Search Results
Search results 81-100 of 222.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
Flugel25 - - Thuisplaneet
PostJa @Knigge, je wordt traag!
-
Wie reageert er na jou?
Postneejoh, die is er nooit als je hem nodig hebt nog een kans dan maar @RoadRunner
-
Wie reageert er na jou?
Postslechte timing space. jij nog een herkansing dan!
-
Wie reageert er na jou?
Postnope, niet alleen vroeg online. ook op dit tijdstip @Knigge krijgt een nieuwe kans
-
Wie reageert er na jou?
Postnope, me again @queen sylvia dan maar weer?
-
Wie reageert er na jou?
PostNope, zijn er meer vroeg. @Lelouch vi Britannia sowieso niet?
-
Wie reageert er na jou?
Post2h de tijd gehad Kaj... Valt tegen. @WaZ dan maar weer?
-
Wie reageert er na jou?
PostSorry Wish, ik heb vertrouwen in @Knigge
-
Achja, beetje aandacht van de whiners is ook wel kek op zijn tijd natuurlijk. Please feed the TROLs Verder wel schattig hitje, je moet toch wat in een alweer bijna dode uni.
-
[TOT: 2.079.100.000] Road Runner [TROL] vs. Eresjkigal (A: 0, D: 2.079.100.000)
Flugel25 - - Hall of Fame
PostToch schattig winstje zo weer
-
Nog maar een meesterlijke top 10 hit met de President himself in de hoofdrol. Danku WaZ On 13-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Flugel25 [TROL] ________________________________________________ Deathstar 653 _________________________________________ Attacker WaZ [TROL] ________________________________________________ Deathstar 1.575 _________________________________________ Defender MARS 12 [MARS] ________________________________________________ Large Cargo 878 Battle…
-
[TOT: 3.833.919.500] Road Runner [TROL] vs. MARS 12 [MARS] (A: 0, D: 3.833.919.500)
Flugel25 - - Rustplaats
PostGaan we ze allemaal posten? Zal morgen eens het deel hier er op zetten dan :p lekker slapje hoor, de defjes worden in dit tempo al snel een stuk mooier in pega
-
25 november sluiten de polls. Ga dan maar uit van minimaal een week verwerken en andere zooi. Eerder dan begin december hoef je niets te verwachten denk ik.
-
Zowel opslag als snelvuur zijn beide prima manier om de bommenwerper meer nut te geven. Het gaat dan enkel de kunst worden om het zo af te stemmen dat de balans tussen de andere schepen en verdediging niet verpest wordt. Van de interceptor zou ik in zijn geheel afblijven qua nerf. Enkel een snelvuur van 2 a 3 op bommenwerpers is nog te overwegen. Een combinatie van beide is natuurlijk ook mogelijk. Pak een wat minder overpowered snelvuur voor de bommenwerper en verhoog de opslag met een pakweg 1…
-
Ziet er uit als een helder verhaal. Goed gecommuniceerd in deze. Mag ook wel eens gezegd worden natuurlijk Ben benieuwd wat het gaat worden! Top dat het dit idee in ieder geval niet helemaal wordt geschrapt zo na de merge.
-
En die reactie kan ik ook alleen maar respect voor hebben Pathless en Zaphod. Bewust keuze voor een mooie klapper en daarmee bewust leven in de brouwerij brengen. Van beide kanten kiezen om de losses te pakken in plaats van op safe je eigen straatje veilig te houden. Dat beetje actie doet je weer de lol beleven die er ruim 10 jaar geleden nog in het spelletje zat. Dank daarvoor. Dan kun je het niet altijd eens zijn met elkaars spelkeuzes, dat betekent niet dat je geen respect kunt hebben voor el…
-
Hmmm ja, ik zou dan wel iets ander waarde kiezen. Gauss wat mij betreft helemaal niet als snelvuur en plasma op max 2/3 zetten. Snelvuur van de ic tegen bw op 5 vind ik ook meteen erg fors. Zou dat aanpassen naar 3 max. Gok dat je qua snelvuurbalans dan net wat beter zit. Verder heb ik jarenlang def naar puin gespeeld en dus nooit noodzaak gehad bij bw omdat er simpelweg geen def was. Eenmaal gemerged naar een uni waar def wel kan blijven staan merk je pas hoeveel mensen veel def hebben... Zonde…
-
Quote from Malle PietJe: “gelukkig zijn dr mensen geraakt moet je zakdoekjes hebben @Knigge lekker gedaaan heren laat ze maar voelen! ” Je weet dat dit feitelijk de doodstek van Pega is geweest? Beide aanvallers zijn vrijwel alle fodder kwijtgeraakt en dat duurt even voor je dat gerebuild hebt. Tel daarbij de forse overall losses op en het feit dat wij dit binnen een week allemaal wel terug hebben en je kunt de optelsom wel maken. Dat de 2 grootste jongens buiten TROL nu volledig uit balans en z…
-
Het was een enerverend ochtendje zo idd. Ik denk dat de TROL app wel 2000 berichten heeft gehaald in een ochtend. :') In eerste instantie Zaphod even over het hoofd gezien... Werden helaas te laat ingelicht in de app om nog full te halten. Dus maar even snel de speedvloot er nog voor gemikt dus en daarna eens simmen wat het zou doen. We wisten dat dravik nog een godsvermogen aan werfboosters had liggen, dus veel DM zou er niet nodig zijn om flink te kunnen pendelen. Daarna even de afweging gemaa…