Search Results
Search results 481-500 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 71.783.000] Lone Ranger vs. Bloodtrail [UNSC] (A: 510.000, V: 71.273.000)
Abremsev - - Hall of Fame
Post400 terug sturen!!
-
Solo #1 [TOT: 475.945.000] Abremsev [BIRDs] vs. General Kenobi [T10] (A: 97.000.000, V: 378.945.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Independence: “Lekkere slag. Hier dus ook recs niet getimed? Jij noob! ” Ja ik weet het, erg he
-
Solo #1 [TOT: 475.945.000] Abremsev [BIRDs] vs. General Kenobi [T10] (A: 97.000.000, V: 378.945.000)
Abremsev - - Rustplaats
Post~HT @ 27-11-'19 ~16:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Waar Kenobi altijd strak saved en on is als zijn vloot thuis ligt, zag ik nu tijdens de F1 opeens een timer op de maan en verder geen act. Gokje gewaagd door te gaan vliegen, en dat lukte aardig! Kenobi kwam on net na mijn na-wave, en begon te peddelen. De recs die ik had (te kort helaas..) heb ik nog wel vol kunnen laden. De rest is voor hem! Samen met je ruimtewerf vallen die verliezen nog wel mee dus! Ik wens je in ieder g…
-
Solo top 10 [TOT: 247.387.000] Abremsev [BIRDs] vs. Sprint [LEEUW] (A: 31.085.000, V: 216.302.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from davyyyh: “Lekker hoor, is die nu wel gelukt;) En hoe kom jij aan zo’n opgebouwd vlootje... ” Inspiratie uit Hyperion gehaald!
-
Solo top 10 [TOT: 247.387.000] Abremsev [BIRDs] vs. Sprint [LEEUW] (A: 31.085.000, V: 216.302.000)
Abremsev - - Rustplaats
Post~Abremsev [07-09-19] [09:10] Van de troon gestoten, tijd voor rust! Afgelopen dagen vaker de kans gepakt om op Sprint te vliegen, maar altijd was die on. Nu bleek dat dus niet het geval te zijn. Spot - Fly - Biem. @skolp Ik zei toch dat ik je zou helpen!! Leeuwwwwtje down. Sprint, ik zie dat je een namechange hebt gedaan en in smurfenland bent geland. Anyhow, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] __________…
-
Quote from simson: “Ola, Ik heb vroeger Ogame gespeeld en bekend met het spel. Begon weer te kriebelen zoek een account in Izar. Mocht iemand mij eraan kunnen helpen voorkeur voor een prima beginners account, indeling e.d. kan ik zelf ook altijd aanpassen. ” Als je toch voor een beginnersaccountje gaat, gewoon lekker beginnen zou ik zeggen. exo x7, vlootx4 gaat snel genoeg om in no-time op te bouwen. Ik wil je dan wel op weg helpen met wat gsjes.
-
Quote from L3XX666: “Quote from Plofkop: “omdat jij alleen tussen 2 en 4 uur snachts vliegt ja. Iemand noob noemen omdat die zijn recs niet timed bij een spot sim fly.. Beetje zelfde niveau als Wolverine ” zelfs in de dag haal ik slagen , de beste zijn inderdaad 's nachts te vinden, maar als het dan wel spot sim en fly is moet hij niet onnozel gaan doen als ik 30 min later het puin te pakken krijg .... ” Haha als jij puin wilt jatten, dan kan dat gewoon! Hoort ook zeker bij het spelletje. Als ik…
-
Quote from Bolder: “Quote from Abremsev: “Doe niet zo kortzichtig man. ” Staat een mod niet!! Denk dat leeuwtje het ipr gebeuren ook niet zo ziet zitten..... Leuk slapje, let the war go on,,:) ” Vond het nog wel schappelijk? haha. Heb het zeer beschaafd gehouden met IPR, 1 van zijn 8 dik bepakte def planeten maar leeg getrokken. Had ze ook alle 8 kunnen doen.
-
Quote from L3XX666: “er zat meer dan een halfuur tusssen de slag en tegen dat ik puin kan komen jatten , hij is gewoon echt noob geweest einde disscussie ” Noob? Nee. Ik vlieg op een target, recs gelijk verstuurd maar die zijn gewoon traag. Dat jij het puin jat, is jouw keuze, en dat is je goed recht. Maar je kan er dan toch niet van uit gaan dat ik je lekker laat gaan? Doe niet zo kortzichtig man.
-
Quote from Spacefighter: “Ik zie nog altijd meer losses bij jou ” Kijk, jij snapt het! Lexxie steelt mijn puin, ik trek 2x dat aan def bij hem weg! Defjes moeten sowieso stuk
-
AGS top 10 [TOT: 124.935.000] Klapstoeltje [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] vs. Immortal [LOT] (A: 9.760.000, V: 115.175.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Slappe winst heren, maar daar kijken we niet naar. Stickied ” hehe het duurde ook even om klappie over te halen die slakken af te stoffen! Het feit dat het een top 10 slag zou worden was de druppel
-
aanvals vrije zone
Abremsev - - Ideas Planet
PostQuote from Atoompje: “Goed plan, en maak het dan zo dat je 250k DM moet betalen per planeet ( maandelijks ) die je in deze zone kan leggen. En vergeet je deze vervolgens te verlengen? wordt planeet automatisch bij een speler in de top 5 innerstelsel geplaatst. ” Wekelijk 250K dm... kom, maak het wel realistisch!
-
AGS top 10 [TOT: 124.935.000] Klapstoeltje [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] vs. Immortal [LOT] (A: 9.760.000, V: 115.175.000)
Abremsev - - Rustplaats
Post~Abremsev [31-10-19][13:20] Van de troon gestoten, tijd voor rust. Onder het mom 'Niemand houdt van defjes' besloten klappert en ik op een verveelde namiddag dit mini vlootje even op te ruimen achter die bak met def. Uiteindelijk ieeets van het puin kwijt omdat de verdedigende partij online kwam. Immortal, glrb! en voortaan niet meer of je def vertrouwen he! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-08-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [BIRDs] _____________…
-
[TOT: 134.627.000] Independence [BIRDs] vs. President Neutrino [LEEUW] (A: 26.265.000, V: 108.362.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Spacefighter: “is dat gebruik van een alarm opeens legaal ofzo? Er wordt zo casual over gedaan hier? Zo ja, hoe fix ik dat voor mezelf? ” Voor zo ver ik weet absoluut niet toegestaan, is ook een melding van gemaakt. Maar kan ook bluf zijn vanaf tegenpartij.
-
[TOT: 134.627.000] Independence [BIRDs] vs. President Neutrino [LEEUW] (A: 26.265.000, V: 108.362.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostATTENTIONNN: LEEUW DOWN! Zo fijn van die allie genootjes die gelijk aan het werk gaan! Heerlijke tik, en mooie winst indie! Op naar de volgende poez.