Search Results

Search results 241-260 of 275.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hmmm boven de 18, helaas dus

• Logischerwijs zou dit gewoon achter de komma mee moeten tellen, want bij versturen en aankomst en dergelijke telt alles achter de komma mee. Enige uitzondering is (voor zover ik weet) de werf waar alles afgerond word.

• Veiling items kopen.

Alpatsjino - - The Docks

Als je het heel erg zou kunnen gebruiken die dag is het dus een kleine moeite om wat op te letten toch

• Verbetering IGON

Alpatsjino - - The Docks

Je zou als toevoeging ook de boosters kunnen veranderen. Een gouden booster levert 6 uur korting op, dat is natuurlijk niks op een onderzoek van enkelen maanden. Doe de verkorting gewoon in procenten, net als grondstoffen. Dat maakt de boosters veel waardevoller, en ook gewilder, maar vooral nuttiger

• chatbar problemen

Alpatsjino - - Klachten en bugs

welke van de 4 Rob's? Ikke in ieder geval niet

• BEDANKT

Alpatsjino - - Algemeen

Wat heb jij met meerdere puntjes aan het einde van elke zin? Succes buiten in de boze wereld

• En het kan maar 1x per dag

• Yakini

Alpatsjino - - Spel

Laatste keer dat ik ergens heb gekeken was Wasat.nl Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog tijd in een beginnende uni steken

• Yakini

Alpatsjino - - Spel

Nog steeds geen KV's? Langzame uni tsk

• My god, zoveel smileys gebruiken tienermeisjes nog niet eens

• Dan volgt de betreffende RIP een afvalcursus

• Maar als je RIPs ervoor staan kan de verdediging niet schieten omdat er RIPs voor staan

• Reclame Ogame?

Alpatsjino - - Algemeen

Zal wel een van de vele welbekende draadjes bij Kreela zijn losgeschoten. Niks aan de hand, dat krijg je nu eenmaal met die bezuinigingen op de zorg Nou Jillian, dat zal dan niet nieuw zijn, maar ik heb het al enkele jaren niet gezien. Dus had de stille hoop dat GF misschien eindelijk eens wat aan de naamsbekendheid van Ogame ging doen, en dus ook de spelersaantallen.

• Reclame Ogame?

Alpatsjino - - Algemeen

6axwOMijn zoontje zat een beetje te spelen op een Nederlandse simpele spelletjessite, en toen ik even meekeek viel mijn oog op het volgende: 6axwOimgur.com/a/6axwO Is Gameforge eindelijk wat reclame aan het verspreiden voor Ogame? 6axwO

• Ik krijg dezelfde melding als ik gewoon in de melkweg wil spioneren, of puin wil ruimen met recyclers. Uiteraard is er bij beiden de vloot aanwezig

• Veilingmeester

Alpatsjino - - Spel

Dat klopt, er komt toch ook te staan dat de veiling nog circa 5 minuten duurt

• Internetverbruik

Alpatsjino - - Spel

ook normaal internetten kost weinig MB's hoor. Ik zit op mijn werk altijd op internet via mijn mobiel als hotspot. Zolang je geen video's, muziek, en dergelijk afgaat kun je met 5 gig per maand heel veel doen En voor het exacte antwoord, elke provider heeft wel een app waarmee je kan zien hoeveel internet je hebt verbruikt en nog hebt, en elke smartphone heeft wel in de instellingen een menu dataverbruik waarbij je kan zien hoeveel je waaraan verbruikt. Beetje zelf zoeken kan geen kwaad he

• Ach, vergeleken met andere landen heeft .nl nog best wat spelers, zijn landen die er veel dramatischer aan toe zijn hoe moeilijk dat ook te geloven is Vind het zelf wel lekker rustig zo, scheelt saven

• Sowieso is een merge is maar een tijdelijke oplossing, en dan zit je alsnog in een uni die op is

• Aantallen boosters

Alpatsjino - - The Docks

Integendeel, onderzoeken duren bij mij minimaal enkele maanden per stuk. Als je dan een beetje actief bent op de veiling bouw je snel een aardige voorraad boosters op. Maar goed, iedereen is het er mee eens. Degene die het voor elkaar krijgt dat het er volgende week in zit krijgt een sticker