Search Results
Search results 181-200 of 275.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Nou lekker interessant toch? De een brengt graag zijn geld naar de kroeg om het daar uit te geven, een ander zet het op de spaarrekening, en weer een ander geeft wat uit aan een spel. Ieder zijn meug. Niks wat tientallen zo niet honderden andere freemium spellen ook niet doen. Beproeft concept, want er zijn altijd spelers die er geld insteken. Niet mee eens? Niemand verplicht het je te spelen, je bent altijd vrij om een ander echt gratis spel te zoeken. Kun je converseren tot je een ons weegt, d…
-
Jeej dat zou ook eens tijd worden. Heeft nog lang mogen duren. Leuke slag, cijfers, en winst Kun je eindelijk officieel met pensioen @Balaban Heb je wel verdiend na al die jaartjes.
-
[TOT: 6.087.544.000] Unknown [DuB] vs. shoq [300] (A: 0, V: 6.087.544.000)
Alpatsjino - - Rustplaats
PostTurtlebash altijd lekker
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
Alpatsjino - - Algemeen
PostSpelregels waren van tevoren duidelijk bekend Als je meer puin wou had je maar naar Pegasus moeten gaan
-
defbash[TOT: 5.228.905.000] Chizo [Ho-Er] vs. Nooitgenoeg gepoetst [DEMA] (A: 150.625.000, V: 5.078.280.000)
PostGelukkig bestaat die alliantienaam nog maar enkele jaren
-
Nieuwe Specs Gemini!?
Alpatsjino - - Algemeen
PostInderdaad wel grappig aangezien jij blijkbaar dan niet goed leest. Ik heb het over def naar puin. Als dat er in gaat komen gaan er helemaal een bak stoppen inclusief ik. Als ik dat wou was ik namelijk wel in een def naar puin uni gaan spelen, heeft niks te maken met water bij de wijn doen.
-
Nieuwe Specs Gemini!?
Alpatsjino - - Algemeen
PostQuote from ReformeD: “Quote from Kaj: “Def naar puin is voor mietjes, idem voor hoger percentage naar puin ” Grappig, ik zou het precies anderom zeggen. Def naar puin zorgt ervoor dat je je shit op orde moet hebben en niet achter een def kan blijven liggen zonder in te loggen. Al verwacht ik niet dat def naar puin uberhaubt een poll optie wordt. Wel zonde, ik kom uit vega en had geen opties om als doeluni een def naar puin uni te kiezen terwijl ik dit wel graag gewild had. Quote from Alpatsjino:…
-
Nieuwe Specs Gemini!?
Alpatsjino - - Algemeen
PostQuote from Khan: “Eco omhoog Puin en vlootsnelheid zelfde houden Als jullie door een verdediging heen willen bouw je maar meer vloot ” Dat dus. Zoveel turtles zijn er niet eens in Gemini
-
[TOT: 7.934.858.000] Alpatsjino [DuB] vs. Pertur4bo [IRON] (A: 0, V: 7.934.858.000)
Post~HT @15-02-'20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Leuke sportieve reactie gehad wat een zeldzaamheid is tegenwoordig. Veel succes met het herbouwen dus De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Alpatsjino [DuB] ________________________________________________ Ster des Doods 7.000 _________________________________________ Verdediger Pertur4bo [IRON] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.500 G…
-
[TOT: 4.811.595.500] Alpatsjino [DuB] vs. SgtDavidez [EMP] (A: 0, V: 4.811.595.500)
Post~HT @17-07-'19 ~14:45 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Alpatsjino [DuB] ________________________________________________ Ster des Doods 6.500 _________________________________________ Verdediger SgtDavidez [EMP] ________________________________________________ Klein vrachtschip 50.000 Groot vrachtschip 757 Licht gevechtsschip 271 Zwaar gevechtsschip 14 Kruiser 10 Slagschip 9 Rec…
-
Toch een flawless winstje
-
Alsof hun daar om geven