Search Results

Search results 161-180 of 222.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from swami_dude: “Kijk ik snap dit niet. Dit geeft weinig voordeel voor spelers voor het ongemak. Slechts een enkeling die precies weet hoe het systeem werkt maakt er zo te horen behoorlijk gebruik van. Zou ik overigens ook doen als ik het geweten had, maar het lijkt mij niet zo bedoeld. Met name dat de spawn tijd en de afstand vast liggen maakt het wel heel lucratief als je die kennis hebt. ” Dat staat ook nergens beschreven. Het algaritme werkt blijkbaar gewoon zo. Heeft bij mij ook een …

• Quote from gambit: “Ik heb om 00:00 gekeken, alles lopen bekijken. Om 6:00 weer om 13:00 weer , om 17:00 weer en zo de rest van de dag door, nergens, en dat 2 dagen lang, niemand kan dat puin weggesnoept hebben uit 5 melkwegen... of ik moet de grootste pechvogel zijn. ” Logisch dat je dan weinig zult vinden. De spawnmomenten zijn namelijk tussen 07:00 - 07:30 en 19:00 - 19:30. Als iemand met hrm recs dan rond 07:30 en 19:30 strak begint dan kan het snel gaan met de veldjes. Pechvogel is niet ech…

• Happy Hour: DM +20%

Flugel25 - - Klachten en bugs

Ik zag deze vanmiddag ook voorbij komen in Taurus als banner. Voor de rest niet naar gekeken. Vond het al apart hem daar te zien. Meestal zijn niet aangekondigde happy hours van een fors hoger percentage.

• Nieuw gebouw: Universiteit

Flugel25 - - The Docks

Quote from Alpatsjino: “Quote from dutchpride: “Goed idee maar idd al die velden die het in gebruik zouden nemen dat zie ik niet zitten:p je kunt het gewoon koppelen aan onderzoek en IGON techniek, IGON 12 misschien ? Al zie ik GF hier niet snel mee akkoord gaan, stel je voor dat ze die inkomen bron kwijt raken XD Maar idd soms heb je van die mensen die gerust 1 of 3 jaar wachten tot hun onderzoek klaar is, dit is belachelijk lang, voor die spelers zou dit een enorme hulp zijn in de toekomst. ” …

• Merge?

Flugel25 - - Spel

Quote from Goku ssb xalynth: “bon ik zal het anders zeggen wat heb geen goesting om rond de pot te draaien.. Buiten de beheerders van deze forum wilt iedereeeeeeen een merge.. Iedereen praat erover op elke uni waar ik speel.. elke alliantie, elke speler, iedereen wilt het. Die team buildings die jullie organiseren op ogame onder elkaar zijn toch ook mogelijk, die vragen ook voorbereiding? Kan er nu eens niet iemand zijn energie steken in een merge? Of maak een poll dat we kunnen stemmen en stuur…

• Ik merk de laatste dagen dat ook mijn Lobby tabblad een time-out kan ondervinden. Hierdoor heb ik met 2 tabbladen niet de garantie dat ik alsnog af en toe opnieuw in moet loggen. Hopelijk kan GF dit snel verhelpen. Het is wellicht een klein dingetje, maar wel één van de kleine dingetjes waar je dagelijks tegenaan loopt Ik speel op 2 locaties: werk en thuis. Beide log ik in vanaf Google Chrome. Versie 67.0.3396.87 (Officiële build) (64-bits) Gebruikte extensies: AntiGame Origin en Infocompte (op …

• Na een paar keer proberen merk ik dat je speeluni er uit wordt gegooid wanneer deze een uur open staat zonder een tabblad met een actieve lobby ernaast. Zodra het tabblad 'OGame Lobby' wordt afgesloten zal mijn speeluni (in dit geval Taurus) na een uur automatisch uitgelogd worden. Allemaal leuk en aardig, maar aangezien ik maar één speeluni heb zit ik er niet op te wachten op heel de dag een extra tabblad open te hebben staan (staan er al genoeg open). Is er een mogelijkheid om die time-out gew…

• Quote from Kevin87: “Een inlog voor al je accounts geeft dat probleem ook. Dus al je dm mooi centraal zou idd een goed iets zijn. Nu zal gf daar dus ni meteen veel winst mee kunnen maken als ze dat invoeren.. want dm dat niet gebruikt wordt en heraangekocht moet worden is kassa kassa. ” Daar ben ik me van bewust. Daarom heb ik bewust geen praktische, ingame, redenen genoemd waarom dit idee er door moet komen. Ik gooi het dan ook puur op het stukje privégegevens/privacy waarin het praktischer is …

• Voorheen was dit idee niet mogelijk. Met de uitrol van het Lobby systeem bied dit echter weer mogelijkheden. Na het inloggen in het nieuwe lobby systeem zie ik tot mijn verbazing hoeveel buitenlandse 'fun' accounts ik nog heb vanuit het verleden. Al deze accounts bevatten nog een beetje of veel betaalde DM die nooit meer gebruikt zal gaan worden. Eeuwig zonde als je het mij vraagt. Omdat DM een betaalde en persoonsgebonden aanschaf is is het logisch dat voorheen dit nooit overgezet kan worden op…

