om te kijken wat de fix kan zijn voor het niet kunnen voten momenteel.
-
Defbash[TOT: 547.574.000] Independence [BIRDs] vs. Chiomi [l00s] (A: 100.225.000, V: 447.349.000)
PostQuote from Independence: “Mooie def slap. Top 10 denk? :-p Edit; @Hitsugaya Toushiro @Abremsev Pin? ” HT approved
-
Weinig woorden aan vuil maken, just how I like it... HT approved
-
De eerste top10 binnen HT approved
-
[TOT: 15.436.134.000] Monfy [Predator] vs. Lucille [MARVEL] (A: 3.807.014.000, V: 11.629.120.000)
PostLekkere winst weer. Kan vlootje weer van groeien HT approved
-
Quote from LoneRanger: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Ja man. Impuls 15 is heerlijk voor de recs die dan nog op verbrandingsmotor vliegen Lekker geprakt ” Impuls, impuls? Er staat hyper Hitsu! ” muhahaha Achja. Ik wist wel waar je op doelde. Alsnog een lekkere winst en gedurfd.
-
Ja man. Impuls 15 is heerlijk voor de recs die dan nog op verbrandingsmotor vliegen Lekker geprakt