Search Results
Search results 781-800 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 154.510.000] Onaardig [SCREAM] vs. Helix [Mag] (A: 14.164.000, V: 140.346.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postinnerstelsel hitje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Onaardig [SCREAM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 200.000 Bommenwerper 3.508 Vernietiger 5.811 _________________________________________ Verdediger Helix [Mag] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.000 Zonne-energiesatelliet 500 Interceptor 138 Raketlanceerder 11.177 Kleine laser 6.633 Grote laser 4.003 Ionk…
-
[TOT: 35.560.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Galaxy [MoO] (A: 0, V: 35.560.000)
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from INSIDIOUS: “wat jij er aan heb weten enof proberen te doen ” je zegt het goed ik doe niks , fijn men expo's en relaxen , en bij jou verder onder je huid kruipen , wat me aardig goed lijkt te lukken ot : beste slag in een oorlog van iemand anders
-
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from INSIDIOUS: “alleen zwakkere pakke ” als ik nr 1 ben zijn er alleen maar zwakken nu gedraag je een beetje
-
[TOT: 8.838.181.000] Vogel [Fubar] vs. Gestopt [DEX] (A: 407.570.000, V: 8.430.611.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postcampinstoel de grond in hahahahaha!!!!!!!! lekker gedaan vogel have fun spending !!!
-
Piraat - - Hall of Fame
PostQuote from INSIDIOUS: “gooser wat lul jij nou de oorlog is allang afgelopen man hun waren alleskwijt geraakt dat waren de voorwaarden dus loop nou niet met iets te pronken wat niet eens meer geldig is droeftoeter!! begin mij een te chrashen inplaats van de zwakkere pakke ! OT zielig mannetje ” dan moet je de oorlog nietig verklaren , had je moeten weten ..... @Kamikaze is schelden toe gestaan , dacht het niet..... !?
-
Piraat - - Hall of Fame
Postiemand anders zijn oorlog , mijn winsten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Reaper 5.000 _________________________________________ Verdediger Galaxy [MoO] ________________________________________________ Recycler 1.259 Zonne-energiesatelliet 560 Raketlanceerder 3.137 Kleine laser 2.227 Plasmakanon 5 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildko…
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postik help graag dat weet je smurf?
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postgraag ontopic blijven ... kami?
-
[TOT: 15.488.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Galaxy [MoO] (A: 0, V: 15.488.000)
Piraat - - Hall of Fame
Postiemand anders zijn oorlog mijn winsten !!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Reaper 2.000 _________________________________________ Verdediger Galaxy [MoO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 519 Recycler 593 Zonne-energiesatelliet 300 Kleine laser 674 Plasmakanon 4 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoep…
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postnope !! de enige egte piraat !!! smurf?
-
[TOT: 12.339.500] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Galaxy [MoO] (A: 0, V: 12.339.500)
Piraat - - Hall of Fame
Postiemand anders zijn oorlog , mijn winsten De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Reaper 1.000 _________________________________________ Verdediger Galaxy [MoO] ________________________________________________ Recycler 578 Zonne-energiesatelliet 635 Kleine laser 88 Grote laser 9 Grote planetaire schildkoepel 1 _________________________________________ Na het geve…
-
Wie reageert er na jou?
Piraat - - Thuisplaneet
Postik zal nog eens reageren nu iemand intressant kami?
-
Quote from Kamikaze: “Is inderdaad aangepast door mij. Foutjes maken is menselijk Insi, niet gelijk afbranden. ” bedankt topper ! laat hem zeggen kami , hij weet niet beter
-
Quote from Bellatrix van Detta: “Zo vaag is het niet. Als je goed kijkt is je post edited door Kami. Rapportje is dus aangepast. Er stond bijna 7 miljard aan puin onderaan je rapportje. ” egt serieus , verkeerd gekeken dan , dat was nog op galaxy en het was al laat
-
ik zie bij mij ook geen puin staan?? redelijk vaag dit
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Spionagesonde 124.540 _________________________________________ Verdediger Bellatrix van Detta [F-E-L] ________________________________________________ _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u] ________________________________________________ Spionagesonde 124.540 ( -0 )…
-
Quote from Kamikaze: “Does lief! ” voor jou altijd!
-
Quote from INSIDIOUS: “whahahaha moet niet slechter worden hoor xd ik zou met pensioen gaan als ik jou was je pepper jaren zijn voorbij XD kijkeven de urielhall of fame daar sta je met je zware 40 miljard afgekochte en gs pakette gekochte en daarna gesloopte vloot XCDXDXDXDXD nooooob beter je best doen gappie ” beter dat dan mensen dwingen hun vloot te laten kapot vliegen !!! je weet wel he insi , dat mag niet he wat jij die jong probeert te flikken , ik zei toch dat ik er een stokje voor ging s…
-
ht geeft hier duidelijk aan hoe jullie in elkaar zitten , vloot afkopen , def afkopen zeiken over iemand anders zijn dm gebruik , neem een spiegel en zeg eens tegen die spiegel , de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet 2de keer expres laten vliegen had je wel door , nu kan ik eens zeiken over dm gebruik
-
nog 1x getest net , iedereen verwijten dat ze dm gebruiken maar zelf def afkopen , als jullie zo dm gebruiken is het best lachwekkend