• Aanpassing specs universa

Flugel25 - - Spel

Quote from Yoshi: “Alleen bij mergen is gebleken dat het maar een tijdelijke boost geeft, maar als je nou in plaats van een tijdelijke een permanente verandering geeft (de speeds aanpassen) geeft dit misschien een ander resultaat. True we weten niet of dat zo is en dat zal blijken. Dat spelers die niet kunnen wennen aan verandering van speed blijf je houden, of dit nou mergen is of speedaanpassing, daar is niet zoveel aan te doen. <--- slaat op oude uni's De specs aanpassen is voor mij geval zoa…

Flugel25 - - Spel

Geloof je nou echt dat het aantrekkelijker maken van de specs een uni echt ten goede komt Yoshi? Wat is er gebeurd bij de merges met het grootste gedeelte van de 'actieve' spelers doordat ze in een nieuwe omgeving terecht komen? Ik speel heel bewust 3x vlootsnelheid omdat het voor mij verreweg de fijnste snelheid is. Niet zo traag als 2x speed maar ook niet zo snel als 4x speed. je kunt nog normaal lopen kakken zonder dat je gehit wordt. De 5x eco is ook net de eco die als 'meest speciaal' wordt…

Flugel25 - - Spel

Quote from Yoshi: “Dus basic waar iedereen mee in zou stemmen is: Ecospeed met 2x(of meer ofc.) verhogen voor elke uni, nieuwe uni's uitgesloten(aangezien hiervoor al speciale specs zijn gemaakt). Fleetspeed alleen verhogen voor uni's vanaf 2x/3x speed? Met 1x speed? Het nut van vliegkosten percentage omlaaghalen zie ik het nut niet van in, dit geeft alleen de fleeters een boost om meer deut te kunnen besparen bij vliegen. Ik ben zelf voor de punten. ” Laat ik dan maar de enige zijn die dwars ga…

• Quote from Dr. Cosmo: “Quote from Flugel25: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Flugel25: “Volgende uni 10x eco, 5x vloot, 80% vloot naar puin en max 3 mw? Die verwacht ik wel binnen een maand natuurlijk! ” Wat denk je? Zullen we ons hier maar eens gaan vertonen? Kijken wat het te bieden heeft? Je kan niet zeggen dat je nog niet nat geworden bent. ” Als die richting mij bedoelt is: nope.Ik ga geen nieuwe universa meer spelen. Voordat het leuke deel begint is de uni alweer dood.Succes voo…

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Flugel25: “Volgende uni 10x eco, 5x vloot, 80% vloot naar puin en max 3 mw? Die verwacht ik wel binnen een maand natuurlijk! ” Wat denk je? Zullen we ons hier maar eens gaan vertonen? Kijken wat het te bieden heeft? Je kan niet zeggen dat je nog niet nat geworden bent. ” Als die richting mij bedoelt is: nope. Ik ga geen nieuwe universa meer spelen. Voordat het leuke deel begint is de uni alweer dood. Succes voor degene die nog wel wil starten hier, gok …

• Volgende uni 10x eco, 5x vloot, 80% vloot naar puin en max 3 mw? Die verwacht ik wel binnen een maand natuurlijk!

• #7 Taurus 48.5M punten

Flugel25 - - Account trade Archief

Beginnersgs zal niet nodig zijn Khan, ligt volgens mij nog een goede 10 miljard gs op dat account om direct te besteden Anyway, we hebben een geschikte opvolger gevonden. Dit topic mag dus dicht wat mij betreft. Bedankt voor de reacties. Helaas kan er maar eentje winnen.

• #7 Taurus 48.5M punten

Flugel25 - - Account trade Archief

Onze Phin stopt er mee door gebrek aan motivatie. Aangezien we intern geen liefhebber voor dit account kunnen vinden ga ik het eens extern proberen. Het is een account in het universum Taurus binnen de alliantie TBP. TBP is de enige alliantie die nog actief is in Taurus waardoor je niet zal hoeven saven met dit account. (zelfs de 5 sterkste gestopte mensen met vloot buiten de alliantie kunnen je met AGS niet aan.) Verwacht geen account waar je flink actief op kunt zijn, alle actives zijn al uit …

• AGS tegen oneervol Doelwit

Flugel25 - - Spel

Quote from SiC BeeKe: “Lol dus alleen bouwen en niet aanvallen houd je wit n voordeel voor newbees ” def op 0 houden en je blijft sowieso maximaal laag staan in militaire scores, betekent meer 75% meer raids en dus meer winst. conclusie: def is de ellende van het spel.

• Ogniter revived

Flugel25 - - Algemeen

Mag ik Kaj nomineren voor held van de week?

• Koloboten boost

Flugel25 - - The Docks

Quote from Kreela: “@Flugel25 je kunt prima op kleine planeten leven wat veel mensen niet weten is dat er een paar trucjes zijn om heel veel velden te besparen niemand die kijkt naar de fusie centrale oh ja die kon je eff........ Maar toch een handig idee zodat mensen eventueel robos en super werfen kunnen spammen. Een + Energietech lvl 16(Der is een ingeneur actief omdat ik soms een jaar abonnement koop) * Fusiecentrale (Level 19) * * 0 * 0 * 4.648 * 21.320 * De vloten van de NR 1 zn 50K sterre…