Search Results
Search results 241-260 of 275.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Veiling items kopen.
Alpatsjino - - The Docks
PostAls je het heel erg zou kunnen gebruiken die dag is het dus een kleine moeite om wat op te letten toch
-
Verbetering IGON
Alpatsjino - - The Docks
PostJe zou als toevoeging ook de boosters kunnen veranderen. Een gouden booster levert 6 uur korting op, dat is natuurlijk niks op een onderzoek van enkelen maanden. Doe de verkorting gewoon in procenten, net als grondstoffen. Dat maakt de boosters veel waardevoller, en ook gewilder, maar vooral nuttiger
-
chatbar problemen
Postwelke van de 4 Rob's? Ikke in ieder geval niet
-
BEDANKT
Alpatsjino - - Algemeen
PostWat heb jij met meerdere puntjes aan het einde van elke zin? Succes buiten in de boze wereld
-
Yakini
Alpatsjino - - Spel
PostLaatste keer dat ik ergens heb gekeken was Wasat.nl Kan me echt niet voorstellen dat mensen nog tijd in een beginnende uni steken
-
Yakini
Alpatsjino - - Spel
PostNog steeds geen KV's? Langzame uni tsk
-
Reclame Ogame?
Alpatsjino - - Algemeen
PostZal wel een van de vele welbekende draadjes bij Kreela zijn losgeschoten. Niks aan de hand, dat krijg je nu eenmaal met die bezuinigingen op de zorg Nou Jillian, dat zal dan niet nieuw zijn, maar ik heb het al enkele jaren niet gezien. Dus had de stille hoop dat GF misschien eindelijk eens wat aan de naamsbekendheid van Ogame ging doen, en dus ook de spelersaantallen.
-
Reclame Ogame?
Alpatsjino - - Algemeen
Post6axwOMijn zoontje zat een beetje te spelen op een Nederlandse simpele spelletjessite, en toen ik even meekeek viel mijn oog op het volgende: 6axwOimgur.com/a/6axwO Is Gameforge eindelijk wat reclame aan het verspreiden voor Ogame? 6axwO
-
Veilingmeester
Alpatsjino - - Spel
PostDat klopt, er komt toch ook te staan dat de veiling nog circa 5 minuten duurt
-
Internetverbruik
Alpatsjino - - Spel
Postook normaal internetten kost weinig MB's hoor. Ik zit op mijn werk altijd op internet via mijn mobiel als hotspot. Zolang je geen video's, muziek, en dergelijk afgaat kun je met 5 gig per maand heel veel doen En voor het exacte antwoord, elke provider heeft wel een app waarmee je kan zien hoeveel internet je hebt verbruikt en nog hebt, en elke smartphone heeft wel in de instellingen een menu dataverbruik waarbij je kan zien hoeveel je waaraan verbruikt. Beetje zelf zoeken kan geen kwaad he
-
Aantallen boosters
Alpatsjino - - The Docks
PostIntegendeel, onderzoeken duren bij mij minimaal enkele maanden per stuk. Als je dan een beetje actief bent op de veiling bouw je snel een aardige voorraad boosters op. Maar goed, iedereen is het er mee eens. Degene die het voor elkaar krijgt dat het er volgende week in zit krijgt een sticker