Search Results
Search results 201-220 of 275.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
En het dan ook nog trots posten ook
-
Quote from ReformeD: “Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je u…
-
Wat is profi rank?
Alpatsjino - - Forum
PostHeeft te maken met het aantal posts.
-
Spelbederf
Alpatsjino - - Algemeen
PostKlopt, het bekend sterretje staat ook niet voor online zijn, maar voor activiteit. Is dus als zodanig zeer makkelijk te manipuleren. Willen spelers nog weleens vergeten.
-
Aanpassing specs universa
Alpatsjino - - Spel
PostGameforge kennende leggen ze hun prioriteiten weer bij een of andere gare update waar niemand op zit te wachten.
-
Forum dood maken??
Alpatsjino - - The Docks
PostHet forumgebruik lijkt me gelijk aan het spelgebruik. Daalt het aantal actieve spelers, dan daalt het aantal actieve forumgebruikers ook
-
DM kopen...
PostZoals al gezegd is, is inderdaad gisteren netjes aangekondigd. Toch de volgende keer daar even kijken voor je koopt
-
Alpatsjino - - Spel
PostZou best kunnen, nooit over nagedacht Tijd om dan eens wat aan de snelheden daarvan te doen dan
-
Alpatsjino - - Spel
PostLijkt me niet, in de statistieken staan economie en onderzoek toch ook apart
-
Alpatsjino - - Spel
PostIk lees alleen over de ecospeed in de aanpassingen hierboven Misschien makkelijk om de onderzoekensnelheid ook eens te doen? Beetje onderzoek kost me al gauw 7-8 maanden, en ik heb toch echt wel hoge labs en IGON
-
Alpatsjino - - Spel
PostAndersom hetzelfde. Zou er niet aan moeten denken m'n dierbare 4x speed te verruilen naar 1x speed